Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 878  879  880  881  882 ......... 1254

2014-01-07 23:55:49

tofoj: Dvojka je stejne jako jednicka totozna. Oproti GT je rozdil v 3-4-5 a stalem prevodu. Abys ziskal kone, tak si musis zacit hrat s predstihem. Jen tak dal.

2014-01-08 00:25:44

jagy: No takze pokud je stalej prevod jinej tak máme kratší(lehčí) i ty 1,2 předpokládám

2014-01-08 00:31:48

svobi: Prevod jako takovy je stejny. To, ze se to diky kratsimu stalemu jevi lehci je vec druha... hlavni je problem 3-4, s tim se opravdu neda jezdit.

2014-01-08 00:35:27

jagy: Jo to souhlas 3-4 je hrozná u nich .

Jinak mě příjdou lepší synchrony na GTčkové minimálně na jedničce . Z dvojky do jednotky i v pěkné rychlosti lze šoupat a obyč se do toho nechce

Jagy co ta nestartující primera ? Bylo to čidlem teploty?

2014-01-08 00:45:33

svobi: Ta prevodovka je stejna jako takova, takze to musi byt maximalne spatny kus, protoze ja s tim nikdy problem nemel.

Nebylo to ono, viz. to tema...

2014-01-08 08:44:07

jagy: podle videí má GTi při 100 na dvojku 7100 otáček, moje auto má 6600. Trojka je tragická, věčně to člověk roztahuje od 3 tis, čtyřka na ní pak už navazuje hezky, ale celkově by taky nemusela bejt do 200. S kratší převodovkou je to i zábavnější, ale vymyslete co s otáčkama na dálnici

2014-01-08 08:49:51

tofoj: ver ze ani s jazdou po dialnici s kratkou prevodovkou to nie je nijako tragicke... Neviem ako casto jazdis dialnicu, ale ak mas auto pre zabavu, tak by som to vobec neriesil...

2014-01-08 08:54:05

almeragt: Presne tak... nevim, proc z toho maji lidi hruzu. GT prevodovka neni zadna kratka prevodovka, i tak je to dlouha prevodovka. I VZ-R neni zadna zavodni prevodovka. Naprosto bezne pouzitelna...

tofoj: Jak rikam, prevod je stejny Kratsi to je diky stalemu prevodu... a N15 GTi ma mensi pneu (195/55 R15) a prevody ma stejne jako GT, ale delsi prevod jako non-GT, takze 1-2 je uplne stejna vc. staleho prevodu.

2014-01-08 08:56:52

jagy: ano, presne ako hovoris - ani VZR prevodovka nie je zavodna prevodovka a realne mas iba o par sto RPM viac... Nic tragicke... Ja mam dokonca MFactory 4.785 staly prevod a aj s tym som presiel minuly rok cca 3.000 KM po dialniciach... Takze no stress

2014-01-08 10:21:41

no krátkou převodovku GT rozhodně nemá, je pravda že na dálnici by se 5 hodila delší ale jet dlouhodobě 140-150 v GTčku není zrovna libovka kvůli otáčkám, mít hlučnější výfuk tak bych to asi hodil ze skály

2014-01-08 11:56:07

když už jsme u těch hodnot. který díl udává hodnotu stálého převodu?

2014-01-08 12:22:20

Stálej převod tam podle mě není. Ten je u diferáku a vždycky se mění tohle: http://www.mazworx.com/co...nt/products/4033/main.jpg

2014-01-08 12:35:19

tofoj: ano, presne tak - ten odkaz co si poslal je prave staly prevod... Ak sa nemylim tak prave MFactory

2014-01-08 12:42:15

Chmel dá já právě když sní cestuju tak jedu tich 150-160 motor ma dostatecnej výkon a lip se reguluje rychlost a hlavně ten otevrenej výfuk už stichne

2014-01-08 12:49:45

tofoj: OK díky takže se jedná o díl č.14

2014-01-08 14:52:50

svobi: no nevím nevím. jako nad 150 už GTčko docela žere, ale zase je pravda jestli ten rozdíl taky není v tom, že mám jen 205/50 R15

2014-01-08 17:41:45

chmeldoslav: a proto má lpg za 19 Korun litr víš,aby mohl nalítat ty kiláky a netrvalo to věčnost

U mě to cestování 150 a vejš je občas akustická otrava,když je v horku po x set km sériovej vejfuk rozpálenej a úplně změní zvuk a hlasitost.Ale není to závada,dyť to není limuzína.

Svobi znám to,hlasitější vejfuky jsou ve vyšších a vysokých rychlostech někdy až příjemný.Hlavně v autech se zadním kufrem,kde je přepážka za sedačkama

nismosprinter: na severský trhy běžná věc auta s 5ti stěračema.Třetinu silnic mají šotolinových

2014-01-08 18:23:38

chmeldoslav: dej si to na LPG a spotrebu resit nebudes

2014-01-08 18:45:55

romik: Typický Romik. Nejdřív tu hlásá vyznání k LPG a pak si stěžuje že to nejede...

2014-01-08 18:47:48

cicinek: kde jsem psal ze to nejede ????


Odpovědět

1 ......... 878  879  880  881  882 ......... 1254