Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 898  899  900  901  902 ......... 1254

2014-02-04 21:45:08

Jo máš pravdu ,ale podle mě fuk jestli do série nebo takle . Zas do serie mas jistotu ze se to nebude tlacit z obou stran

2014-02-04 22:17:34

Takhle bych to urcite nedelal... naprosto zbytecne, slozite a nevzhledne.

Tech moznosti jak to udelat je dost. Napr. kryt termostatu, vyvodni trubka na chladic vlevo nahore, dira v bloku (je tam jen zaslepka), atd.

2014-02-04 22:19:07

tofoj: udelej foto celiho motoru za svetla by me zajimalo jak je to tam nasackovane a jak to vypada

2014-02-05 12:14:44

nazdar pani, neviem ci som spravne pochopil ze sa bavite o vode pre turbo, ak ano, tak bacha na vec, nemoze to byt zapojene len tak hocikde do vodného okruhu. Musi byt splnena jedna podmienka a to ze ze vyvod vody z turba musi ist hore aby mohol vzniknut sifonovy efekt po vypnuti motora (voda musi sama prudit cez turbo). Napr. ca18det alebo sr20det ma vyvod do bloku sania. Ak sa jedna o gulickove turbo, je to nutnost, ak sa jedna o klzne turbo, je mozne vodny okruh uplne vynechat...

2014-02-05 14:23:48

ten odtok je patrnej už z natočení vstupu/výstupu vody turba. Taky sem to chtěl vzít z malýho okruhu, než sepne termostat, tak to může chvíli trvat. Spíš mě ale zajímá to nezapojení vody. Myslíš, že stačí olej, když tomu budu třeba 10 minut dávat na okruhu?

2014-02-05 14:46:08

tofoj: pokial sa bavime o klznom turbe, tak v tomto pripade nie je ucelom vodného chladenia cokolvek chladit za jazdy, aj ked to znie divne, mozes mi verit ze je to tak. Klzne lozisko je mazane aj chladene iba olejom. Vodne chladenie sa uplatnuje az po vypnuti motora, kde sa vdaka sifonovemu efektu vytvori kolobeh vody a to zabrani pripekaniu oleja o horuce casti (hlavne oska). Pokial zabezpecis vychladenie turba pred vypnutim motora, vodu vôbec nepotrebujes. Ja osobne pouzivam roky klzne turbo bez vodného okruhu, ktory som zrusil...

2014-02-05 16:34:11

raddy: No bylo by tím pádem ušetřeno zas hadic a vymýšlení.

Naftovky to také nemají a zrovna u Tofiho bych se nebál ,ze nebude ochlazovat.

2014-02-05 16:50:10

Nafta má nižší EGT, ale tak asi to nejdřív udělám bez vody. Čím jednodušší to je, tím míň se toho může pokazit.

2014-02-05 16:51:54

tofoj: Jako myslím si ,ze ta voda i v průběhu sníží o něco teplotu ,ale ty to turbo stejně nebudeš zdi mat na max.

2014-02-05 17:50:07

svobi: pocas prevadzky turba s klznymi loziskami sa vodne chladenie nijako neprejavuje, prietok vody je prilis maly aby dokazal cokolvek uchladit, tuto ulohu ma jedine olej. ina situacia je ak mas gulickove turbo, tam je prietok oleja podstatne mensi, jeho uloha je hlavne mazat a chladenie ciastocne prebera voda. dovod zavedenia vody v minulosti do klznych turb bol jedine kvoli chladeniu po vypnuti motora.... moj nazor je, ze ak mam klzne turbo a som schopny dohliadnut na vychladenie pred vypnutim motora, voda je len zbytocna komplikacia, specialne ak je nutne vymyslat odkial kam a kade.... teplota turba nie je vysledkom toho ci sa "zdima" na max alebo nie, ale dosledkom teploty spalin...staci chudobna zmes, prilis maly predzapal a pod... a turbo, resp. turbinu znicis teplotou.

2014-02-05 18:29:53

raddy: OK už mlčím stim co si napsal asi nejde než souhlasit

2014-02-05 19:27:09

http://www.navratdorealit...index.php?p=view&id=18821 tak to je mazec kara ne nissan ale taky japonec snad to tak Tofimu taky pojede

2014-02-05 19:36:24

kedysi,ked boli iba klzne turba,sa voda bezne odpajala pri pri upravach motora,rovnako v race aplikaciach. Len male a stredne turba mali vodu,od t4 vyssie boli takmer vylucne bez vody. Dnes su aj klzne dizle s vodnym chladenim,aj ked v mensej miere,trpia rovnakym lokalnym prehriatim stredu po vypnuti motora. Nakoniec vela turb moze byt aj na benzine,aj na nafte,akurat tie stavitelne su jasne.

2014-02-05 20:06:28

Odkud kam bere vodu do turba GTi-R motor? Vrací ji myslím do bloku pod výfuk. svody a bere jí odkud..?

2014-02-05 20:37:39

na bloku byva vytlak vody,navrat zvycajne do bloku sania.

2014-02-05 21:50:10

Jaro se blíží a jak jsem si předsevzal, že se to na jaře začne s Primerou trošičku hýbat k obrazu mému, tak plním.

NEJDŮLEŽITĚJŠÍ ZÁSAH vidím ve výměně zadních světel z oranžových na bíle, protože styling musí být foceno kalkulačkou, za tmy a z blbého úhlu, jen pro představu a pak nějaké drobnosti jako výměna "kloubku" u řádící tyče, která byla už "trošku hodně" vyviklaná a člověk pořádně nevěděl, co tam má za rychlost a další drobnost - GT převodovka konečně má to auto trochu gule a nezdá se mi už zdechlé (opravdu, ani trochu) za to patří velké díky Jagymu a Ondrovi za celkem rozumnou investici skvělá úprava, oproti původní extra dlooooouhééé převodovce z 96kw Primky ...ještě je pár věcí na doladění, ale to už jsou spíš věci pro radost, teď jde zas zpátky do garáže a bude čekat na jaro....tento rok hlavně jezdit a snažit se do toho moc nevrtat a na příští rok se uvidí

2014-02-05 21:54:51

kua ty bile svetla tam chci taky :) Pekny No me musis svezt s tou GT

2014-02-05 22:01:06

diego: jejda to je povoz co

Sakul: mas svoji GT

2014-02-05 22:22:25

Sakul: Jo, vypadá to o něco líp a GT převodovka je fajn teď je to tak, jak jsem chtěl a oproti původní opravdu rozdíl, při přeřazení nahoru v 7000-7500ot/min padnou otáčky přesně tam, kde mají a zároveň je pořád dostatečně dlouhá na normální ježdění

Romik:

2014-02-05 22:31:42

Uplně mě přepadl stesk. S GTčkovou převodovkou to je krásný a hlavně příjemný svezení. Na auto typu Evo nebo STi to sice nemá, ale tak nějak mi to s odstupem času nepřijde na škodu. Tak užívej a snad se sestry naše potkaj na sraze


Odpovědět

1 ......... 898  899  900  901  902 ......... 1254