Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 920  921  922  923  924 ......... 1254

2014-03-15 22:18:23

svobi: Krasna... mas k ni nejake info/povidani?

2014-03-15 22:31:08

svobi: tomu rikam 4x4

2014-03-15 22:33:41

jagy: Ma ji kamos v Teplicích jak ma i tu ostrou IX. Tohle bude civilnejsi. Dovoz z japanu od druhého kamose co ji mel předtím. Dovezena lehounce skrabla na čumák (minimálně) . Přestavěno na levo , prohnano pres dekru přihlášeno jak ma bejt. Absolutně bez koroze super stav , akorát se ocesal mezinapravovej tak se ted bude měnit . A asi se tam da 6 kvalit z ix ,ale zkracenej a do ix půjde ještě kratší petikvalt . A kdo ví aby nestala věčné další rally legenda celej rok v garázi a jednou se sní projela tak možná půjde lehkej premap (330 poni)a pak možná i Lpg aby se stím dalo jezdit na vejlety a užívat si to auto porad . I kamosovo kluk ma 18 tak bude chtít jezdit dost na tom ted makali ,očistili ramena ,šrouby na spodku ... Ted je na podvozku priplatkovim Evo ix a Japan stavitelnak už nějakou dobu jezdí na IX původem z teto VI . Vevnitř je odsazenej volant a 2x Spár co pro 2000 sedacky nejuzasnejsi pocit z auta když vtom sedis.

Predni kapota neni jeste slicovana jen tak dana musi se jeste striknout , byla v převleku folii a jak se sundavala tak to strhalo barvu nekde

2014-03-16 00:17:22

svobi: to je prostě fantazie na entou

2014-03-16 10:12:13

Krása, nechci být zlomyslný ale kámoš co na mě machroval se spotřebou s jeho TDíčkem má teď menší investici prasklo mu těsnění pod hlavou 200 000 najeto a bylo

Zlaté naše japan káry

2014-03-16 10:25:44

tak už chápu proč Tom prodal svoji P11 s VE. včera mne svezl s "kombíkem" Změřeno na brzdě 296 PS, 366Nm.

Japonská odlehčená verze. Jen ten omezovač při 200km/hod. je celkem opruz. http://www.nissanclub.cz/...full/8331_14032014533.jpg

2014-03-16 10:27:50

nismosprinter: poradíte jak dávat fotky přímo do textu, abych je nemusel nahrávat do profilu a pak dávat linky. díky D.

2014-03-16 10:29:47

Co takhle dat odpovedet a tam mas pod tim youtube i "Nahrát hned i nějaké obrázky" Zaskrtnes, das OK a pak ti vybehne uz na nahravani tabulka, jako u nahravani u profilu.

2014-03-16 10:30:23

nismosprinter: no to je peknej povoz taky uz jsem bil povozen v novejsim modelu co uz ma ty ovalnejsi svetla jako jede to pekne to se musi uznat ale kdyz vemu zase v potaz spotrebu,dily,opotrebeni pneu a dalsi veci tak bych musel asi mit trosku jinej financni rozpocet abych si to mohl dovolit

2014-03-16 10:37:47

sakul: aha takže mám něco asi zablokovaný,protože mi nic po zaškrnutí nevyskočí.

romik: jj. to máš recht, náklady jsou někde jinde než u našich nissanů. ale ten rozdíl je neskutečný. Tom musí měnit každých 5000km olej a během té doby hodně dolévá. dále benzín 15l. na 100 (ve 100oktanu).

2014-03-16 11:40:10

Nismosprinter: Tomův "rodinný vůz" jede opravdu pekelně, svezl nás, když jsme tam jeli pro Primeru a musím říct, že je to neskutečná zbraň, přitom takové nenápadné auto perfektní....

2014-03-16 13:41:54

majitelé P11 GT. mám dotaz ta přední rozpěra vyžaduje samostatné uchycení než jsou šrouby od tlumiče?

viz. obr. http://www.nissanclub.cz/...l/22631_3942_primera3.jpg

2014-03-16 13:48:14

nismosprinter: to je soucasti tlumice na tej horni misce to je

2014-03-16 13:52:35

romik: OK díky, takže když jí budu montovat na 144 tak si s tím budu muset nějak poradit.

2014-03-16 13:58:01

nismosprinter: no teoreticky bi ti to pomohlo sehnat si jete tlumice z GT co maji na to ty stefty a jen si to prehodit ty misky na sve tlumice a vivrtat diry na to jinak budes muset to poresit asi trosku drasticky taky nad tim spekuluji jak kdyz mam to BC a kuli nemu to tam nedam tu rozperu

NO_HITS  
Laďa
2014-03-16 14:18:07

Nemá někdo na prodej rádio Clarion / Kenwood s USB vstupem okolo 1000Kč ?

2014-03-16 14:58:17

nismosprinter: Shánět tlumiče z GT je zbytečnost. Horní uložení je stejné, jen jsou tam navíc dva štefty pro rozpěru. Jsou v uložení i díry pro štefty. Stačí rozebrat, prostrčit šroub (místo steftu) a bodnout si ho CO2 k uložení, aby se ti neprotáčel. Pak ještě vyvrtat díry do kastle. Otázka pár minut. Nejhorší prace je asi stáhnout a sundat pružinu... Nic složitějšího na tom nevidím.

2014-03-16 15:52:21

Rozdil je v hornim ulozeni + dira v kastli... bud upravit jak psal Cicinek nebo koupit z GT. Nevim, jak u faceliftu, ale rozdil GT a ne-GT podvozku je dost velky.

2014-03-16 16:25:27

U faceliftu Sport jsou dily stejny jako u GT, krome teda ty rozpery

2014-03-16 16:42:20

jak tak nad tim premyslim, ja bych udelal seshora hrnce "redukci" z tech 3 sroubu na ty 2 na rozperu


Odpovědět

1 ......... 920  921  922  923  924 ......... 1254