Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 971  972  973  974  975 ......... 1254

2014-06-02 22:33:49

svobi: Proc je tak dulezita kompletní sada?

2014-06-02 22:35:26

nobody12: Kdyz koupis jen jeden kabel tak ty co tam mas budou mit odlisne odpory.

2014-06-03 00:14:46

srupik: A jaky to bude mit realny vliv na jizdu nebo chod motoru?

2014-06-03 01:40:28

když už neni na rysce skoro nic vidět, je tam pořád ještě litr oleje. takže těch 1000km to dojede i při rejsink stajlu. otázka je, jestli to pobere sací koš. no nebudu to zkoušet. proto sem dnes preventivně dolil. už tam moc nezbývalo... vezme si to na 1000km tak 0,5-0,6l oleje. to je ještě v toleranci, né?

2014-06-03 09:26:47

a 1l/100 je v toleranci jeste taky ne ? Ja prave nekam dost spechal, jel jsem v zatacce dost rychle a najednou mi zacalo blikat mazani.skoda, ze to nemaji jak u koncernu, ze uz ti to ukazuje i kdyz mas olej u minima...

2014-06-03 09:39:10

Jaký koncern myslíš? vw,renault-nissan,hyundai-kia,psa,bayerische motoren werke,gm,ford company,................

2014-06-03 12:30:03

bmarcellus: treba audi mysli

2014-06-03 15:21:11

Da se sehnat na příčku pod motorem (jak drží silenbloky převodovky ) to její uložení v polyurethanu nebo nemá někdo výkres ze bych udělal bronzové ?

Přijde mi ta příčka taková moc gumová mám pocit ze dříve držela skoro jako kdyby byla napevno asi to vymenim .

Nebo kolik stoji to orig o ?

2014-06-03 15:49:19

svobi: ted trosku nechapu mas na mysli tu lizinu co je pod motorem jak ma na kazde strane 2 srouby a v ni jsou ty kulate silenty

2014-06-03 16:02:50

romik: jo tu

2014-06-03 16:06:30

Jenom pro informaci, již je zcela aktuální prodej mého VE, vyndám ho hned, jakmile bude seriózní zájemce.

Když tak SZ... .

2014-06-03 17:04:45

svobi: hele nekde na ebay jsem je vydel skusim to pohledat a kdyz tak ti to poslu

2014-06-03 17:41:30

dneska jsem vyčistil klapku, zvednul K&Nko trochu výš a udělal mu lepší držák. pak sem vyhodil obě restrikce v sání a výsledkem toho všeho je, že do otáček to jde jak kráva a je trochu vyšší volnoběh. tak si to snad za chvíli sedne.

2014-06-03 18:00:13

judy_n15: Copa už si se svezl v turbu ? Nebo už mas úplně vše připravené ?

2014-06-03 18:04:43

judy_n15: kdopak bude dalsi adept na sr20VE ???

2014-06-03 18:11:01

svobi: Nene, v turbu jsem ještě nejel, ale mám teď jinou prioritku - enduro bike

2014-06-03 18:27:02

taky je na čase napsat nějaký negativa foukanýho DE

1. mokrá silnice

2. při pile jezdím 4-5,5tis otáček

3. není potřeba podřazovat, sebere se to už ve 2,5 tis

4. není potřeba s tím motorem tolik pracovat a tím pádem už nejsem tolik ve "hře"

5. nic moc zvuk, turbo není moc slyšet, motor je tlumenej, bovko vzdáleně

6. zpoždění na plynu cca sekundu a s ním související v zatáčce nepříjemnej nástup krouťáku

7. řidičák jednou nohou v čistírně

8. spotřeba, dráždí to tak, že prostě nejde jet pod 10

No sem zvědavej na postřehy a dojmy ostatních Primeráků

2014-06-03 18:31:46

tofoj: se tesim na projizdku

2014-06-03 18:35:08

judy_n15: Ondro, zní to tak, že z Primery vymontuješ motor a dál nebude nic?

2014-06-03 18:52:50

tofoj: to jsi ale musel vědět už dávno,že výkon turba (jen doma nainstalovanýho) zařídí,že se jen vezeš a ono to valí samo a často nepřiměřeně situaci Zkrátka se sebezapřením neřídíš,ale krotíš - sebe i stroj. Teď budeš kotník používat směrem nahoru.

Faktor zábavnosti kromě předjíždění je pro mě mínusovej,ale přeju ti spoustu hezkýho svezení. Někdy je lepší míň než víc a co to míň foukat,nebo mít turboláder menší a tím lepší odezvu ??


Odpovědět

1 ......... 971  972  973  974  975 ......... 1254