Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 856  857  858  859  860 ......... 1254

2013-12-09 13:29:09

chmeldoslav:

pre upresnenie, znizenie vahy cca pol kg:

Lightweight wheel nuts 0.5kg

Inak pravda - ja by som riesil bud poriadne alebo potom radsej nic... Predsa len drzia koleso a tie cinske a taiwanske napodobeniny sice stoja tretinu, ale nikto nevie ako to funguje...

2013-12-09 14:41:16

almeragt:

suhlas. Maju este u urciteho typu diskov jednu vyhodu - su dlhe cize utahovanie sa da bez poskodenia aj u diskov s vybratym stredom a zapustenymi maticami (aj moj pripad u diskov ATS DTC Superlight). Na kazdodenne jazdenie a to ked davate vymeniat kola do pneuservisov kde neviete ako presne kolesa menia, by som to na auto nedaval lebo ich velmi rychlo tito "odbornici" znicia. na auto na zabavu sa to da ustriehnut

 Romik
Roman
2013-12-09 16:23:23

judy_n15: no to sis teda vybral zase lesenovku

2013-12-09 19:37:20

romik: ...prosim..? Jsou to zatím jediné dobré rozpěry, které se dají objednat...

"It is constructed of A6063S aluminum for superior rigidity and light weight."

 Romik
Roman
2013-12-09 20:41:30

judy_n15: a nejsou to kg navic pujde tam dopasovat vuci BC ??

2013-12-09 21:47:23

Judy parada

Jinak mensi OT ohledne EVOuse. Oil catch uz mi nesmi do baraku, resp. do auta Kdybych tak vedel ze mi zpusobi cukani motoru pri plnym plynu na 1-2 rychl. stupen, tak to jde pryc hned. Predtim to s tim nedelalo, pak to zacalo delat a takhle jsem s tim jezdil jakou dobu (samozrejme jsem to netrapil, ale turoval to az od 3. rychl. stupne) a vsichni mi rikali ze to tim nebude. Ted jsem oil catch musel kvuli baterce vyhodit a cukani je pryc, motor se mi zda ze jde lehceji a jede to kurevsky, proste je to nekde jinde. Ze jsem to nepoznal driv

 Svobi
2013-12-09 22:02:50

lukyisek: já říkal hned ze bych to tam nedaval,ale ze to bude delat toto by me nenapadlo .

2013-12-09 22:05:22

Prave, na zacatku jsem se ptal jestli to je tim, vic lidi a nikdo nic, tak jsem to nechal. A jeste u tofoje rikam, co to takhle dat do haje a zkusit to? Ale nedelalo to hned, tak jsme si mysleli ze to tim nebude. Ale teda dnes to bylo sakra znat, auto proste jede podstatne jinak -> LIP!!

 Romik
Roman
2013-12-09 22:09:24

lukyisek: ja ti rikal nedavej to tam ze to neni jak Primera

2013-12-09 22:18:15

Otazkou je, jestli to bylo spravne zapojeno... pri spravnem zapojeni by nemel byt problem.

2013-12-09 22:21:13

Na tom se zapojeni snad neda ani posrat... Navic je to jasny i kdyz kouknes dovnitr jak je to tam reseny, coz jsme uz pri instalaci zkoumali.

Ale to je jedno, je to tam stejne k nicemu. Po nekolikamesicnim jezdeni i vc. okruhu tam nebyl zadny olej, mozna lehce na krajich, takze nema cenu to asi moc resit.

2013-12-09 22:34:41

takže to čarovalo s podtlakem?? tak přeci jen to mají Ti kluci inženýrský dobře vymyšlený a nějaký účel to má .. dobrá zkušenost.. hlavně že už funguje správně.. doufám že Tě to bádání nad tím problémem nestálo nějaké peníze..

2013-12-09 22:40:35

Vubec, nemel jsem cas to resit, takze jsem jezdil a jezdil Samozrejme jsem se vyhybal situacim kdy to cukalo s autem. Ale dnes jsem ujel asi 160km, casteji jsem tomu daval a i si uzival a vse v klidu. Ale hlavne, asi se mi to nezdalo, ale jelo to proste jeste lip, lip to slo do otacek. Takze ted by to v Moste bylo jeste o kus dal

A konecne muzu zase radit na 1-2 rychlosti, kdy to s autem dela fakt divy a hlavne kdyz je vlhko.

2013-12-09 22:48:01

aspoň že Tě to nic nestálo takovýhle opravy jsou nejlepší když si něco nechtěně opravíš..

takže říkáš že teď by to ty natlačený ropáky předletělo ještě rychleji?

závidím,musí to být prdel hlavně ať nepotkáš na silnici nějakýho debila.. část nebezpečných lidí neumí přizpůsobit jízdu tomu co je na silnici a další část je zas tak vyklepaná že působí svým zmatečným chováním úplně stejně nebezpečně jako ty hovada....

2013-12-09 22:57:06

No tak to je docela překvápko. Prakticky se tím oil catchem nic nezměnilo, jenom se prodloužilo vedení vzduchu od víka ventilů k sání turba. Asi to muselo bejt netěsný nebo co. Ale já sem to říkal hned, že bych to tam nedával, radši bych si pohrál s tou hadičkou, aby šla nejdřív trochu dokopce nebo do spirály a hotovo.

 Svobi
2013-12-09 23:05:32

tofoj: No motor se stím mohl i tlakovat nebo byla netěsná jak říkáš

2013-12-09 23:28:37

Nějaká zrada tam být musela.. buď to bylo ucpané a nemělo to tah jaký měl být a nebo obráceně jak říká Tofi.. a tím že u jedničky a dvojky dochází k rychlému nárustu otáček a tím pádem prudčí změně tlaku který díky tomu catchi nebyl takový jaký má být tak to dělalo prasárny... moje dedukce

2013-12-09 23:48:47

Nj, obral jsem se o vic blbnuti a rychlosti, skoda ze to nikoho nenapadlo, kazdy vzdy rikal ze to tim nebude, ja uz pak oil catch tedy neresil. Tak uvidi se dal, ale jako dnes prekvapeni velke, proste mi prislo ze to jede i podstatne lip a lehceji jde motor, i v nizkych ot. Jiny zmeny jsem tam nedelal.

No neresil bych to uz tady, hlavne ze to fachci a muze se chvilkama blbnout Hlavne dnes rozjezd jeden na 1->2, kdy to na jednicku zacalo na silnici smykat sem tam Byt silnice sirsi nekde a bez aut, tak bych si uzival a zkousel i vetsi slidy

Jinak ve vsi pocestnosti vofafrne...

2013-12-10 11:06:29

http://autopartmaster.com...san&t_id=9737&id_pic=8067

teď jsem z toho trochu jelen. u N16...číslo deset je teda komplet čelo. co je číslo 8 a číslo 4? 8 je ta výztuha ta traverza? a číslo 4 je jakoby samostatná spodní příčka čela? chci měnit čelo, spodek je shnilej tak že nemá cenu to rovnat ale nějak nevím co mám vlastně objednat když koukám na ty díly. a nebo 4 je spodní příčka a 8 horní příčka?

 Svobi
2013-12-10 14:21:23

chmeldoslav: Ajj co tam trefila obrubník ? Jinak jo 10 bude komplet s brejlema ze všim 4 bude jen ten spodek čela podle mě a 8 ta slabá držák na nárazník ...


Odpovědět

1 ......... 856  857  858  859  860 ......... 1254