Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 799  800  801  802  803 ......... 1254

2013-10-03 23:09:17

thommy: to je fakt,stejně jako honda nebo mazda.Ale mišák modrej

G11 je jistota,hlavně pokud je na to soustava zvyklá

2013-10-03 23:13:07

Podíval jsem se do manuálu k P10 a stojí tam: "Ethylene glycol base"

tj. "Velvana FRIDEX® G 48: Koncentrovaná chladicí kapalina na bázi ethylenglykolu" tj. modrá

A máme jasno

Takže žádná červená G12

2013-10-04 08:40:52

obecně je jedno co tam dáš za Fridex, všechny mají plus mínus stejné vlastnosti ikdyž jsou na odlišné bázy. G12 je použitelná do všech aut a to i do starých, jen je důležité důkladně vypláchnout starou kapalinu která může být G11 pak by to dělalo problém. od výrobce se uvádí že G11 je plně mísitelná s G48

2013-10-04 09:22:18

Romik, to bude nějaký hydroštel (vymezovač ventilové vůle), buď se ti zavzdušnil, ale spíš už je vymačkaný, takže hustý studený olej se vymačkne a nefunguje, dokud neni zdvihátko zase zaplavené.

Jagy: Věc názoru, ano, japonské hodinářské stroje si nechají toho líbit hodně, SR20, KA20, a jiné jsou toho důkazem, ale musíš na chvilku opustit tu filozofii těhle hodinářských strojů, když si uvědomíš, jak takle přetlakovaný pidimotor funguje proti přetlakovanému Včku. V pár EVEch jsem se vezl, a trpěli vždy tím, čím trpí i můj setup, a to že do 3000rpm to vůbec nejede, pomalu se to tlakuje (holt malý objem, řadový 4válec, který nedisponuje moc velkým kroutícím momentem v nízkých otáčkách, z toho plynoucí malá dynamická komprese a z toho plynoucí malý tlak výfukových plynů k turbu).

Jakékoliv Včko (a ty budou vždy težká, protože to je daleko větší objem) tě i v atmosféře potěší krásným průběhem kroutícího momentu již od 1000rpm Jel jsem starým sciroccem s VR6kou a trojkovým golfem s VR6, to byly pro mě nezapomenutelné zážitky, když v padesátce na 4kvalt člověk šlápne na plyn a to auto zabublá a doslova vystřelý (Luky asi toto zná z jejich mědvěda, to je ten samý případ). S přeturbeným dvoulitrovým motorem bez šance (krom technologií TFSi, tedy kdy spodek honí kompresor, ale to jaksi do EVA ještě nikdo nenarouboval), bez podřazení na dvojku. A to jaksi v krizovkách (něčemu se vyhýbám, a musím akutně akcelerovat) je nestihnutelný krok.

Tedy v duchu této filozofie byl psaný můj příspěvek. Ne ve smyslu stavby auta na kopce/rallysprint.

2013-10-04 09:38:55

arteee: Ja mam V6 motor rad, ale tyhle modely proste ztraci u me smysl. Charakter, prubeh super ale jako celek je to nezajimave...

Takze V6 super, ale asi bych si musel vybirat FWD, ktere by me zaujalo. Napr. VQ35 v N14/P11.

2013-10-04 10:12:31

Akorát že u Lukyho Myšule jede už z nízkejch jak tank. Na dvojku to fakt z křižovatek není problém odpálit. Jasně že nejvyšší tlak to nenafoukne z volnoběhu, ale na vyšších kvaltech to dá full boost i při 2500. Není to plynulá atmosféra, ale prostě to v provozu jede všude a zátah je tam vždycky. Turbo z devítky je totiž fakt povedený

2013-10-04 10:15:17

objem a počet válců ničím nenahradíš

2013-10-04 10:33:15

S kamarádem jsme rozjeli takový projekt, designový nábytek. pokud někdo chcete udělat radost svému oblíbenému petrolheadovi případně víte o někom kdo by měl zájem tak se klidně ozvěte, sice trochu nestíháme, ale zakázek není nikdy dost. tady jsou dva poslední kousky z naší produkce.

2013-10-04 11:53:27

chmeldoslav: ty bláho.. to fakt vyrábíte?? vypadá to zajímavě.. kde berete materiál? to musí být pěkná piplačka

2013-10-04 12:10:26

Ke kapalinách já mam červenou od Selenie ,ale dal jsem jí tam po GO motoru - má vyšší bod varu a delší výdrž .

Jinak k VR6 já nevim ,ale já neviděl tento motor ještě v dobrém stavu všechno to hulilo a žralo olej po litrech olej i benzin a jede to pěkně to jo .

Evo nemá problém najezdit zpoustu km s výkonem 400 koní a to když vezmu na objem motoru a počet válců tak nevim zda na to ta veruna má to je jedno to bych neřešil .

A k náběhu tlaku turba u IX a X neni problém ,aby od 2500 tlačila jak zběsilá a ve 3000 ot má plnej krouťák .

Chmeldo parádní výtvory ,ale musí to stát baťoch co ?

2013-10-04 12:16:22

Jinak z dvou kloubů na ruce mi chčije krev ,že bych mohl plnit skleničky , celej motorovej prostor Primastaru od krve , stěnice na dalším prstu .

Aneb nejdou vyndat vstřiky z Primastáru - jeden pouští do přepadu tak je potřebuju dát na repas. Dva šly krásně vzal jsem za ně rozhejbal je pootočením a šly ven ,ale ty dva hůře přístupné tam to nějak nejde .

Od včera je mam nastříkaný , vyrobil jsem jako reverzní kladivo (ale bohužel to nefunguje jak originál) a zatim nejdou ven bastardi . Tak snima zkoušim lomcovat malinko do boků ,aby povolili a natekl tam uvolňovač a zkusim to nakapávat přes víkend.

Tak babo raď má někdo nějakej typ jak je vyndat ? Přemýšlím když do konce víkendu nepůjdou ven tak jen nechám nepřitáhlé k hlavě ,smontuju to a pojedu to projed ať je vyhodí tlak

A odpoledne jít vyměnit turbo na Focusu 1.6 tdci to zas bude prdel

SakuL, 2013-10-03 23:04:16 napsal:

Hmmm uz vim, jak si ke svy dokonalosti jeste upravim to GTcko po strance "looku", ale tim to bude koncit. .. (samozrejme to prijde na radu, az se vyresi veci tykajici se funkce).

A valmezaci, co takhle nejaky sraz o vikendu, nez nam napadne snih ? ..

2013-10-04 12:24:31

sakul: Předběžně jsem na něčem domluvený s jagym, becks má odpoledne fotbal. Otázka co Diego??

2013-10-04 12:28:23

predne tlmice 77%

zadne 68 a 69%

cakal som horsie, hlavne predok, ale teda uz je jasne, ze zly prenos vykonu na nerovnostiach bude v gumach 205/50 R16

vypada to pekne, ale funkcnost na horsom povrchu je slabsia...

2013-10-04 14:28:59

meny,svobi: je to jebacka jak svině,jako není to pro obyčejný lidi,to první kresilko se prodalo za 17 klacků a s materiálem to taky není jednoduché ale děláme co se dá.levný pak není piskovani a lakování a nejvíc ceny tvoří práce.mám v plánu stolek do obyvaku z sr motoru

2013-10-04 15:08:18

Sakul, Jaymz: Byl bych pro ...akurát sobota (celá) je pasé, jedině v neděli bych mohl. Co vy na to?A David čutá fussball i v neděli?

Chmelda: Pěkná práce, líbí se mi to, stylovka.

2013-10-04 15:30:59

arteee: Môžem potvrdiť aj ja.Mali sme ju (VEVERICA) od roku 1994 do 1997,kúpena bola ako ročná z DE s ťukesom na dvere a prasknutím sklom,bolo to vynikajúce auto,absolútne nič sa tam nemenilo okrem pneu a brzdových segmentov.Bolo to v časoch keď fotr lietal ako šialený a dosť často chodilo to auto po dialnici s plynom zarazeným v podlahe.Na tú dobu to bol hyper hatch,samozrejme dnes by bolo pomalé,ale predsa už nejaký ten pátek prešiel...4G je iná básnička,to je labutia pieseň jednej automobilky,ktorá investovala všetko úsilie do jedného motora a potom už musela len chrápať,ale mala štastie že sa skamarátila s Frantíkmi,tak prežila svoje besnenie

2013-10-04 16:18:43

Jak pise tofoj, ja s Mysakem v beznym provozu pokud uplne neblbnu a nikde se to uplne neplouzi, tak jezdim prevazne rychlosti 4-5-6, min nema smysl, ze 4. stupne vsemu ujedu okamzite, pokud chytnu fakt zavodnika s necim lepsim (coz se nestava tak casto), tak si trochu podradim. Ale fakt neni vesmes ani potreba a ani to nikam moc vytacet, potoze to foukne a hned to leti.

2013-10-04 16:43:11

Obávám se ale, že když sedneš do čehokoliv obyčejnějšího, tak to musí připadat jako bys šel pěšky, ne?

2013-10-04 16:44:32

Takze myslite ze mam nalejt modrej jo misto cerveneho ?tak to uz me rok lezi cervenej v GT tak az to budu delat teda tak hodim modrej no dam na vas snad to nic neudela ja vam verim

Arteee: a jak je mozne ze to delaj ty hydrosteli az tedka ze to nebilo slyset driv nez az tedka v tech mrazech asi fakt to je tim olejem no takze me ceka asi oprava jo ??

2013-10-04 18:16:32

To ti můžu odpovědět za něj. Od tý doby co přitáhl Myšáka tak sem se byl jednou projet Primerou a zase sem jí zaparkoval. Jezdí se s ní hezky, ale nemá to tu správnou akceleraci a nejvíc mě momentálně nudí dlouhýýý kvalty. Takže mám snad radši svoje Polo, který jezdí hezky a má směšnou spotřebu.

Jinak za pár hodin razíme do Polska, tak držte palce ať všechno klapne


Odpovědět

1 ......... 799  800  801  802  803 ......... 1254