Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 791  792  793  794  795 ......... 1254

2013-09-26 13:59:46

Svobi: Osobně, něž Audi, bych bral raději Saaba 9-5 Aero 2.3T (250 koní je 250koní) a nejlépe v kombíku taky jsem nad tím chvílema uvažoval, akorát pak jsem měl strach co ND ....ale vždycky se mi to auto moc líbilo (ač je to divné ) a jak říkáš, dá se koupit už od nějakých 60tis. (určitě by jsi to dotáhnul z D, takže si myslím, že tam se najdou v pěkném stavu) jednou bych se v tom chtěl projet

2013-09-26 14:07:20

Přes víkend menší "bojové cvičení" na Das Autě... Nějaká 18ti letá pí*a ve značkovém servisu Škoda odvedla "profesionální práci"... Příruba na sacích svodech má být na třech šroubech na 10Nm, jeden tam nebyl vůbec (špatný přístup zespodu, našli jsem ho nakonec na deklu pod motorem ležet) druhý povolený a třetí dotažený tak že nešel skoro povolit ani velkou ráčnou... však když se jeden dotáhne pořádně tak to bude držet ne... tohle je výsledek... 14 dnů to bylo nouzově staženo stahovačkami a "zalepeno" tmelem.

PS: poslední foto, to musí být, ani jedno logo Škoda sem na tom motoru nenašel

2013-09-26 16:41:54

svobi: taky vaham nad Subarkem ale nevim jak to maj stim LPG nekdo rika jo a nekdo ne tak jak to maj odchazi jim na tom motory nebo ne ???kamos to ma ale imprezu 95kw 2.0 to je a jede celkem dobre i na LPG si to predelal a nepoznal ubitek na vykonu jede mu to pekne i 4x4 slape jak ma akorat jsem koukal ze co jsou WRX a STI tak nemaji tu paku na redukci 4x4 to nechapu proc jako kuli tomu ze maji turbo ???sam bich bral asi Legacy nebo ten Outback pac Forester co se mi libi je moc drahej na me a nebo je v automatu co se tice Audi no celkem ujde ale musel by se vibrat peknej kus no a hlavne v kombi Saab ten novejsi je hezkej tak 9-5 mam za to ze to je v kombiku jak ma ciri svetla vzadu

2013-09-26 16:43:45

romik: Na co resis LPG, kdyz najezdis prd a pak stejne auto prodas? (s radnym prodelkem)

2013-09-26 16:47:19

jagy: ja tocim 10 tis KM za 4 mesice dene tocim 70 km jen do prace a z prace nepocitam nakupy atd to pak rychle poznas jak se ti LPG vyplati

2013-09-26 18:49:41

Ještě k tý S4:

Motor najede 400 tis km

Dobrej kus od 250-280 tis,jinak jsou většinou po bouračce,nebo zanedbaný.

Na tahání se nehodí,má sice sílu,ale od 3000ot a postaru brutální náběh výkonu při fouknutí turb a to už je člověk v rychostech nehodících se pro tahání vleku s autem.

Spotřeba běžně 18l

Výměna rozvodů po 90 tis km v audi s kvalitníma dílama za 90 tis Kč a někdo a někde to jen tak neudělá.A celkově kvalitní díly co si to auto zaslouží jsou drahý.O turbech nemluvě a když nemakají nachlup stejně,tak to nikdy nepojede jak má.Největší průser toho auta.Tenhle typ Audi je super,ale jen pro fanšmekry a ne pro daily.

2013-09-26 19:00:32

bmarcellus: souhlasim z tebou nechtel bych to zivit

2013-09-26 19:29:14

rMarceli rozvodak mám na to za 3000 a řemen je jednoduché jen musíš mít picovinu na aretaci váček a ta neni problém vyrobit. Turba řepas stačí ale ty dost stoji i tak. Spojka 5500 Kč. Brzdy úplně normál levný.

Spis nějaký čidla jdou na motoru do pici jak to tam topí EGT. Akorát ten přístup a i tak vyšší náklady a spotřeba bylo by LPG jinak bych to nebral

2013-09-26 19:40:54

Raději si hledej jiný typ auta.Musel bys tahat jiný auta s jiným vejvarem,abys to uživil na všech frontách a nezhuntoval to.Je to jak tahat vleky s pískem bleskovo almerou gti po bonovi.

2013-09-26 19:50:18

Kup za par kacek stary MB E kombi, nejlepe 290TD a uvidis sam jaka je to lahoda a spotreba nafty minimalni. A at do toho nalejes co nalejes, furt to pojede. Budes jen jezdit a jezdit a mit poradnyho pracanta. Proc myslis ze ho doma porad drzime, nej pracant! Mel jsi videt jak to vsichni chvalili a cumeli kdyz jsem s tim jel pro EVO. Nacpaly se do toho vsechny dily, vcetne kol, apod.

2013-09-26 20:01:53

lukyisek: taky bych to tak viděl .GT na všechno ostatní a MB na práci.Pak jsou hrozně levný a spolehlivý starší xxx7 v benzínu co uvezou všechno v pohodlí a malou spotřebou +-8l na dálku.Díly levný a v LPG super volba.Známej ho má a po všech xxx a mb je to to nejlepší co měl.Dokonce má i vytlumený podběhy aby kamímky nemlátily a nerušily klid na palubě.To nemá ani Panamera za 5,5 mil

2013-09-26 20:31:47

Ten mergl jsou hnilobky to se mi nechce.

Když tak bych si koupiljeste to starsi E 124 nebo jak se jmenuje v autě ticho jak v novem superbu ,nehnije a spolehlivost největší a na cene poroste .

Nafta mi vychazi draz nez LPG po CR ne ,ale v D musis jezdit jen na to co mas zvlast kdyz jedes s platem tak ti vemou odber.

Ale k takovemu autu by Přimca nebyla ,leda komplet prekopana. Spis nějaká prdokole.

S4 se mi líbila ze by byla univerzální a možná ukojila me choutky s platem by toho tolik ne najela .

BM on to auto furt někdo ma z okolí ?

2013-09-26 20:35:46

Jo hnijou, ale zespod ani tuk. Nejhorsi jsou plechy. Ale jsou kusy ktery jsou OK nebo min. chyceny. U naseho jsme jen menili predni blatniky, jinak vesmes porad slusny na to co to dostava a ze uz to ma najeto cca okolo 450tis.

2013-09-26 20:54:02

Tohle jsou zrovna ty momenty k nezaplaceni.

Volvo 245 2JZ by Björck

1975 volvo, backup car for the supra ;)

Edited by Oxbow

2013-09-26 21:10:17

sakul: jo to je moc pekne videjko kdyz chudak v bmw nechape co to je

2013-09-26 22:34:59

Musim se pochlubit mam nového číňánka http://www.chinaphonerevi...w.com/lenovo-a830?lang=cs

Jinak v Německu je pěkné Ečko ani neni rezavé ,ale je to 2.0 kompresor 186k ,ale nevim jak tam je výdrž no a na tahání asi nic moc ,ale je za krásnou cenu

2013-09-26 22:46:57

50tis kompesor vyhodit a novej

2013-09-26 22:48:49

bmarcellus: Nevim no za dva roky co jsem byl v MB jsem neslyšel že by někdo řešil ten kompresor ,ale jinak mezi lidma je to známe jako poruchove

2013-09-26 22:53:15

Taky se vůbec kvůli tomu Komresory neujaly a nikdo to ani nechce kvůli tomu.

Prosímtě kup si atmosféru co funguje na způsob SR.Nic spolehlivějšího přeplňovanýho než 1.8T není a to by ti nestačilo

Snad něco od toho Subíčka,nebo Saabu

2013-09-26 22:54:44

len to sa ľudia najprv o to musia vedieť starať, aby to nebolo také poruchové... treba v tých kompresoroch hlavne kontrolovať ložiská a vôle a meniť poctivo náplne.


Odpovědět

1 ......... 791  792  793  794  795 ......... 1254