Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 952  953  954  955  956 ......... 1254

2014-05-01 11:56:40

nohou se to řešit dá, ale spíš v teoretický rovině, prakticky je to docela problém, jednak neodhadneš trakci v zatáčce a druhak nestíháš řídit a myslet na to, že to chce 3/4 plynu a né plnej...

Gumy mám 205/50 R16, docela mizej před očima, takže časem přijdou jiný, ale rozměr je v pohodě.

Svody praskaj, ale může to bejt kdekoliv, citlivý jsou hlavně spoje. My sme třeba našli únik hned mezi hlavou a svodama.

2014-05-01 12:04:18

e to super příjemný člověk to furt nemusí držet pod krkem a když to padne k 3000 ot tak klidně nemusí hned radit pokud nechce max výkon. I tak se to rozjede super.

Občas to zataha za volant, nebo hrabne ,ale když jsou gumy ohřáté tak to není tak hrozné zatím prijatejne a docela me to baví aspoň si člověk bude muset hrát s plynem. Věřím ze na tich ku36 co mám by nebyl problém a s poloslikama vůbec. Ale mokro se bohužel bude muset jezdit v klidu to se bez svoru nevyřeší ani trochu.

Baví me stim jezdit taky jsem jel z Brna pres Prahu a volam tofimu jdem jezdit . Já to říkám furt další auto musí bejt turbo nebo víc valcu

2014-05-01 18:36:30

Čím větší výkon nad rámec sladění danýho auta,tím větší opruz je mít sebekontrolu s pravou nohou

To se ale v hlavě časem vyvine.

2014-05-01 20:35:25

,ale mam problém s odlejváním benzinu . Proste jak mam pod ctvrt nadrze a riznu hodne ostre vracak tak se odleje nebo pod plnyma brzdama. A docela mě to sere . Když se chci kousek projet na benzin a ne na LPG hned ,abych tankoval aspon za 1000kc . Proste budu litat furt na LPG. .

Dnes jsem koukal a nevypada ze by tam bylo neco spatne v nadrzi . Leda tam dat kruh kolem nasosu čerpadla jako zabranu , asi vyrobim z nějaké flasky nebo nevim

P11Gt full exhaust

2014-05-01 21:14:24

ani to nezní jako 7 tis otáček S tím benzínem je to divný, nevím o tom, že by s tím měl někdo problém. Nemáš tu pumpu třeba nějak vejš?

2014-05-01 21:25:38

Já do dnes mysle že jí vytáhneš celou stim vrchem jako u jiných a ona tam leží vté bedýnce dole. Bedna leží na zemi nehejbe se a čerpadlo jsem zkoušel popotlačit a nějak to nešlo dolu víc .

To víš rááda se točííí

Jsem měl bejt dneska v Německu ,ale nesehnal jsem vlek tak jedu až zítra tak jsem tak nějak na vše prděl a dal si jednou oddech den a projel pár okresek , super stará hlavní silnice kde nikdo nejezdí a pěkné táhlé zatáčky kde letíš 180 bomba jen ty zimní jsou naprd musim pořídit letní ,alespoň starší zatim nějak se mi nechce ted dávat za nové

2014-05-02 10:50:05

Tofi, no jo hrabe to, tomu pomůže jen jediné ... LSD :)

někdy ty zatáčky jsou krušný, to znám, to by i důvod, proč jsem nakonec přešel na ty 17ky, i když je to větší valivý odpor, turbu to nevadí, a trakce se o poznaní zlepšila, teď spíš čekám, kdy mi rupnou poloosy

Co mě nejvíc trápí, to jsou brzdy, prostě tomu turbu to nestačí, právě kvůli krušným chvilkám v zatáčkách, respektive před ni, když už víš, kdy jseš moc rychlej a víš, že plyn na výjezdu ti víc ublíží, tak prostě musíš rychle přibrzdit, a na rozvášněný turbo ty brzdy jsou málo :(

2014-05-02 11:15:26

Ajajaj jel jsem pro auto do Němec a dodávka zacla zlobit a vypínat motor snad to bude jen palivak nebo něco . Naštěstí dala vědět na hranicích o sobě tak jsem to otočil a jel zpět.

2014-05-02 11:19:09

Tvle ty mas s tim primastarem smulu.

2014-05-02 11:21:08

Ted makal 20 tkm super už jsem byl spoky i jsem mu věřil .

Nevím co mu zas jebe jestli to bude palivak tak je to moje blbost. Jestli něco víc tak me nasere.

Ale aspoň ze si řekl na hranicích a ne 500 km v DE s nalozenim autem.

Hlavně ze jsem natankoval za 2500 kc

2014-05-02 16:05:00

svobi: HM vysoký a nízký tlak paliva. Tak zkusime filtr a když to nebude ono tak regulační ventil

2014-05-02 16:49:36

svobi: uz to vydim plne nalozeni Svobi stoji nekde v DE a premysli jak se dostat do CR to zase bude naka prkotina jako vzdy u toho auta mas na to stesti no

2014-05-02 17:07:23

romik: Dostat osobák je pohoda zavolas jiný auto a odtáhne ten platak nebo te na plataku. Ale dodávku na obyc vlek nenarves to je na odtahovku nebo dvojplato.

Takže to by byla solidne dráha prekerka

2014-05-02 20:52:25

zase jeden novi kousek http://auto.idnes.cz/niss...0416_115131_ak_aktual_ada

2014-05-02 21:39:26

Tak Tofoj schodil paroží a Svobi si ho hned přivlastnil Další DE co líp dejchá

Čím to asi je,že když se s Davidem sejdeme,tak pak po cestě domů dám tý svojí pořádně napít a nechápu,proč posilovat auto.S Almerou to tak umí cvičit,že se mi tomu ani nechtělo věřit.Zase sem jel přes Loket,abych to trošku pomačkal v serpentýnách jen co dovolí zajíždění novejch dočasnejch gum a skvěle to zatáčí a mezi zatáčkama tááhne jako divá i v sedačce to umí zamáčknout

Určitě se mi při každý akceleraci zvětší ta díra mezi předním kolem a nadkolkem o dalších 5 cm

2014-05-02 22:10:22

zkus jet VE-DE do kopce, pak teprv poznas ten rozdil. VE mi neprijde jako draha zalezitost, pokud to delas sam.

2014-05-02 22:23:10

sakul: mě VE nezajímá po svezení s GT3 co má 435k nebo turbo S s 530k víš.Mě stačí to,že mi auto jede (evidentně líp než tobě),protože je ve 100% kondici a tahá menší váhu.Tak nepředhazuj pořád VE a vylaď nejdřív co máš a poznáš,že to na čiperný svezení bohatě stačí.Koho vezu nevěří

2014-05-02 22:28:34

No vidis, me to nestaci, hold jsem asi troska co to potrebuje honit konema.

2014-05-02 22:33:13

Tak ono na N15 těch pár chcíplejch koní stačí, ale třeba na P11-144 je VE dá se říct jediný rozumný motor aby to na silnici nedělalo úplně ostudu se 103kW si připadám jak brzda provozu, ono taky 0-100 za 9s je dost bída já to mám sice jako "daily car" na cesty do práce, ale i tak tam to VE asi přijde

2014-05-02 22:35:02

djmicho: No do Ccka bude vestavba vetsi opruz


Odpovědět

1 ......... 952  953  954  955  956 ......... 1254