Fórum - Téma


P10-KOLA DO ,,A"


Fórum Primera P10 P10-KOLA DO ,,A"

Informace o modelu: Nissan Primera P10


1  2

2mato  
Mato
2008-01-17 10:29:02

Doris moje auto nema ani tazne a majitel ho pouzival ako auto na firemne cesty ,bolo to taky sukromny firemak ,takze pretazene nebolo. A aj tak vyzera ,pretoze jedina cast na ktorej vidiet mierne opotrebovanie je vodicova sedacka ,vse ostatne je jak nove

2008-01-17 11:06:44

2mato. V poho. je to individuální, právě u těch kousků, které jsem viděla, to bylo dáno nejspíš tím přetěžováním, ale nedá se to samozřejmě vztahovat na všechny tyto auta. Spíše mne to překvapilo, jak naše P10 stála vedle některých jiných a byl tam rozdíl ve výšce zadní části i přes srovnatleně velká kola.

2mato  
Mato
2008-01-17 11:40:08

Tak to je zaujmave tie male rozdiely... u mna to vyzera asi takto neviem ci to dobre vidno su to foto z mobilu

2008-01-17 15:18:44

:2mato AHOJ!Je to vidiet tak ako pises, pri porovnani s prednymi. Napadlo ma, ze u prednych kolies je ich kolme postavenie voci vozovke vyhodou asi kvoli strmsiemu a citlivejsiemu riadeniu... mozno sa mylim. odklon a zaklon je na Primere asi dost nevyrazny. Nejaky je vidiet, ked je koles vytocene smerom von. zaklon zvislej osi je vidiet na mercedesoch a bavorakoch ked vytocia predne kolesa. Pomaha to pri otacani. Mal som starsieho mercedesa a na to ake to bolo dlhe tak sa to dokazalo otocit aj na dost uzkych cestach...

2008-01-17 15:22:58

:2mato Nezavisle zavesenie na p10 je udajne lepsie na zatacky s mensim polomerom ako napr. serpentinky a tak. Multi-link beam, tak sa spravne nazyva z. naprava na p11, je udajne lepsia do vyssich rychlosti, kde poskytuje vyssiu stabilitu.

2mato  
Mato
2008-01-17 16:57:33

Rockster co sa tyka toho polomeru otacania P10 je zalostne nemotorna v tomto lebo sa kola vytacaju do malickeho uhlu ,bol som dost prekvapeny a hlavne ked nechces drzat posilovac na doraz je to sem tam neprijemne ,ale nic na co by si si nezvykol...aspon sa naucis lepsie vypocitat manever

Co sa tyka toho multilinku ja som tiez cital ,ze je lepsi na vyssie rychlosti a hlavne v rychlich tiahlich zakrutach ,ktovie aky je rozdiel pri praci na spatnom povrchu ,co sa tyka odskakovania na nerovnostiach v zakrutach.

2008-01-17 20:25:24

z toho obrazku mozes zistit velke prd uz si bol na geometrii? ta ti jednoznacne poviem co je s tvojimi napravami.

velky odklon priklon kola ma za nasledok lepsiu stabilitu a vyhodu za sucha no horsie za mokra

tak pekne naklusaj na geometriu a daj vediet.toto tu je len dohadovanie ano nie mozno nebolo bolo multilink nezavisle zavesnie atd. to ako je vytocene predne koleso zavisi od priklonu zaklonu a odklonu priklonu kolesa(zvislych capov) tak ako sa tu uz zmienili

2mato  
Mato
2008-01-17 20:44:44

Miskus zatial tu geometriu neplanujem ,musim riesit ine veci chcel som zistit ci je to v norme od toho kto ma tiez p10 to je vse. Niekedy aj to pomoze...


Odpovědět

1  2