Fórum - Téma


P10-KOLA DO ,,A"


Fórum Primera P10 P10-KOLA DO ,,A"

Informace o modelu: Nissan Primera P10


1  2

2007-09-30 12:32:50

Čaute.Kámoš,co má taky P10ku má takový problémek a ten spočívá v tom,že má zadní kola do ,,A" a zdá se mu,že mu vnitřní strany kol trochu dřou o podběhy.Nevíte jen tak čirou náhodou,jak by se to dalo odstraniti?Velmi děkuji.

2007-09-30 12:37:12

co takhle spatny loziska?

2007-09-30 13:43:03

ložiska .....ehm... jakože ložiska?

2007-09-30 20:16:36

Taky se mi poslední dobou zdá že ta geometrie u moji N15 je spíš do "A". Ale aby to dřelo o podběh?? To už by vypadalo jak přeložená tatra. Ložiskama?? No nevím, když budou vyhrkaný tak to poznáš že hrká kolo. Nebo jedině že by byly vymačkaný v náboji nebo na trnu-to pak jedině NEW

2007-10-01 06:35:36

Ložiska ?! To bylo snad jen u Peugeotů, nee ?? Tam kdyš vodešly jehlový ložiska na zadní nápravě, tak byly kola do A.

2007-10-01 08:11:29

Pokud vím tak na P10 žadný ložiska, kromě na kolech nejsou. Podíval bych se na silentbloky, jestli ejsou vymačkaný, případně ohlý nějaký to ramínko.

2008-01-05 20:12:09

na multilinku kolesa do A?

jedine nejake ulozenie hornej casti zavesenia

2008-01-05 21:51:56

p 10 ještě multilink nemá nebo né?

2008-01-06 13:03:39

P10 multilink má.

Dux
Radek
2008-01-06 13:36:02

Romeo: P10 ma Multilink???

citace z materialu o P11 > Jeho těžištěm byl zcela nový podvozek s nezávisle zavěšenými koly, zejména pak zadní náprava "multilink", po specifických úpravách převzatá z typů Maxima a Almera. .......

1998 technical paper on the design of multilink suspensions > http://syd.mech.eng.osaka...apers/1998/09_AIAA_ga.pdf

2008-01-06 13:46:48

a co tak zajst na geometriu za cca 800 stoviek sa dozviete hned co s tym je. tak ako ja ze odklon zadnych kolies je uz poznaceny trosku ale este v norme od pretazovania pravdepodobne taznym (no je to vo fabrickych toleranciach)

takto budu len dohady a loziska by hen to ze bude suchat o podbeh(tiez divne ze podbeh) vidim to skor na iny problem ale najskor si overim nie?

2008-01-06 14:15:20

Nemá??

Dux
Radek
2008-01-06 14:21:32

az od p11 rekl bych

2mato  
Mato
2008-01-06 14:22:20

Rommeo nezavysle zavesenie ma na beton a ma predchodcu multilinku to teda neznamena multi link doslova ale myslim ,ze multilink oproti tomu nieje ziaden prevrat ,urcite par vylepseni....cital som par nazorov ludi co napisali ze najvacsi zazitok pre nich bola aj tak P10 a jazdili aj P11. Tym nechcem povedat ze P11 nema lepsi podvozok podla mna ma ,no vidis asi kazde z tych aut ma nieco svoje...

2008-01-06 14:24:34

Aha.A já hlupáček jsem si myslel,že nezávislé zavěšení=multilink.

2mato  
Mato
2008-01-06 15:14:54

Rommeo ee nezavisle zavesenie nieje viacprvkova zadna naprava a ani scott russelov mechanizmus co je na multilinku.

2008-01-16 17:47:31

Ahoj! Ja som mal P10 a zadne kolesa boli pri pohlade zozadu mierne do A. Urcite to nebol problem, ale konstrukcny prvok, ktorym sa dosiahne lepsia prilnavost gumy pri prejazde zakrutou. Auto sedelo perfektne a ziadne vole mi nikdy na zadnej naprave nezistili ani ziadnu deformaciu. No ak idu prilis do A, tak tam mozno je nejaky problem, vylucit sa to neda. Najlepsie to bude ceknut s niekym, kto pozna tie auta... A bol som s tym aj na geometrii a nenasli nic, hoci to bolo este predtym...

2008-01-16 20:39:34

Romco,ja to mam maaaaalinko taky,ale pravda,nic neni vyhrkane,pouze to ze tam jsou jakesi sport.tlumice,sedi ta jako pr..... vsak na sraze se podivas

2mato  
Mato
2008-01-17 00:24:09

Rockster cau ,nieje to ziaden extrem ale spozorujes to okom oproti prednym ,su kolmejsie k vozovke. Je to ok myslim, len som to potreboval pocut ze to tak nemam jediny na P10.

2008-01-17 09:26:46

Hmm, tak u naší P10 jsem si toho nikdy nevšimla, tedy že by to bylo nějak zvlášť do "A" . U jiných P10 však byly rozdíly a hlavně jsem vypozorovala, že ta auta víc seděla, byla nižší než to naše. Mechanik podotýkal možné přetěžování zádě auta a v důsledku toho únavu materiálu a pružin, proto ty rozdíly. Jinak P10 mají vzadu nezávisle zavěšená kola, multilink - víceprvkové je až u P11.


Odpovědět

1  2