Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 838  839  840  841  842 ......... 1254

2013-11-22 15:51:00

Já mam Koni žluté a ani nevim zda jsou štelovací nevim kde ani nejsou jedině celý otočit nějak . Je fakt že moje celkem funguje i na okruhu a tak sice se ve finále nakloní ,ale šlape to univerzálně .

Ale Koni vyjdou skoro jak to Bcčko apod.

PS : v neděli přijede pán s velkým náčiním a bude vytahovat vstřik z dodávky

2013-11-22 15:59:31

chmeldoslav: jaký bys chtěl? Štelovací,nebo pasivní? Na sportovní řádění,nebo na denní ježdění?

Tip se nechá dát na všechno s různou cenou.

2013-11-22 16:04:52

bmarcellus: asi štelovatelný, kdo ví třeba to využiju. Autem nejezdím jen kupovat rohlíky. jestli je nějaká zajímavá varianta k BC racingu. BCčko bych v 90% času musel mít vyšroubované co nejvýš abych se tak nějak dostal kam i potřebuju a tudíž byl dostatečně vysoko. je třeba brát v úvahu že mám jen 15tky kola a 205/50

2013-11-22 16:34:43

hele jak se ti jezdi s tema 15" s 50 ? Me to ceka od jara.

2013-11-22 16:36:22

chmeldoslav: Jedna idealni volba by byla a to Bilstein B6 (50mm monotuba). Ma to jediny hacek, predni uz nejdou sehnat... ale jedna sada mi tu stale lezi a mozna nebude mit vyuziti, kdyz je P11 pryc.

2013-11-22 16:49:43

sakul: no klukům na srazu se zdáli ty pneu trochu komický:D mají docela znatelný valivý odpor, poměrně tvrdé bočnice (mám kumha ku36), velice dobře makají za sucha ale na dešti je to trochu horší, semtam mi i ustřelila prdel. ty ku36 jsou už tak trochu semisliky. Trochu víc začne kecat tachometr no. a na dálnici a ve vyšších rychlostech nejsou hlučný. záleží jaké budeš kupovat pneu, ku36 můžu doporučit, porovnávám s Eagle F1 s kterýma jsem auto koupil ale tam byl trochu jiný rozměr myslím. 205/50 ti sedne na 7 palcovej disk jako hrnec na prdel. tady máš pro představu jak to vypadá na mém autě

jagy: to je fungl nové? co pružiny?

2013-11-22 16:57:53

ty žlutý Koni na GT pružinách mam taky a je to příjemně tvrdý. i na 15tkách zimácích.

2013-11-22 17:00:35

mara362: pružiny budu taky měnit, ty GT už jsou v háji. v zadu mám nové asi tři roky a vepředu už jsou dost unavené. se podívej jak mi padá předek na hubu, ale zas to vypadá dobře:D

2013-11-22 17:03:42

chmeldoslav: to křídlo to ve 200kmh postaví do roviny ne.. no jestli chceš žebřiňák, tak červený HR pružiny a žlutý Koni tlumiče. Vláďa je možná ještě má ty HRka. prej se to nedá s tim jezdit.

2013-11-22 17:19:41

sakul: me taky

Arteee, 2013-11-21 15:00:36 napsal:

Jenom abych doplnil Svobiho. Jelikož primera se ukládá k zimnímu spánku, tak sjem si pořídil dvojkovou koktu s PDčkem, tedy stejná třída jako o cca 7 let starší Primera, a pocity. Primera na mě vždy bude působit lehkým dojmem, to auto se po silnici nese, koncern se valí. I když atmo primera vám nepropůjčí falešný dojem, že vlastníte super silný vůz, jízda i po dálnici je zábavnější a sportovnější než v koncernu stejné třídě. Výbava základních verzi na vzdory věkovému rozdílu překvapivě stejná. U koncernu máte výhodu jednoznačně: ekonomika, a to jak jizdní tak následná, když má člověk známe, tak generálku oktávky má člověk za pakatel, koncernový systém je moduálrní (CANBUS), tedy možnosti rozšiřování vývaby je neskutečný a jednoduchý. Někdy mi přijde, že díly na koncern se kradou ještě dřív, než dorazí re-distribuci, lze sehnat nové věci za nesmyslené ceny.

Mínusy jsou, kradou se až hrůza.

Bohužel pro běžného čecha těch ekonomických plusů je hodně, po nissanu se ani nekoukne. A současně se mu ani nedivím. Tenkrát, v době, kdy Primera byla nová se divím, protože to bylo docela i prémiové auto s tucotvým vzhledem. P11C a designové oživení přišlo až příliš pozdě.

2013-11-22 17:31:48

arteee: Dost dobře nechápu proč bych měl na dvojkové Octavii dělat generálku čehokoli? Ekonomické plusy tedy nevidím. Ano, seženu všechno levně, klidně asi kradené díly.

Hádám, že servisní náklady na benzínovou primeru prostě budou nižší, než naftovou dvojkovou octavii.

2013-11-22 17:43:25

chmeldoslav: Ano, samozrejme nove. Pruziny bych volil seriove (GT/SRi) nebo maximalne Eibach (jen predek). Zatim nic neprodavam, ale ta moznost tady je. Uvidime dle zajmu...

2013-11-22 19:49:13

Tak dneska hustý půjčil jsem brachovi primeru a jel do Sokolova dodávkou a dostal jsem kruhaci smyk jak hovado. Bylo tam něco kluzkého tak jenom kontra a objel jsem půlku kruhace bokem napřed,ale super takové ladne... Akorát ze začátku když jsem to začal cejtit v zádech, tak jsem si říkal co se děje a pak sakra fakt me předbíhá prdel ,ale bylo to zajímavé takové plynule žádné cuknuti nic

2013-11-22 20:06:58

To taky musíš jezdit naloženej kemo

A počkej ty prudký sjezdy z dálnic a obchvatů Nikdy jsem se za volantem víc nebál,než v meších dodávkách,to mi věř

2013-11-22 20:11:27

bmarcellus: Náhodou to je pecka me to baví jezdím stim jak s osobakem docela to normál sedí tohle bylo prvně co utekla a šlo to rovnat dobře naštěstí.

Když bude zlobit v zimě tak bude vozit vzadu pitle s cementem no.

2013-11-22 20:28:22

svobi: Zatím tě to baví,ale počkej na pravou zimu,abys i s tímhle neletěl do rákosí jako s primčou Když jsem v zimě jel do Munchen po nasněžený dálnici a foukl do mě boční vítr,tak jsem se málem po.. jak to samo jezdilo mezi dvěma pruhy.Kamarád je mi svědkem a to auto mělo teprve tři tisíce km a byla to funglovka) - nástupce toho co máš ty.ale s tím neaerodynamickým znakem Zrovna mi přejel mráz po zádech lepší nevzpomínat a vlastně jsem to sem psal po tom zážitku

2013-11-22 21:49:03

bmarcellus: Ona mě ta dodávka nemá ráda potvora . To mě nechtěla nechat nastoupit takové blbé kliky a přiskřípl jsem si pás ve dveeřích tak to nešlo otvorit. Pak si zadriftovala , pak mi chcípla na křizovatce a potom mě nechtěla nechat odpoutat

2013-11-22 23:42:07

ludia co lietate na Primerach po dialnici, riesili ste niekto lepsie odhlucnenie?

dnes som si dal cca 180km po dialnici 120-140 tacho a hluk od motora, no nic moc (sa mi zdalo, ze pri 120 to viac hucalo ako pri 140)

2013-11-22 23:49:11

glider: oproti některým autům je tam ticho. Me teda řve výfuk ,ale jinak na tak staré auto krása. Litam týdne pres 800km po dálnicích. Me to taky stichne s vyšší rychlosti,ale spis ujedu hluku výfuku.

Pokud nemáš hadr na kapotě zespodu tak ho dej a pak bys musel přidat na tu příčku do kabiny izolaci . A nejlíp i na stredovej tunel. Da se koupit stříbrná samolepicí izolace primárně pro hifi

2013-11-22 23:52:08

svobi: to krocení dodávek je teda pěkná švanda - ty máš možná takovou reinkarnaci něčeho z feratu,tak bacha


Odpovědět

1 ......... 838  839  840  841  842 ......... 1254