Fórum - Téma


P10 - cuká motor


Fórum Primera P10 P10 - cuká motor

Informace o modelu: Nissan Primera P10


1  2  3

2007-11-02 12:02:40

Jardo,

konečně jedna ze zpráv co mě trochu potěší, i když problm nevyřeší :)

Dneska budu mluvit s mechanikem, v pondělí dám vědět!

W10
W10
2007-11-06 21:26:30

No mne to tiez cukalo,... vymenil som palivovy filter a vsetyk podtlakove hadicky za nove,... Niektore boli popraskane,prezrete a poriadne nedrzali,..Teraz ide vsetko OK...

2007-11-09 21:26:36

Zdar, chlapi... máme v rodině dvě Primery jedna je r.v .1992 a druhá 1993, obě jsou 1,6 16V a mají řízený karburátor. Obě měly stejný problém jak popisujete. Prošel jsem stejným pokusným obdobím od výměny filtrů po svíčky, kabely, hadičky a v neposlední řadě benzín. Já jsem u obou Primer tuto závadu vyřešil výměnou elektronicky řízeného karburátoru .... kamarád přivezl karburátory z Německa a nechal mi kus á 1500,- Kč... jedná se o bolest karburátorů u Primer, kde se "zadrhne" elektronický ventil, který údajně přepíná komory karburátoru.

2007-11-10 12:47:23

Souhlasim s TaGrem ze problem by mohl byt v karburatoru. Kamos mel velice podobne problemy se skodovkou. Pri delsich cestach (hlavne v kopcich) mu postupne odchazeli valce. Utavovali se patky svicek. (Vymenil patky za takovy co se netavili. Zavadu nevyresil jen trochu zmirnil "priznaky")

Nakonec zjistil ze se mu neotvira jedna komora v karburatorua do valcu sla spatne vyvazena smes. Vyresil to renovaci/vycistenim karburatoru (u skodarny zalezitost asi za 200Kc).

Zavada se projevovala puze pri jizde do kopce nebo pri jizde velkou rychlosti. Proste vzdycky kdyz se pri vetsi zatezi mela otevrit druha komora.

2007-11-13 15:26:33

Za chvíli jedu pro auto k mechanikovi. Po telefonu říkal že se jedná o zašvihané podtlaky a rozdělovač. Víc zatím nevím ale budu informovat. Auto tam bylo 14 dní na čumendě. Děsím se účtenky a cesty domů, tady na Vysočině je asi tak 15cm sněhu. Držte palce

2007-11-15 13:14:46

Takže hotovo. Auto jezdí mnohem líp než předtím, nicméně mám pořád tucha že by to ještě něco chtělo. Občas to malinko zacukne.

Problém byl v:

  • zašvihané podtlaky a poškozené hadičky (na první pohled nešlo poznat)
  • zašvihaný karburátor plný bordela, nutné seřízení
  • všechno plný karbonu vč. svíček atd. (důsledek závady)
  • víčko rozdělovače špatný kontakt na jednom válci, výměna

Celý mě to stálo peněz co ani papež v duchně nemá a nehodlám se o tom bavit Nissan mě osobně zklamal, ale neříkám že je to špatný auto, prostě jen asi smůla.

Zakládám nové téma "P10 - RPM otáčky kolísání a chcípání"

2007-11-29 08:18:26

No nevím, jestli moje rada bude užitečná, ale velmi podobné příznaky jsem měl u svého Mondea ( jasně není to Nissan ).

Auto prostě chvilku jelo pak začalo šíleně škubat, zase chvilku jelo, když jsem serozhodl předjíždět, tak začalo škubat a tak pořád dokola.

Svíčky byly relativně nové ( cca 2000 ) kilometrů když jsem je vyšrouboval, házeli jiskru jako prase a já nevěděl jak dál.

V servise Ford mi po zjištění typu svíček tvrdili, že to bude svíčkama, že venku sice házejí jiskru, ale pod tlakem ve válci, že budou vynechávat.

Myslel jsem, že je to jenom jejich trik, na vytáhnutí peněz z mý kapsy.

Ale oni mi nabídli, že můžu být u té výměny svíček na dílně, abych viděl, že nebudou dělat nic jiného.

Tak jsem do toho šel a mechanik opravdu jenom vyndal svíčky z válců a dal mi tam originál jaký doporučuje výrobce ( podotýkám, že ty starší mi prodali v mototechně podle katalogu na daný typ Forfa Mondeo ).

Pak jsme se jeli projet a já jsem si málem při sešlápnutí plynu zlomil vaz, jak auto akcelerovalo.

Prostě propastný rozdíl.

Takže teď už věřím, že se může stát, že napohled dobré svíčky venku pálí a uvnitř válce prostě vynechávají.

Tak to je ode mne asi všechno.

2007-11-29 08:41:07

Dík za tip Casio. Začalo mi to dělat z ničeho nic, prostě jedno velké cuk během jízdy a od té doby pořád. Teď je to mnohem lepší, auto už tolik nežere, výfukový dým bílý a ne černý jak bota, když je to studené jede to v pohodě. Jak se to zahřeje má to tendence opětovně cukat, i když míň.

Co se týče svíček, měl jsem tam předtím úplně ty samé co mám teď (náhrada od Brisku) a nedělalo to. Pak se to rozcukalo a svíčky jsem měl taky ještě původní. Až potom co to začalo dělat jsem je vyměnil za nové Brisk ale žádný efekt. Vzhledem k tomu že auto jezdilo na původní náhradu od Brisku v pohodě, moc nevěřím tomu že co píšeš pomůže přímo v tomhle konkrétním případě ale dík za nápad, možná to zkusím koupit a vyměnit ale ne teď před Vánoci, jsou výdaje

2007-12-14 19:24:22

Předevčírem jsem ten ŠIZUŇK JAPONSKEJ konečně prodal. Už jsem na to neměl nervy...

2007-12-14 20:09:57

to bude radosti na starém bělidle

2007-12-14 20:12:34

Boubíčku,představ si,že tento zádrheleček trápí i mne.Prostě mi to auto za studena táhne lépe než zatepla,kdy tam cítím takové přidušování při přidání plynu,výkon neadekvátní 92kwtům a převysokou spotřebu paliva.Možná už to chyběl jenom krůček k tomu a měl bys po problému.Já jsem včera zkusil vyčistit váhu vzduchu a škrtící klapku a zdálo se mi,že to pomohlo.Nicméně po delším čase se to pozná lépe,možná jsem si to jenom namlouval. Přeji Ti šťastné pořízení s výběrem dalšího ,,NISSANA".

2007-12-14 20:18:30

No Romeo jen aby to byl Nissan Jsem zvědavý kdy tu budeme mít nového člena s identickým problémem

2007-12-14 21:05:38

když jsem koupil primeru tak měla spoustu bolestí,2 ze zap.kabelů byly místy naprosto bez izolace,ale motor šel naprosto bez problémů.Nikde to neházelo bokem.Vyměnil jsem je,preventivně i svíčky a víčko rozdělovače.Ani ne po roce motor zničeho nic nejde do otáček běží naprosto zmateně na 3 4 válce cuká prská no prostě hnus.Taky jsem z toho byl mimo,hledal jsem,sháněl rady,měnil svíčky,kabely a nic.Když už jsem přemýšlel o nejbližší skále tak mi cvaklo : zkus to starý víčko a lidi vono jo bylo to tam.Nový víčko nevydrželo ani 5tis.km.Takže ono vážně někdy nezbývá než hledat a měnit

2007-12-14 21:09:16

A taky se v ní dobře dělá hajinky bucinky. ....................po těžkým

2007-12-14 21:32:40

móóóc dobře a aji ve dvou

2007-12-14 22:01:52

Jo,jo,Vaše excelence a Váš věrný přítel drak.

2007-12-14 22:16:32

když on je na mně tak závislý a já nemám to srdce ho opustit

2007-12-15 13:45:26

Pánové chápu Vaše vztahy k autu, ale já už z toho vyrostl. Potřebuji auto na které je spoleh a to tento případ prostě nebyl. Nebýt té závady, byl jsem velice spokojený. Povyměňoval jsem věci za skoro 7.000 Kč a to pro mě prostě není dobrá investice, ozvláště ne do skoro 17 let starého auta.

Teď hledám menší v dieselu, abych se těmhle těžkostem mohl jenom z dálky smát...

Hodně štěstí s Vašema Nissanama a hlavně pevný nervy pro ty, kteří VÍ o čem mluvím ;-D

2007-12-15 15:08:56

Carmajkl a jeho věrný přítel šmoula .

2007-12-15 21:30:46

Chlopi zduř, jsem tu dlouho nebyl, nissánek serena furt jezdí tak jak jezdí, teda jezdí stejně zdechle za stejných 9-10 litrů což je teď v zimě celkem o.k. vezmu-li v potaz že na 1,6 benzinovy motorek je ta krabice s pomalym převodem prostě těžká. ....jo a taky to furt mírně pocukává na volnoběh, což je logické, porotože jsem od minuleho příspěvku na to ani nešáhl ........zatím nemám zaječí úmysly jako boubik a tak některého z místních borců žádám aby mi polopaticky vysvětlil kde se dostanu ke vzduchové klapě, či jak se tomu bazmeku co šteluje přísun vzduchu říká....ať nerozdělávám zbytečně půl auta než bych to našel......nejlepší bude foto se šipkou

K problému s malým zaškubnutím v zahřátém volnoběhu se přidal problém po nastartování, auto se někdy nerozběhne do sytičového stavu, někdy jo...........čípci z mého "mateřského servisu" říkají že je to stopro škrtící klapa, že ji stačí vyčistit a bude po problému a tak si to chci vypucovat sám, jen vlastně jsem nikdy do motoru s jakýmkoliv elektronickým bazmekem nesahal..........ale jinak jsem celkem zručný , tak mi snad postačí jen ta rada......dík


Odpovědět

1  2  3