Fórum - Téma


P10 GT vs Celica GTi 5. gen


Fórum Primera P10 P10 GT vs Celica GTi 5. gen

Informace o modelu: Nissan Primera P10


1  2

2007-10-30 13:37:52

Nazdar všem. Obracim se na náš klub s tématem, které je velmi složité a ani nepředpokládám, že se dotaneme k nějaké jasné pravdě. . Jedná se o to. Už přes rok jezdim se svým druhým Gt. Nedá se říci, že bych nebyl spokojen. Jen už se na něm projevuje čas. To znamená, že bych musel vzít tak 50 tisíc, aby bylo auto ve velmi dobrém stavu. Jezdil bych s nim pak strašně rád. Navíc o kvalitách P10 Gt nemá smysl polemizovat.Jenže 50 tisíc je prostě hodně. Přišla mi nabídka na koupi 5. generace Toyoty Celicy 2.0 Gti. Auto je ve velmi dobrém stavu. Má pár specialit jako čalouny v barvě vozu, supr muzika, 17"alu.To ovšem nejsou věci na kterých stavim. Cena je opravdu skvělá. Ale jde mi o to jestli má smysl kupovat auto, který je v podstatě sejně starý jako moje P10. Nepochybně je Celica v lepším stavu, ale Nissana znám a přesně vim, co potřebuje. Proto bych rád slyšel Vaše názory a případně zkušenosti s Celicou. Jesti je třeba svižnější apod. Je jasné, že se nakonec budu muset rozhodnout sám, ale přeci jen už bych případně nebyl Nissaňákem, takže se Vás to týká taky . Proto budu rád za všechny komentáře, připomínky, úvahy. Děkuju.

2007-10-30 14:35:45

Drobek: no celica je kultovka od prvej generacie az dodnes, predpokladom je hlavne ze nepotrebujes moc prakticke auto, v tom pripade ak je v lepsom stave ako tvoje GT nemusi to byt zla volba. ktory je to z modelov robili sa dve verzie pokial myslis 5.generaciu (90-93)

slabsia:2.0 GT motor 3S-FE, 124 koni pri 6600ot/min, max krutak 142Nm pri 5000ot/min stovka za 8.9 s max 205km/hod cize sklabsie vykony ako GT

alebo silnejsia: 2.0 GT-S motor 3S-GE, 150koni pri 6400ot/min, max krutak 180Nm pri 4800ot/min, 0-100kmn/hod za 8.6s, max 210km/hod

ak mas hod fotky a uved ktory je to model

v zasade hlavne zalezi na dvoch kriteriach, teda ucel a stav, ak ti vyhovuje ucel a hovoris ze ma urcite lepsi stav tak by som kludne kupu odporucil, samozrejme zavisi este od ceny "az na" prvom mieste. O Toyotach by ti mozno vedel viac povedat Bruni kedze jednu vlastnil a pohyboval sa v komunite Toyot

2007-10-30 16:15:56

Je to ta silnější verze. Ročník 91. Fotky bohužel nemám. Je tu vlastně jedna věc, která mě trápí. Je to od kamaráda, který jí koupil v roce 2004. Tehdy stála 89.000 a on do ní nacpal cca dalších 130 tisíc. Spojka, nerez vejfuk, poloosy, komplet elektrika, alternátor. Nejvíc ho stály kola, muzika a ty červený čalouny. Jde jen o to, že auto žere asi 0.5 litru oleje na 1000 km. Auto nekouří, olej nikde neteče. Co jsem tak pročítal Celica fóra, tak to neni nic neobvyklýho. Kdo nemá úplně nový kruhy nebo gufera ventilů(to bývá nječastější příčina), tak to prostě olej žere. Což je u Nissanu nemyslitelný. Mně sežere GT tak 0.2 litru na 10000 km. Co se týče účelnosti auta, to bych asi nějak přežil , i když je pravda, že Nissan je tomhle naprosto perfektní a taky by se mi stejskalo. Uvidim. Až se kamarád vrátí, tak to projedu. To bude asi nejlepší.

2007-10-30 16:58:25

No neviem prave take auto by som rad kupil (teda po cloveku ktoreho poznam, viem ako sa vie starat a to ze auto zhodnotil. Proste po sebe by som si auto sfleku kupil ja som za rok co mam GT do neho nacpal tiez zhodou okolnosti 135tis aj ked len SK. To ze ti zobere 0,2l na 10tis km, tak je vsak este povazlivehjsie a moze svedcit o tom aby si si GT nechal. Mne bere totiz tak 3dl na 1000km a neni to na SR20DE nic vynimocne. 0,5l nemusi byt tragicke ale asi by som preveroval viac ako keby olej nebralo. Prakticnost musis zvazit sam. ak sa vozis sam alebo +1 tak sa to da, ale ak chodis s tym aj na dovolenky tak to uz asi nee. Kazdopadne chapem ze vahas, je to auto podla mna zrovnatelne s GT, jeho plus je to ze ma takeho sucastneho majitela co ho zhodnocuje a stara sa. Uz si sa v tom vozil? ja som sice GT chcel hned ako som ho videl, ale po skusobnej jazde som pre to aj nieco zacal intenzivne robit

2007-10-30 17:15:26

Ještě ne. Znám ho jen z vyprávění. Kámoš si asi před rokem koupil A6 2.5 tdi. Potřeboval velký auto. A na Celicu skoro rok nesáhl. SPZ měl v depozitu. No a teď se rozhodl, že to dá pryč a na hraní si koupí asi Z3. Takže Celicu dal do bazaru a já jsem se dozvěděl až teď, že jí prodává. Nevim kolik na ní maj v bazaru, ale mně by jí nechal za 30 tis. Kdyby nebylo toho oleje, tak do toho jdu hned. Moje Gt je sice v pr..li, ale motor šlape jako hodinky. A to počítám, že má tak 250 tis. Na dovolenou s tim nejezdim. A když, tak si půjčím od tatíka Passata tdi. On se aspoň povozí, máti z toho nebude 2 týdny spát a bude .Tak je to, jak si řikal. Sednu do toho, kopnu do vrtule, poslechnu to, projedu to, kouknu do peněženky a rozhodnu se. Snad jí ještě nikdo mezitim nekoupil .

2007-10-31 01:14:23

ja moc tem GT a takel autum az moc neorzumim , ale koukam ze za 30 tis , mne to pripada hodne pekna koupe kdyz se o to staral dal do toho taky ne malo penez, tak potom neni co resit jak pises do sveho gt bys nasypal 50 tis ...tak to radsi kup tohle 20 tis jeste sypni do celicy a mas supr vozitko

2007-10-31 10:41:53

Celica GT S v peknom stave (bez korozie, na 17" kolach...) za 30tis je az podozrivo nizka cena ak dal do nej 130tis a stala ho 80tis-co znamena ze od r 2004 by n atom stratil 170tis resp 80% ceny co neni celkom normalne. Tieto auta sa v zlom stave predavaju za tuto cenu v dobrom aj za 100tis. Niekedy moc dobra cena nesignalizuje rychlo kupuj, ale naopak pozor na to auto. V prvom rade by som overil tlaky v motore, porovnal s predpisanymi a skusil sa v tom poriadne previezt ci to neklepe. Na prdlacku ti potom bude pekny sportak s vylagrovanym motorom co prd pojde. Kor ked tvoje GT sa zda ze sice potrebuje investicie ale motor zda sa ma este dost pred sebou. Ak by predsa len bolo vsetko v cajku neni moc co vahat za tu cenu, ale fakt si daj bacha ta cena je podozrivo nizka aj na kamaradsku cenu. Za 30tis sa predavaju vraky

2007-10-31 11:28:14

zase mit doma A6 , chtit si koupit Z3 na hrani jeste ... tak potom ta cena je uplne poradku stejnak by zabiralo jen misto

Dux
Radek
2007-10-31 13:17:25

3S-FE jsem mel v predminulem aute a musim rici, ze je to dobrej motor.

2007-10-31 17:56:04

Jak říká Prinad, přesně tak na to kouká. je to pro něj starý auto a ví, že by se do toho pořád jen sypal. Užil si s tim a chce něco luxusnějšího. Zatim to vypadá neurčitě. Pořád nevim, kde to auto stojí a kámoš pořád pryč. Takže je to na mrtvym bodě. Každopádně až se to pohne, tak sem hodim případně nějaký fotky a postup vývoje.Už bych sám měl rád vyřešíno. Uvidíme.

2007-11-12 09:57:10

Jen pro info...Celica měla trochu díry v zadních blatnících(asi jako pomeranče) . Jinak pěkná. To znamená, že zůstávám věrný značce a dokud nezbohatnu, tak budu dál křižovat naši republiku v P10 GT. A to si myslim je dobrá zpráva

2007-11-12 10:13:30

drobek: ak to malo tak pekne derave zadne blatniky tak bude ta celica pekna asi eln na oko a mohli by ta cakat este pekne prekvapenia v podobe pohladu na ubiehajucu cestu skrz podlahu hnile auto by som nikdy nekupoval, kasna nema pevnost a dalsia udrzba ci danie do 100% stavu by bolo drahsie ako generalka motora. Samozrejme pokial si to nevyvaris doma sam

2007-11-12 23:04:14

to je překvápko ty luftdíry .Počítám ale,že ty díry tam nevznikly z toho,že auto stálo a SPZ byly v depozitu svědčí to také o "kvalitní" péči majitele.U toyot tohle není příliš častý jev.

2007-11-12 23:25:59

No ta cena byla hrozně nízká ,, i na lidi co maj vatu a kupujou z3 na hraní , je to HROZNE málo. Jak už říkal blesk v dobrém stavu okolo těch 100tis,, Primad psal že se tomu nediví to já teda ano . Borec je "asi" zazobanej ,, ale myslím že bys musel být jeho moc moc dobrej kámoš aby do tebe nasypal 150tis které v autě "zůstali" . Jak řekl Bleksy nizká cena kolikrát znamená ruce pryč, A toto byla MOC MOC podezřelá cena na to co to mělo být za auto

2007-11-13 09:16:00

to je asi ako by som ponukal moje auto za 60tis kupil som za 130, dal do neho dalsich cca 130-140 a teraz ho s chutou kamosom predal za 60tis. keby som sa toho chcel zbavit tak aj keby som nechcel v aaa daju viac. takze keby bola celica cukrikova ako to vyzeralo najprv tak stale aj v bazare musi za nu dostat minimalne 50-60tis Kc. Pre niekoho na vyblaznenie ale este moze posluzit aj hniloba s tuning odvetravanim kasne 30tis je potom adekvatna cena. ale nechapem do coho tam chalan napchal 130tis

2007-11-13 09:44:11

blesk: tak ja to tvoje GT za 60 beru

2007-11-13 10:00:42

wong ked budem mat take odvetravanie kasne dam ti vediet, ale musis byt trpezlivy lebo ak sa aj posnazim a nebubudem to cele zimy umyvat, nebude to skor ako za par rokov

2007-11-13 23:31:04

Tak podle všeho utratil hodně za kola a interier wong . .. blesky to stejně neprodá ,, to bys čekal dlouho

2007-11-14 08:58:45

Já jsem původně pochopil, že to celou dobu stálo v garáži. Bylo to venku na trávě, takže to udělá taky dost. Ale on mě do toho netlačil, naopak. Zmínil se, že to kvete . Možná, kdyby to vocas nabídl před rokem, tak by to bylo zajímavější. Vnitřek byl zachovalej a bylo vidět, že ho to stálo asi dost peněz. Muzika supr a tak. Ale jak už jsem psal - budu mít radší supr technickej stav a poslouchat větrák .Proto tedy P10 zůstává a začnu naní dělat. No já myslim, že na bleskovu P11 by se asi stála hodně dlouhá fronta

2007-11-14 11:15:51

drobku : to takhle rapidně nevykvete za 1rok ,, takže i před rokem by to byla "špatná" koupě .


Odpovědět

1  2