Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 843  844  845  846  847 ......... 1254

2013-11-25 17:48:39

Diego boj se Velky Bratr te hlida

Jagy nic proti tobe jo

2013-11-25 17:48:56

romiku ne díky,to je jako cpát do Boxstera S a koukat po 911 GT3

bohatě si vystačím s tím co mám,protože to funguje jak má

2013-11-25 18:03:58

Diego se neboji, Diego chtel sam resit urcite veci a je to spravnym smerem...

2013-11-25 18:08:43

jagy: sam jsem zvedav co vymysli z autem dle slov asi jiny kola budou

2013-11-25 18:40:13

v prvorade by mel GT prevodovku, ta 96kw je tam OTRESNA.

jagy, 2013-11-25 16:53:19 napsal:

onsad: Samozrejme ve vysledku je o to ridici, ale ano da se rict na skoro vse... na okresce. Proste v realnem svete neplati, kdo ma vice koni, vyhrava...

S15 ma v serii 250hp, 6 kvalt, LSD... tohle ma jeste vyfuk, FMIC, Tomei svody a mozna jeste neco.

Ostatne psal to tady i Almeragt a raddy, ze auta jedou +/- stejne a Mato ma cca 215hp a Raddy psal tusim 330hp? Obecne tedy lze rict, ze atmo kone jedou "jinak" nez turbo kone. ..

2013-11-25 19:15:21

kone su kone,jedno ci atmosfericke alebo turbo. Podstatne je ci pohanaju 1000kg almeru s kratkym prevodom alebo 1250kg 200sx so seriovym prevodom...

2013-11-25 19:25:07

Není to jedno řidičům,každý systém má svoje podání a když turbo v sedmi zhasne,nebo atmo v sedmi začne nejvíc rvát a řvát,to je jiná bašta.To měl jagy určitě na mysli.Něco jako nafta a benzín.Je jedno co auto táhne,ale to podání je nejdůležitější.Vybrat si mezi Zondou a Huayrou,tak vždycky atmo zondu

2013-11-25 19:41:12

myslim ze keby si sa previezol v almere s 350k turbo motorom,inac by si hovoril

2013-11-25 19:52:55

raddy: To si urcite nemyslim. I kdyby byla vaha stejna, nebude proste 200hp turbo S13 na okresce rychla jako napr. 200hp atmo Primera. Nebo nejak vymazes turbo lag? At chces nebo ne, na okresce se s tim pracuje mnohem hur a celkove jakekoliv silnejsi auto je narocnejsi ridit na limitu.

Mimochodem N15 ma cca 1150 kg, ta S15 cca 1250kg? Rozdil minimalne 60hp. To asi nebude jen tou vahou, ze ne?

A pointou bylo, ze koupi silneho auta neznamena, ze auto rychle bude... jsem rad, ze to musis zase pitvat.

2013-11-25 20:08:23

jagy:uz si pocul o takej veci co sa vola prevodovka,ty turbo lag... Aka je hmotnost n15?

2013-11-25 20:17:51

raddy: moja Almera ma pohotovostnu hmotnost 1160 kg... Neviem ci ma momentalne menej /nevazil som/, kedze su tam velke brzdy, 17 palcove kolesa /i ked lahke, ale predsa 215.40.17 rozmer pneu/, atd. Po zime par kg hadam zhodi...

Kazdopadne verim, ze po instalacii kratkeho prevodu pojde Radove auto brutalne, kedze uz teraz je to pekelnik

2013-11-25 20:24:23

raddy: hovoril bych to,že bych byl nasr..,že se to nedá řídit,nic víc a v životě bych nechtěl něco,co je zbytečná volovina

Kdybys jsi jezdil s Turbem S a GT3 od Porsche jako já,tak bys zjistil,že těch foukanejch 530k je sice kladivo a 3s na sto masakr,ale pro líný lidi,co nechtěj pracovat s plynem.Takový sako pro Bonda.

Atmosférickejch 435k tě řidičsky nadchne mnohem víc (dovolí jemnější práci s plynem na hraně) a to Bi-turbo by i mohlo být rychlejší na okresce,protože kopanec to auto postrádá (letí takřka od volnoběhu),ale je těžší s 4x4 a nemá racing podvozek.

Takže rozřešit to nejde když jde o různý koncepce a naladění.Předokolkám turba nepomůžou o mnoho,spíš naopak.

2013-11-25 20:34:44

turbo vyzaduje iny jazdny styl ako atmo,to iste FWD/RWD. Kazdy ma ine chute,ja osobne preferujem turbo prave pre ten prejav motora. Ale viem velmi dobre o kvalitach atmo prejavu,hlavne ak je motor hodne tocivy.

2013-11-25 20:39:13

raddy: Ta prevodovka byla seriova GTi, tj. dlouha jako tyden...

Pointa byla proste jinde, ale to snad chapes. Samozrejme to nebylo nic vuci RWD/AWD ani Turbo, apod.

2013-11-25 20:42:00

Jj,je spousta aut,který bych bral i sturbama a kompresorama a je jich víc než bez nich,avšak srdcem jsem atmosférák - z hluboka dýýchat!

2013-11-25 20:49:02

verim tomu ze s15 ma este dlhsiu prevodovku a hlavne dif. Dalej tu mas raz take straty v prevodoch kvoli rwd. Autom hybe len vykon,v zavislosti od prevodu a hmotnosti. Cim vyssi krut. moment ma motor,tym dlhsie prevody ma seriove auto. V tej s15 by stacilo dat kratky dif a bye bye...

2013-11-25 20:58:45

páni, poradíte mi kde najdu odvzdušňováky na chladící soustavě na P11 s SR20? potřebuju dát novej termostat - je mi zima.

2013-11-25 20:59:36

mara362: Sam se odvzdusni

2013-11-25 21:01:51

N15 (FD 4.176) 1150 kg - 7500 rpm

1 - 3.062

2 - 1.826

3 - 1.286

4 - 0.795

5 - 0.756

S15 (FD 3.692) 1250 kg - 7000 rpm

1 - 3.626

2 - 2.200

3 - 1.541

4 - 1.213

5 - 1.000

6 - 0.767

Beru v potaz seriovy rozmer/obvod S15 205/55 R16 a N15 195/55 R15. Kazda z rychlosti je u N15 o dost delsi...

1. 67kmh vs 62kmh

2. 110kmh vs 103kmh

3. 157kmh vs 147kmh

4. 207kmh vs 186kmh

5. 267kmh vs 228kmh

6. xx kmh vs 295kmh

I kdybych bral v potaz, ze S15 bude tocit 7500rpm, porad bude mit kazdou rychlost kratsi.

2013-11-25 21:07:44

svobi: dík. o to míň práce pro mě v tejhle kose.


Odpovědět

1 ......... 843  844  845  846  847 ......... 1254