Fórum - Téma


Otáčkoměr se zbláznil (P10)


Fórum Primera P10 Otáčkoměr se zbláznil (P10)

Informace o modelu: Nissan Primera P10



2010-08-03 10:18:29

jelikož jsem zde nový, nejdřív zdravím všechny členy nissan clubu. Mám problém s nefunkčním otáčkoměrem u P10 r.v. 95. Jednou jde a jindy ne. Můžete poradit? Ještě bych se chtěl zeptat na přídavná dálková světla (jsou součástí paraboly) u mého nissanu. Nemůžu přijít na to jak je zapnout . Díky

2010-08-03 11:41:23

S tím otáčkoměrem nejsi první ani poslední mě taky občas funguje a občas ne. Bohužel to občas ano je u mě velmi zřídka. Jako zdroj signálu pro otáčkoměr slouží zapalovací cívka tak to zkus prozkoumat jestli neni někde poloukleplí drát.

k reflektoru: opravdu jsou tam dvě komory pro dvě žárovky, jedna je dvouvláknová H4 která sdružuje funkci tlumeného a dálkového světla a ta druhá komora která ti zdřejmě nesvítí je H1 žárovka (snad to nepletu) která slouží jako další dálkové světlo.

tedy, při zapnutých tlumených světlech svítí jen jedna komora při dálkovém obě komory. Tak to prozkoumej...osobně si myslím že ti to svítí tak jak má

2010-08-03 12:24:54

moje primera r.v.95 GA16DE snad cívku nemá. nebo jo? Co se týče světel. V té druhé komoře mám H3, které jsou zapojené, ale nějak do nich nejde šťáva. Předemnou to auto prošlo rukama asi několika umělců, protože nacházím tolik neskutečných zapojení a propojení... Může to být i chybějícím relé? Pokud ano, jde někde sehnat + typ. Auto jsem koupil v lednu a až teď začínám jakžtak jezdit.

2010-08-04 10:09:08

neboj cívku máš taky, jinak se to vysoké napětí vyrobit nedá.

co se týče reflektorů...čumím na zapojení a podle toho co vidím tak musí existovat přímé propojení mezi dálkovým vláknem žárovky H4 a tou H3 která nesvítí. TZN relé které ovládá dálkové světlo na H4 ovládá i H3.

2010-08-04 10:39:50

snad tu cívku najdu Do konektoru té H3 vede drát ze společného svazku který se mi nechce rozebírat. Kostru a napájecí drát pro parkovačku jsem našel, ale do třetího drátu což je nepochybně plus pro H3 nějak nedokážu šťávu dopravit. Myslel jsem že pro toto světlo existuje samostatný spínač. Vůbec bych se totiž nedivil, kdyby ti umělci přede mnou nějakej zrušili, protože jsem to kupoval s xenonovou HID sadou, která se při koupi chovala normál (stejně jako auto), ale po ujetí cca 50 km se vše začalo s**t. Tak jsem nissana dotáhl domů a od té doby jenom vychytávám mouchy. Prodejci bych nejradši urval hlavu, ale snad se to auto při prodeji tvářilo v poho protože chtělo prostě pryč.

2010-08-04 11:38:19

že by mi až teď docvaklo? H3 jsou žárovky pro mlhová světla. Nezapínají se tato světla při zapnutých mlhových světlech a přepnutí na dálková světla? Hned až přijdu domů tak zkusím. Nebo žeby moje naivita?

2010-08-05 11:31:41

ta H3 by měla být opravdu jen pro dálkové světlo, teda aspoň mi neni známo že by hlavní světlomet obsahoval mlhovku. musí tam být jasné propojení žárovek H3 a H4, respektive asi tam neni když to nefunguje. Do těch svazků by se mě osobně taky moc nechtělo, jsem rád že to drží pohromadě.

Jak rozchodíš otáčkoměr, tak dej vědět jak se ti to podařilo...

2010-08-05 11:43:47

včera jsem si myslel, že to snad bude pro mlhovku (i když jsem předpokládal, že to je volovina). Dle dostupných info mi tam asi chybí relé. Otáčkoměr kontrolovat budu jen co najdu cívku. Určitě dám vědět.

2010-08-09 16:45:20

Pokiaľ mi je známe tak otáčky sníma rozdeľovač a ten následne posiela hodnoty riadiacej, ktorá ovláda otáčkomer...

Na P11 to tak funguje určite a predpokladám že aj na P10.

Neviem či ste to vyššie poriešili nečítal som komplet diskusiu. Rovnako tak indukčná cievka je priamo integrovaná v rozdeľovači...

2013-04-11 00:15:34


Odpovědět