Fórum - Téma


P10 - Imobilizér


Fórum Primera P10 P10 - Imobilizér

Informace o modelu: Nissan Primera P10


1  2

2010-02-28 18:31:27

Zdar chlapi, mám docela problém s imobilizérem na P10, který občas funguje a občas ne. Baterií to neni. Rozhodně bych ho chtěl zcela vyřadit, ale v Nissanu mi řekli, že to prý NEJDE. Čemuž ale nevěřím, už proto, že na ovladači je ještě jedno tlačítko, kterým se dle člověka z Nissanu "cosi programuje". U jiných aut, jako třeba Citroen atd. běžně imobilizér vyřadím různými fígly, ale tady tápu. Děsím se že jednoho dne nenastartuju vůbec. Přerušuje to myslím ovládací proud do relé palivového čerpadla, takže asi by to nějak překutat šlo, ale neexistuje nějaký "normální" způsob jak imo vyřadit? Dík moc za případné rady.

2010-02-28 18:38:31

Oslov ALMERKU.Ten o tom ví hodně.

2010-02-28 18:52:05

Baterie v DO, nemá nic společného s imobilizerem. Baterie v ovladači napájí pouze DO. Pro imo je v klíči pouze čip. Imo sám těžko odstraníš. Nevím jak u P10, ale obecně imo NATS je spojen s ECM, radiem apod. Nikoliv však jen nějakým relé.

Jinak nevím proč je to v sekci "návody" - přesunuji to do "Primery"

2010-02-28 18:57:31

Z imobiliseru NATS vede jedno spojení do jednotky která pak nedovolí nastartovaní a to nejspiše tim že to nevybudí civku a ta nedá jisktru u novejších nedá impulsy do samostatných cívek nicmeně bez servisního Consultu to nevyřadíš . Druhá věc je ta že ten starej imo se dá oblbnout a nastartovat bez něj , ale to tu nebudu popisovat jak , mohlo by to být zneužito

2010-02-28 19:06:30

Myslel jsem samozřejmě DO imobilizéru....

U toho mého to odpojuje relé palivového čerpadla tím, že z ŘJ nejde ovl. signál. Ale štve mě, že ani ve značkovým servisu si neví rady, přitom fakt tuším, že nějak to jde... Ale jak se znám, laborovat nad tím budu, až už opravdu nenastartuju

2010-03-01 08:22:00

pokud máš oválný černý imobilizér se dvěma tlačítkama, tak ten občas bývá špatný,a le dá se odpojit, ale nevím, jak. Nám to odpojuje elktrikář z Nissanu - hlavěn tento problém bývá na K11, který mají stejný ovladač imobuilizéru.

2010-03-01 12:00:04

Přesně tak... oválný černý se dvěma pogumovanými tlačítky. Vim že závada je v tom ovladači, neb nereaguje ani jeden čudl a nic se nezměnilo ani po výměně baterie. Škoda že Blansko je ode mě přes třičtvrtě republiky, to bych se u něj zastavil, ať už od toho mám pokoj a navždy se toho imobilizačního zla zbavím

2010-03-01 14:52:24

Měl by to dokázat každej elektrikář ve značkovým servise Nissan.

2010-03-08 09:49:04

kazdej elektrikar v nissanu - jako vyradit immo ? :D

muhehe, asi proto technici od jednoho nejmenovanyho nissan servisu ty auta vozej ke me :)

  • ----------

ano, immo vyradit lze. Po ukazani technicaku. A jeste lepe ho normalne opravit, aby to spolehlive fungovalo.

2010-03-08 09:51:29

ps sorry, necetl jsem to cely..ano, narmalni kontaktni immo vyradi kazda opice s pajkou a stipackama... ja myslel ze je rec o nats

2010-03-08 10:58:15

správně, te´d jsi uhodil hřebíček an hlavičku, ještě mě napiš SZ jak se to dělá, abychom nemuseli jezdit s každým autem an vleku do Nissanu. Díky

2010-03-08 10:58:36

Naštěstí od té doby co jsem napsal na toto fórum už to zas skoro pořád funguje....

2010-03-08 11:02:25

co mas na mysli? nats ?

  • ----

dela se to v podstate 2ma zpusoby: 1. misto immo se da emulator, ktery do motorovky posle stejny login jako do nej ma srat immo. 2. nektere motorovky podporuji variantu bez immo - takze predelat (prelejt eeprom at uz vnejsi ci v mcu).

Predpokladam, ze pokud obe temata rozvedu do vicpodrobna, tak tobe to bude stejne prd platne, a me kolegove/konkurenti/kamaradi utlucou za vyzrazovani celkem vydelecnych knowhow

2010-03-08 11:07:50

Máš pravdu a nic vyzrazovat nechci, spíš si tedy ještě objedu servisy Nissan (dva tři nejbližší) a pokud se i ty vymluví že to "nejde" tak se do toho pohroužím sám a to by bylo aby nebylo.. Ale zatim to jakštakš funguje, ale moc rád bych to uplně deaktivoval, mou Primerku mi s určitostí nikdo krást chtít nebude a mě to jen štve (čtvrtý úkon k základním třem před vyjetím)

2010-03-08 11:11:04

predchozi odst se tykal vylucne NATS. U kontaktniho to zas takovy tajemstvi neni, co vim, tak prerusuje rele co ovlada palivove cerpadlo, takze staci najit snad 4 draty, spojit 2pary a tradaaavrumvrum

2010-03-08 11:19:07

Chtěl jsem se tomu vyhnout,ale musím se s ostudou přiznat, že nevim co to přesně to "nats" znamená Mám prostě ten černý dálkový ovladač pouze ovládající imobilizér se dvěmy tlačítky. Centrál odmykám klíčem.

2010-03-09 12:14:05

nemyslím ani jedno. Vím že pokud ej ten starej imobilizér na tlačítko v klíčence (ten oválnej) tak to jde nějak jednoduše pouze odpojit, ale nevím jak. nic se tam nedává, je to cca 10-15 minut práce

2012-06-05 13:52:40

Ahoj, prosímtě neměl bys nějaky postup jak uplně vyřadit immo na P10tce rv 94 motor 1.6 GA16DS. Mam ten černej ovalnej ovladač co poušti immo a funguje tak 1 ze 100 pokusů bohužel. Byl bych rád za každou odpoved. předem díky.

2012-06-07 10:28:17

Taky by mě ten postup zajímal!!

2012-06-07 15:51:43

Takže pro všechny: - trvalo mi to asi 3 dny vždycky když sem měl čas a výsledek. Immo je úspěšně odpojen (bypass)

Několika členy na různych forech sem byl vždy přesvědčen že musi jit dolu palubka ale ja došel tak daleko že sem kvuli tomu rozkopal snad všechno co je pod palubkou a nakonec to bylo tak jednoduché.

Stačilo oddělat kaslík a ochrany kryt na boku. Jednotka imma je umistěna nad jednotkou centralu krásně schovaná na takovem držáku kde je vyraženo R.

[url=http://2i.cz/d1712f05d6] [img]http://2i.cz/2i/t/d1712f05d6.jpg[/img] [/url]

jednotka imma vypada takto

[url=http://2i.cz/b7174963b0] [img]http://2i.cz/2i/t/b7174963b0.jpg[/img] [/url]

bypass se udělá tako

má á v řadě pinu

pořadí je jak vidite na fotce z prava do leva

[url=http://2i.cz/95356b4192] [img]http://2i.cz/2i/t/95356b4192.jpg[/img] [/url]

propojí se 1+2 , 5+6, 7+8

ddoufám že všem objasněno

a to je konec imma v P10tce.

Doufám že to někdo nezneužije :/


Odpovědět

1  2