Fórum - Téma


Ovládání ventilace v kabině..


Fórum Primera P11 Ovládání ventilace v kabině..

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2008-11-05 17:28:40

Čauky, přivezl jsem si starší Primeru a má pár závad.. První potřebuji vyřešit co nejdříve: Nejde regulace ventilace uvniř kabiny, buď jde naplno nebo vůbec.. Máte s tím někdo zkušenost? Ovladač na středovým panelu je mechanický, s tím nic být nemůže.. Víte někdo, jak ventilátor a regulace funguje? Potřebuju to zmáknout, než bude zima, jinak se buď upeču nebo umrznu.. Díky..

W10
W10
2008-11-05 17:57:14

Topenie sa tu uz par krat preberalo.-.. skus dat do HLADAnia slovo topenie atd atd

Presne je tam popisovany aj tvo problem

2008-11-05 18:05:39

kukni do sekcie HOTOVe návody.je tam treba preletovat nejaký odpor.

2008-11-05 18:17:54

To jsem teď projel a nic.. Našel jsem pár starších diskuzí, tak něco už vim, jen nevim, co je to za odpory.. Kniha na údržbu přijde už zítra, ale já po práci jedu hned pro elektrosoučástky na LED posvícení, vzal bych to při jednom.. Dá se na to dostat jednodušše? Že bych na to vlítnul ještě teď za tmy?

W10
W10
2008-11-05 18:23:41

No za tmy sa vies ako robi :DDDDDDDD Zajtra rano ked pojdes do prace zober do auta teply caj a nejak uz tu cestu prezijes...

2008-11-05 18:43:59

Pohoda, už to mám venku, našel jsem.. Ale teď by mě zajímalo, jaký odpory měly být na jakých pinech.. Je tady jen jedna černá díra

Dux
Radek
2008-11-05 19:07:06

je tu v sekci clanky clanek Topenicko, topeni

ADM - ALM : tu je to : http://www.nissanclub.cz/article_detail.php?id=66

edit- schvalne jsem odkaz nedaval

2008-11-05 22:03:10

Ok.. Asi naletuji na místo 7,5A vlákno z pojistky. Nemám rád věci zapojený natvrdo, když tam má být určitá ochrana!

Jdu na to ještě teď!

Díky díky díky!

2008-11-06 07:05:27

Ochrana je v tomto pripade na prd. Pojista v odporovem delici mi prijde jako docela zbytecna vec . ano byla tam , ale stejne ..kdys to prehori , tak to prehori ...a to at s pojistkou nebo bez. Jinac zkousel jsi merit jake tam tecou prudy? Mozna budes prekvapeny . takze pojistka na 7,5 A urcite stzacit nebude . Taky se mi to stalo na Almere ...topne teleso jsem vytahnul , prepajel jak ty rikas na tvrdo....a vse jede jak ma . nevidim v tom problem .Jinac k tomu pajeni :Davej si pozor , jde to fakt blbe a urcite ti to mnohokrat upadne jako me chce to pevne nervy , vysledek stoji za to Hodne stesti pri oprave !

2008-11-06 07:13:54

Prosím nediskutujte v tomto duplicitním tématu, ale diskutujte v původním tématu kde se řešili nefunkční rychlosti na ventilátoru topení ať je to pohromadě. Děkuji

2009-11-24 21:23:50

Ahoj. Mám potíže s ovládáním regulace teplého a studeného vzduchu na středovém panelu ve svém Tinu. Částečně jsem rozebral obložení stř. panelu a zjistil, že při otočení ovladače (z horké na studenou teplotu)nezajíždí nahoře vysunuté ovládací lanko do bowdenu, a proto nepohne dole klapkou, která reguluje poměr studeného a horkého vzduchu. Jde mi o to, než se do něčeho pustím, jestli je spíše příčina v lanku a stačí ho jen vyměnit, nebo někde jinde např. v té klapce v topení. Abych třeba nezjistil, že jsem nemusel lanko shánět a měl jsem se zaměřit na něco jiného. Protože podstupovat několikrát tu anabázi rozebírání obložení palubovky... Kdybyste se s něčím podobným někdo setkal, tak předem díky za reakce.

2009-11-25 08:11:26

nevím jak je to u tina, to si te´d nevzpomenu, ale u N16 je bovden na ovladači přicvaknut plíškem k celému tomu středovému panelu. Bohužel soudruzi z NDR (Japonska) udělali někde chybu a ten plast na tom panelu je tak slabý, že časem praskne a tím tam ten bovden nedrží. takže je potřeba to rozebrat, vyndat a vyrobit si plechovej držáčeka přišroubovat ho tam, tak aby v tom držáčku ten bovden držel. Takto to je u N16, takže předpokládám, že stejně to bude i u Tina. Bohužel te´d mám rozebraný jen nový Tina, tak se nemám kam podívat.

2009-11-25 20:14:36

Ještě se na to pořádněji podívám. Pokud se pamatuju, tak ten bowden je někde uprostřed své délky chycený k tělesu topení. Nevím jestli ještě někde - u ovladače - kouknu na to. Mně to dělá to, že místo toho, aby se lanko zasunulo do bowdenu a pohlo dole páčkou ke klapce, tak se jakoby kousne a před bowdenem se ohne. To tzv. lepení klapky znamená vlastně co? Nemůže to být tím, že klapka lepí a lanko jí svou silou neotevře a naopak se tím odporem ohne?

2009-11-26 07:24:45

To by taky mohlo být, to dělalo u Sunny u Tina jsems e s tím ještě nesetkal. U sunny dosedací plochu namažu vazelínou, nebo z ní strhám ten lepící molitan.

2009-11-26 21:31:52

Dneska jsem z průduchů ve stř. panelu vytáhl molitanový pásek, jehož jeden konec vyčuhoval z jedné z mřížek. Zatím nevím, odkud až to vypadlo, ale má to tvar jako rozměry obou mřížek vedle sebe... To jsem na to zvědavý.

2009-11-26 21:34:27

Asi nějaké těsnění ve větrání.

2009-11-27 07:12:41

to je úplně jedno jestli tam je, stejně to nezjistíš, to by jsi musel komplet demontovat palubovku a topení.

2009-11-27 19:44:37

To Brouček: myslel jsem to tak, že jsem zvědavý, co na mě ještě z ventilace vyleze

To Honza BK: Taky se mi nechce rozebírat palubovku kvůli proužku molitanu o šířce 1 cm, jen doufám, že to nebude souviset s problémem s lankem a uzavírání klapky. Možná to bude jen molitan za mřížkama, nevím. Uvidím.


Odpovědět