Fórum - Téma


P10 92kw vs. 110kw


Fórum Primera P10 P10 92kw vs. 110kw

Informace o modelu: Nissan Primera P10



2011-01-29 08:18:43

Zdravím,

měl bych dotaz a nikde jsem tu o tom nic nenašel,mám zhruba týden na jeho vyřešení... Potřeboval bych vědět, jaký je rozdíl mezi motorem 92kw a 110kw v GT?? Protože sehnat pěkný GT je problém, chtěl bych to vyřešit tak, že věci z GT překopu na P10 s 92kw motorem, ale potřeboval bych znát rozdíly.. Motor je snad stejnej ne? SR20DE.. Komprese je trochu rozdílná, ale jinak celý sání a výfukový svody z GT na motor 92kw pasujou? A elektrika, kabeláž a konektory v motorovým prostoru taky na sebe pasují? Taky by mě zajímalo, jaký je rozdíl v podvozku a komplet v celým autě...?? GT je nižší, má asi jiný tlumiče a pružiny? Nejezdil sem v jiný P10, jen v GT, takže nevím rozdíly... Takže půjde z 2.0 92kw rok 95 udělat GT?? děkuju za odpovědi

2011-01-29 08:38:55

Udelat jde vse. Smysl delat to nema...

2011-01-29 08:54:10

.. poobzeraj sa radsej po P11 ... predsa len babrat sa s prekopavkou P10 v dnesnej dobe su len vyhodene peniaze ... inak v inzercii je p11 GT za 35 tis. ...

2011-01-29 19:40:26

P11 není ono.. P10 GT mě moc vyhovovalo... Jinak už je to stejně fuk, páč mi teď psal majitel auta, že má možnost výměny za jiný auto, tzn. že tím asi vše padá... A to sem pro to měl příští víkend jet... Takže už se tohle téma řešit nemusí...

2011-01-29 19:59:54

P11 ale neni vubec spatna volba... na denni jezdeni mnohem lepsi volba a staci obycejna 2.0 96kW a setrit na SR20VE. P10 uz skoro nema smysl kupovat pokud neni opravdu zachovala.

2011-01-29 20:27:11

Já vím, ale na denní ježdění mám, ehm, almeru 1.4ku.....

Chci auto na zábavu a jen na pěkný počasí... P10 Gt je prostě krásný auto... No to je fuk, prodejce už má jinýho kupce, takže se to řešit nemusí... Ale P10 GT sháním dál... P11 mi nějak nesedí, ale třeba změním názor...

2011-01-29 20:43:37

Auto na zabavu urcite ne P10 ani P11. Jednoznacne N14, N15... pripadne 200sx, pokud mas dost penez.

2011-01-31 19:39:27

Tak každý máme jiný vkus .Mě třeba P11 vyhovuje a nepříjde mi nudná.To v krátkém Sunny asi nebudeš mít posit,jízdy limusínou(když si to s Primerkou valím po dálnici),a naopak Sunny bude hbitější v zatáčkovitých okreskách,i když i tady nechá Primera za sebou všechny Vectry,Laguny,P 406.Mě osobně připomíná Primera P11,BMW řady 5 E 34(r.v. 88-94),jednak i tou mohutností karosérie,ale i jízdními vlastnostmi .

Jinak lásku K P10 docela chápu,taky jsem kdysi obdivoval Vectru A měl sem GT

2011-02-01 11:13:13

srovnávat bmw a primeru, no nevím nevím. navíc pětkový bávo je dost tučný a je spíš klasifikované jako větší limuzína. primeře se daří na okreskách.

2mato  
Mato
2011-02-01 13:02:34

P10 ma na svoju velkost dve velke vyhody - velkost + rozvor + pevna kasna /ako p11 to iste/ + nizka vaha 1150kg....GT P10 je mrstnejsie ako P11 GT a hlavne v nizsich otackach, je kus dravejsia co robi ta vaha kde p11 gt ma 1300kg coz je masivny prirastok...to vysvetluje tu mrtvost p11 primer v otackach do 3500-4000...takisto na zlom povrchu ci ostrych vracackach je P10 vynikajuca opat aj kvoli vahe....to ze je to uz dost nakladna investicia je pravda su to stare a casto uz tazkym zivotom znicene auta a hlavne hrdzave co je asi najvacsi problem...

2mato  
Mato
2011-02-01 13:13:07

inac za komunikativnost a mrstnost si zasluzi ako obycajny sedan primera P10 absolutorium, nerad by som napadal spomenutu vectru A okrem silneho 150k 2.0 to bola oproti primera uplna plecka...ci podvozok kasna riadenie prevodovka a tiez motor sa na sr20DE svojimi kvalitami zravostou oleja, spotrebou phm a nie moc velkou zivotnostou nechytal...

este by som dodal jeden neduh ktory uz nikdy na P10 nespravis, je unavena kasna po tazkom zivote rozbitych cestach a velkom a casto divokom nesetrnom najazde KM s tvrdsim podvozkom... uz sa kruti viac ako za novoty, aj ked je to stale pevne auto po rokoch je to citit, hlavne ked sa vozis v aute rv 2010...


Odpovědět