Fórum - Téma


P10 - jede na 3 válce


Fórum Primera P10 P10 - jede na 3 válce

Informace o modelu: Nissan Primera P10


1  2  3

2009-12-04 20:33:18

sviecky su OK voda tam nieje ziadna, kompresia je dobra vcera sme ju merali .....aj ja som myslel ze to bude tahat niekde vzduch tak sme neska dali dole vstrekovac a nanovo sme ho tam dali a nic nepomohlo ani naznak zmeny....a este raz opakujem presne toto iste mi robil aj stary motor co som mal ...ja fakt uz neviem ,pozerali to aj mechanici a nic nevedia co je tomu , to bude neaka fakt blbost ktora mi kazi radost

motor ide inak super vsetko ako ma,vykon je super, aj spotreba je ok , akurat ten volnobeh je hroza , ked napr vyradujem rychlost na krizovatke furt mu klesaju otacky obcas aj zdochne , co je velmi prijemne hlavne v zakrute a bez brzd... stale mu kolise ten volnobeh

2009-12-04 22:40:24

Už soom ti to hovoril,skús skočiť do nissan nemocnice nech ta napichnú a skúsia ti odznova nadtsaviť ten volnobeh a uložiť novú polohu škrtiacej klapky a vôbec naštelovať motor.Vraveli že bežne štelujú nejako riadia motor ked nemôže prejsť cez emisku alebo má zlé spalovanie,tak treba skúsiť

2mato  
Mato
2009-12-05 02:28:22

Chrener ked sme to s cickosom preberali tak som bol tiez za, ze ked je to jednobod a vstrekuje centralne tak to je len na tom, ze si motor potiahne zmes do toho valca kde sa otvori ventil, cize vynechavanie niektoreho z valcov bude asi tazko sposobene zlym plnenim niektoreho z valcov ako to je na MPI. Ale ten motor reaguje tak, ze ked vynechava a vytiahnes v fajky zo sviecok tak ide tak isto....to teda znaci, ze vytiahnutie iskry z 2 valcov ma ten isty efekt...lenze ked zapchas otvor na vahe vzduchu /aby neprijmala nasaty vzduch na cidlo/telieska/ tak motor sa zrazu chyti na vsetky 4 valce a ide normalne....pokial v tomto stave vytiahnes tie iste 2 fajky tak zacne kapat a otacky klesaju - teda tak ako to ma byt. To znaci ze keby to bolo zapalovanie tak nezacne fungovat prave vtedy ked zaslepis vahu vzduchu, to nema zmysel. Teda ten motor ide normalne ked zaslepis vahu....skusal uz 3 vahy vzduchu a na kazdej to iste aj dnes sme to skusali videl som to ako to funguje. Tazke z tohoto hladiska to opat vychadza na plnenie zmesou lebo zmena sa deje ked zasiahnes do plnenia zmesi do - MAF. Podla mna teda jedna z moznosti je bohata zmes, kedze sposobuje vynechavanie v nizkych otackach. Z toho dovodu by som skusil odpojit lambdu pretoze treba sledovat ECU a to ako sa zachova....ked zisti, ze lambda zmizne a nastavi ECU do nudz. rezimu tak sa bude dat zistit ci po upraveni zmesi bez lambdy nenabehnu vsetky valce alebo co to spravi. Treba sledovat to ako sa sprava ECU. Ojedinelym pripadom by bolo keby zmeny hodnot MAF mali nejaky vplyv na zapalovanie ze by zablokovalo resp odblokovalo iskru na 2 valce - co bude mozno nejaka zaludna chyba ECU proste anomalia... tato uvaha ovsem plati ak vsetky doterajsie priciny su na 100% ze nikde sa neoklamal pri zistovani co ale myslim, ze nie.

2010-01-01 16:49:35

tak odpojil som lambdu a ziadna zmena , ani CHECK nesvieti , aky typ lambdy ma SR20DI ??

chlapi na SR20DI je taka ista lambda ako na P11 GT??

len doplnim info , po vymene lambda sondy auto uz ide na volnobeh normalne na 4 valce ako ma , a ani nezdochyna po vyradeni rychlosti takze super

2mato  
Mato
2010-01-05 02:28:05

no vsak som vravel, ze bohata zmes, aj ta spotreba ti tomu svedcala.... a lambda bola tiez jasna volba no len to teraz nechaj zabehnut na new mapach ako sme sa bavili a bude to ok....a potom uz len vela km bez poruchy konecne : )


Odpovědět

1  2  3