Fórum - Téma


P10 GT - nestartuje po jízdě


Fórum Primera P10 P10 GT - nestartuje po jízdě

Informace o modelu: Nissan Primera P10



2009-08-07 18:24:37

Hledal jsem, ale nenašel proto nový topic.

Mám problém u své primuš. Po jízdě mi holka nechce chytnout. Pokud je motor studeny tak je vše v pořádku, ale pokud dojedu vypnu motor, a chci znova za 5 minut nebo i hodinu nastartovat tak to nejde, Chytne se to asi tak na počtvrté a to tím stylem že slyším, že by to šlo alehce naskočí otáčky. tak trošičku víc prošlápnu plyn a je vše oka. žádné problémy nikde nevím, olej ve svíčkách neni. Jediná věc co jsme poslední dobou dělal, je ta, že mi olej teče tesněním pod víkem ventilů a ejlikož jsem jsem byl dle risky na dně tak jsem dolil půl až 3/4 litru. dle rysky jsem zjistil, že je tam oleje trošku nad ryskou. to ej asi tak jediné

Díky za rady

2009-08-07 19:16:14

hm, to je nemilé, a check-engine ti nesviti? zkusil bych jako první vylikat chyby jeslti to něco neřekne... a to těsnění pod víkem ventilů: nechal bych to vyměnit, to bude jenom nějaká jednoduchá guma tam a pídil se potom proč tam ta díra vznikla.... jak často měníš olej?

2009-08-07 19:39:21

Nieje to AAC ventil? Ten riadi volnobežné otáčky a možno je zaseknutý alebo praskla v ňom pružinka

2009-08-07 19:58:28

mne to sem tam tiez spravilo ked bol horuci motor , tak niekedy akoby chytal ale nechcel naskocit bez plynu , ked som stlacil plyn alebo pockal 5 minut kym vychladne a startoval tak naskocil bez problemov

2009-08-07 20:53:46

cickos : a jak si to vyresil ?

2009-08-07 22:25:52

no nijak kaslal som na to ale mna aj sem tam pri vyradeni rychlosti padali otacky tak urcite to malo daco s tym spolocne...skus vycistit sanie

2009-08-07 23:21:59

pravděpodobně máš i vyšší spotřebu, na 95% to je čidlo teploty vody pro řídící jednotku (dvoukontaktové), vykazuje odpor jako při studeném motoru a jednotka obohatí směs a nejde to pro svou bohatost nakopnout

2009-08-08 11:46:39

to by mohlo být ono. o spotřebě nějak nevím, abych pravdu rekl, nesleduji to, ale myslím že se to možná hnulo o tak o necelých 0,5l na 100km. kde to čidlo najdu a co stojí ? Díky

2009-08-08 12:04:43

Najdes ho nekde na hadicich z vodou nebo casto bejva kousek od termostatu nebo kde je to v plastu ci kovu urco ho hned najde takle vypada. http://katalog.mjauto.cz/index.phtml? ,ale jde zmerit odpor a tim bys mel poznat zda je ok ,ale klidne ho hned muzes vymenit stoji to houby

Tak jsem to i nasel.

2009-08-14 06:28:20

opět připomínka reps poznatek z terenů. po jízdě (tak do max 45 min. auto chytne.) pokud stoji dele jak hodinu (např hodku a pul az dve ) tak nechce naskocit a chytne az po delsi dobe ( dneska se mi to povedlo az po dvaceti minutach :( )

2mato  
Mato
2009-08-15 08:11:18

skus to cidlo premerat, ked ho nechces hned menit, ale hodnoty neznam... niekto by to tu mohol vediet... no staci ked ho das na ohm meter a zacnes ho zohrievat...pokial bude menit odpor teplotou tak by malo byt OK

2009-08-26 18:49:10

dnes jsem byl na dignastice, děkuji honzíku, a zjistili jsme chybu thrtle senzoru. Vubec se nejhebal a dával stejných 5.10V. Mlže to být i toto ?

2009-08-26 20:31:04

Po připojení to nahlasilo chybu knocksenzoru jako obvykle a k tomu chybu Throtle position sensor a pri pohledu na ukazatel napětí které by se mělo měnit podle polohy skrtící klapky - seslapnutí plynu se nic neděje a stale to ukazuje plné napětí 5,1-5,3 V , nevím jestli to stím nějak souvisí ale neměnila se ani poloha AAC ventilu pri prvním nastartování 850rpm a pri druhém 1200rpm volnobeh a pri druém měrení stále 45% otevrení AAC ventilu . Jinak teplotní cidlo ukazovalo správně 95-100°C a k tomu se pravidlně poustel vetrak , a i Vaha vzduchu i O2 senzor (lambda) ukazovala spravně měnící se napetí pravidelně ukazující chudá bohatá směs . tak nejspis to bude teda ten senzor polohy skrtící klapky , pedalu

2009-08-26 20:32:18

Mě s teplejším motorem při startu bez prošlápnutí plynu většinou chcípl motor, nebo aspoň otáčky spadly skoro na nulu a pak se motor rozběhl, pak třeba při dojezdu na křižovatce na neutrál se houpaly otáčky. Po vyčištění váhy startuje jak kotě a otáčky pěkně drží, navíc se mi zdá, že to lépe tahá z nižších otáček

2009-08-28 11:19:27

po telfonu s filipem me tento senzor - potenciometr skrtici klapky bude stat 500 Kc je to opravdu ono ? honziku :)

2009-08-31 18:43:35

ja som mal ten isty problem,potenciometer skrtiacej klapky.zohnal som druhy a robilo to iste dalej,potom som prisiel na to ze oba potaky aj stary aj novy su ok,chyba bola v pretrhnutom vodici na privodnom kably k potenciometru .potenciometer sa da premerat obycajnym ohmetrom,vymontujes z auta prilozis na kontakty kabliky + a- a pri pridavani meni odpor ak nemeni je zly ak meni je to iny problem,inac pri tej zastrcke co ide do potaka su tie kable dost ohnute aspon u mna hej,mrkni aj na to

2009-08-31 20:15:47

Vojta: Ano je to ono

2009-09-06 09:29:31

od te dobyco jem bylo u honzika tak startuju vpohode. ted jsem zkousel i spotrebu a jsem na njeky 8-8,5 litru. cili spotreba v normalu. tak to asi to cidlo nebude

2009-09-07 00:52:24

ono i throtle position senzor (TPS) má podobný vliv, otázka je, v jaké poloze je hodnota odporu, přesněji TPS od nissanu mívá dva signály, jeden je on off a ten přepíná mapy v ECU z volnoběžné na jízdu, a druhý signál bývá odpor nebo spíše potenciometr většinou s hodnotou cca 1 000 ohm až do např 12 000ohm no a pokud bude TPS v poloze jízda a delme tomu ohmáží okolo čtvrt plynu a ty na plyn nešlapeš, tak zase bude mít ECU tendenci obohatit směs, jako v případě náběžné hrany vstřikování paliva při sešlápnutí pedálu, kdy se směs taktéž obohacuje, a jelikož bude pedál v poloze spodní tudíž nepůjde vzduch do válců, tak opět nenastartuješ, sory že píšu až ted, ale moc na forum nechodím, nemám nějak času na zbyt

2009-09-07 08:50:22

Kentoyo nemuzes me nasmerovat lehce na ten problem s bohatou smesi po startu? zkousim to hledat, ale bez uspechu. Moje primera (SR20DE, '00) po startu je desnej prutokac, voni az moc, nevim zda je to vlastnost, nebo chyba. Muze to mit souvislost se senzorem polohy klapky? Mozna pridruzena vec je, ze mam klidove otacky bez zateze (vse vyple) temer 1000ot/min.


Odpovědět