Fórum - Téma


otázka pro odborníka.X trail a vstřiky


Fórum X-Trail T30 otázka pro odborníka.X trail a vstřiky

Informace o modelu: Nissan X-Trail T30 / Classic


1  2  3

2015-01-06 14:02:20

jenousch: vstřiky se zkouší a nastavují na stolici mimo auto, pak už se jen mění a nic se nanastavuje po výměně.

2015-01-06 14:52:21

honzabk: Nezlob se, víš to určitě na 100%? Je to verze 100kw. U Verze 84kw se to dělat nemuselo, ale tady nevím. Jde mi o to že to dám kámošovi na dílu tak to chci rozebrat, složit a odjezd abych mu neblokoval hever týden. Dík

2015-01-06 15:38:24

jenousch: Vyměnit za jiný kus můžeš . Tyhle nemají kalibrační kódy.

2015-01-06 18:34:26

Mám takovou nestandardní otázku a vůbec jsem nevěděl, do kterého vlákna ji zařadit.

V létě máme jet s našim T31, který má 110.000Km a je 6 let starý na tůru Norskem. Pevnina, trajekt, pevnina. V autě je na motoru vše v originále (výměna je všech náplní, filtrů, aku) .

Je to riziko s originál vstřiky v tomto počtu Km se na takový výlet vydat? Projeví se u dCi problém se vstřikem obvykle najednou nebo lze postupně vysledovat zhoršení? Jaké přípravy podniknout před takovým "výletem"?

2015-01-06 21:52:20

karlic: Nerieš,pokial do toho netankuješ vodu,benzin,davaš aditiva a meniš palivovy filter tak sa nemaš čoho báť.

2015-01-07 07:48:29

sjaro: já to napsal obecně ke vstřikům vím že se dají vyměnit ty cívky nahoře, vím že se čistí a zkouší a snad se dají i nastavit nebo vyměnit špičky. Vím že šéf někam dává a přijdou vyčištěný a nastavený, ale co vše na nich dělají nevím , ale někdy se vrátí nějakej jako neopravitelnej.

sjaro, 2015-01-06 21:52:20 napsal:

karlic: Nerieš,pokial do toho netankuješ vodu,benzin,davaš aditiva a meniš palivovy filter tak sa nemaš čoho báť.

2015-01-07 09:37:19

Díky moc sjaro, to mě potěšilo a uklidnilo.

Teď obecně, jaké máš osobní nebo vyčtené zkušenosti, kolik si slyšel že vydržel vstřik maximálně u dCi a kolik asi tak průměrně.

2015-01-07 12:12:00

karlic: Vyčtene ma nezaujima ,osobne-je to individualne zaleži od kvality nafty a filtra.mam tu auta 2,2d cez 500 tis s povodnymi tryskami a 2,0 dci cez 200.Ale videl som aj čo nemali ani 100 a mali problem.Napr filter typu starline vobec nefiltroval,dokonca som mal pocit že sa rozpadaval,a potom všelijake tie bandaskove nafty,umelohmotne bandasky od kyselin atd.,to tryskam určite neprospeje.ale aj stare komunisticke čerpačky,kde vynovili budovu a hnile nadrže ktore presakuju nevymenili a v konečnom rade aj špekulanti na sukromnych pumpach - 500 litrov vody z vodovodu sa v 32000 litrovej cisterne strati .

Bordelom ,vodou,hrdzou sa začnu trysky zadierat a začne ich spetne zanašat karbonom a vypalovat dierky.Začnu vydavat rapkavy zvuk pri akcelaracii a začne sa zvyšovat dymivost a spotreba.U švorpinovych trysiek je aspon senzor klepania vrchne dva piny a ten pri velkej davke a klepani trysky aspon trochu eliminuje davku a skrati dlžku vstreku.U dvojpinovych ,vačšinu s PDF je vačši problem ,tie senzor klepania nemaju lebo by odstavil vypalovanie filtra,tam je to o niečo horšie tam može a dochadza k poškodeniu piesta pri priliš velkom davkovani paliva z pridretej trysky.

2015-01-07 12:26:58

sjaro, ještě jednou děkuji. Moc mi to pomohlo. Filtry a všechny oleje kromě motorového oleje pořizuju přímo od Nissanu, tankuju výhradně naftu bez biosrač?k u Eurooilu (Čepro) , používám vždy VIF v létě letní, v zimě zimní, tak věřím, že to bude OK.

2015-03-23 20:59:47

sjaro: taková maličkost,jak se dá zjistit která tryska klepe?jak je teplota 0 a méně tak mi to klepe asi tak půl minuty pak stichne,dáse odpojit ten konektor na vstřiku,nebo co to udělá? motor jinak nekouří, starty studené na drc,spotřeba 6-7.l

2015-03-23 23:50:57

tonda55: http://www.azvercajk.cz/s...-sonoskop-stetoskop-auto/ Možeš ich aj odpajat,ale po druhom odpojeni treba diagnostiku a vymazat chyby

2016-02-02 17:30:04

sjaro: ahoj, chcem sa opytat, mam 84 kw DI,rok 2002, po repase vstrekov mam problem ked je motor teply nastartovat, a aj pri stalych otackach cca1500-1800 motor velmi sklbe- cuka, to predtym nerobilo, moze to byt zlým repasom. alebo sa prejavila nejaka ina chyba, robi to aj pri zaslepenej a volnej egr, vaha vzduchu je ok, po repase auto bolo na teste a vsetko ok.

ked je motor studeny tak slape ako hodinky ale po zohriati to robi viacej a viacej cim viac km prejdem.

dikes

2016-02-02 21:33:00

marekskorna: Kto robil repas?

2016-02-03 08:26:19

sjaro: autorizovany servis BOSCH CAR SERVICE, Autospol sro, V Hrinovej, okres detva, stredne slovensko.

2016-02-03 08:42:09

marekskorna: Dali ti do nich pravdepodobne činske nahrady sučiastok,lebo pokial viem org.diely nie su.Ked sa zohreju na pracovnu teplotu tak sa zadieraju,To čo v nich vymenili ti vratili?

http://www.agat.sk/sk/znacka/denso/

pozri hrubšim pisane.

2016-02-03 12:22:18

marekskorna: ak tam máš činske nahrady ako piše sjaro a máš k repasu komplet dokumentáciu od objednávky, treba si uplatňovať reklamáciu a zodpovednosť za náhradu škody. ale všetko závisí od toho aké sú podklady..

2016-02-03 18:09:46

marekskorna: Nezavidím ti na hovno repas potom máš teraz ti to neuznaju a si vybavený mohol si mať nové

2016-02-04 16:05:09

BOL som na diagnostike, vyhodilo chyby, P0115 snimac teploty chladiacej kvapaliny - nevierohodny signal, P0190 snimac tlaku rozvodu paliva-nevierohodny signal, P1234 neznama zavada.

Neviem ci to mam len vymenit alebo to musi ist na pocitat. Mozem ten snimac paliva vamenit doma, ci len servis???

dik

2016-02-04 16:11:33

sjaro: vratili mi 4 dizy, ze to menili + podlozky.

dal som opravu 700 eur

2016-02-04 16:47:00

marekskorna:Teplomer maš pravdepodobne nahradu-treba orginal. Možeš vymenit doma,ale bude to asi zbytočne,ak samozrejme tam už nemaš nahradu alebo z ineho modelu.

P1234 je jeden z SCV ventilov na čerpadle,

Najprv treba poriešit SCV ventily skontroluj kabelaž k nim,chodia mi tu auta čo sa v tom majstri vrtaju a odlamuju zapadky na konektoroch ventilov, lebo ich nevedia vypnut a potom to zalepia silikonom

Kupim od teba tie špičky čo ti vratili.


Odpovědět

1  2  3