Fórum - Téma


P10 - 2,0L filtr - hruška


Fórum Primera P10 P10 - 2,0L filtr - hruška

Informace o modelu: Nissan Primera P10



2010-01-25 16:08:58

zdravim vopred sa ospravedlnujem ak je daka tema uz zalozena ale ako som hladal tak som hladal nic som nenasiel tak rekuze sem napisem a uvidim

chcem sa spytat ci ma niekto skusenosti na p10 z hruskou teda sportovy filter ...... chcel by som si ju dat len neveim jak to porieisit z tym sanim ci by vedel niekto mi poradit pripadne ukazat na fotke ako to spravil

dakujem vam pekne

2010-01-25 17:00:31

ahoj, ja mam sisku K&N a budu se ji zbavovat - chci zpatky seriovy filtr, zajimalo by me jestli je to seriove sani stejne v P10 jako v sunnym N14 GTI? Potreboval bych spodni cast sani ktera je takova plastova cast ktera vede do blatniku, byl bych ochoten nechat Ti tu sisku tak za 500 i s cistici sadou, kdyz bys mi nejak za to dal to seriove sani, pokud bude stejne jako ja potrebuju.... Doufam ze by nam to nekdo objasnil jestli je to stejne? Ale koukam ze jsi zo Slovenska, tak to asi neudelame vymenou kus za kus....

2010-01-25 17:27:54

seruus viesco no mozem ti to povofiti jak to mama poslat ti foto teda

2010-01-25 19:35:20

Mám filtr v p11 ovšem v původním boxu ,povedlo se mi ho tam dostat,zůstal mi po prodeji toyoty kde sloužil pět roků .Důvod umístění vevnitř:u toyoty se výrazně zhoršil průběh točivého momentu /ten zátah nebyl lineární ale akoby skokově hlavně do 3500ot/při skrácení sání-pomohlo prodloužení,v podstatě téměř na původní hodnotu,dále zvuk který byl sice supr ,i bez otevřeného tlumiče výfuku,ale pro rodinu už nepříjemný,no a nepotřebuji odstínění teplého vzduchu od motoru-je to opravdu znát hlavně při jízdě po městě ,mimo město je tam už takový průvan ,že jsem to nepoznal.Doporučuji sehnat sportovní vložku do origo boxu ,samo že značku.Já mám JR a spokojenost.pokusím se dát foto ty Toyoty

W10
W10
2010-01-25 22:54:53

Primerka211 aky mas motor v primere,??? Mrkni do tejto temy,mas tam aj par foto ako to vyriesili chalani,...

http://www.nissanclub.cz/..._posts.php?topic_id=93355

2010-01-26 07:47:11

no mrknem teda dik viesco 2 liter 85 kw

W10
W10
2010-01-27 07:16:11

Ak mas jednobod tak sport kit na to nezozenies..... jedine nieco urobit dopasovat,.... Ja som sa po sportovom filtry uz obzeral v lete ale na Di motor nenajdes nic,... Ak das dole seriovy filter tak na karbesy je je velmi maly falcik na ktory ani nedas eska pasku aby si pritiahol napr nejaku hadicu na sport filter..

2010-01-27 08:07:57

jaaj no mam jednobod. .... no skoda veru lebo este som nikde nevidel jak to vyzera cize ani sa to neda no nic necham to tak a za 2 roky bude snad p11 tak tam ho supnem

W10
W10
2010-01-28 20:59:22

Ako vyrobit sa da vsetko,...len ...

W10
W10
2010-03-21 18:16:24

Tak cirou nahodou som natrafil na tuto fotku,jedneho clena klubu,...napisal som mu SS tak dufam ze pride na klub coskoro kedze jeho posledne prihlasenie bolo v decembri

2010-03-22 06:49:16

no tak toto som zhanal teda to ma celkom fajne poriesene ...... no snaad dojde a povypravaan nam jak to zohnal a spavil

W10
W10
2010-03-22 18:52:57

Vyzera ze to je aj origos kit kedze ma aj dve vyvody zo sania na podtlakove hadice,.... celeho googla som prehladal

2010-03-22 18:56:56

no jj hej to budeorigos bohaaa kde to zohnaaal

2010-03-22 18:57:12

Zadny kit se na to nedela. To ze to ma vyvody prece nic neznamena. To ti udela kazdy garaznik se svareckou..

2mato  
Mato
2010-03-23 09:18:31

To riesenie je okukane z nemecka, videl som ze to ma jeden typek na p10 DI motore...nieje to az taka veda staci si zohnat to plastove koleno a zaistit aby to tesnilo a potom uz len trubku... hmm ale dlzka a priemer sania je dost dolezita vec tak je mozne, ze to spravis a auto ti nepojde tak ako ma tak bacha na to treba to skusat naj s nejakymi lacnymi novodur trubkami pre instalaterov. Otazka je co cakas od toho ten filter ti podla mna nejak nepomoze len ti to bude viac hucat a budes si nahovarat ze to lepsie ide...to si radsej kup iridiove sviecky alebo zvody nerezove tie poriesis za 200e u jagyho...

2010-03-23 10:24:45

Kazde sani, i vyfuk ma pocitane rezonancni frekvence ( v nasem pripade jsou to otacky motoru). V techto otackach rezonance (tedy spojeni fazi napr dvou valcu) pomaha plnit/vyprazdnovat, coz se projevi vyraznym narustem krouticiho momentu na grafu z brzdy (vetsinou udaj max kroutici moment motor). Pramalo z techto uprav ovlivni celkove parametry motoru, ale spis tyto hodnoty se pohnou do jineho spektra otacek (zmeni se rezonance sani/vyfuku). Proto neni dobre laborovat, doposud ani velke automobilky nemaji zadny model, diky kteremu by presne spocitali optimalni prumery, tvary sani/vyfuku. Vetsinou maji jen hruby vypocet a potom metodou pokus/omyl se nalezne nejkompromisnejsi reseni mezi vykonem/hlucnosti/spotrebou.

Neoverenym typem sani muzete kroutici moment motoru posunout bud do otacek, kterych nemuzete dosahnout (vetsinou uzsi prumery, delsi delky), nebo naopak moc hluboko, kde ovsem motor nema vykon, proto kroutici moment neni prilis vyuzit (zvetsovani prumeru).

Tot k "udelej si sam" pristupu.


Odpovědět