Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 771  772  773  774  775 ......... 1254

2013-09-06 01:59:11

Nejak se mi ty km stocili

2013-09-06 11:36:52

thommy: ahá zajímavý. Dusík je inertní tak nevím proč měnit náplň.

svobi: a jezdí jako by si na těch km teď začínal viď?

2013-09-06 11:42:39

svobi: Tohle mě udělala primerka taky z nějakých 240tkm mam najednou vynulováno asi se cejtí jako nová

2013-09-06 11:59:51

svobi: koupils jine GT?

2013-09-06 12:19:48

Ne to ja další prímka pro někoho

2013-09-06 12:21:23

Tak to jsem zvedav pro koho to bude

2013-09-06 12:26:06

Ale ty kilometry jsou na tech autech znát takový tuhý (řazení a vše) nerozdrnčený ... Sice neni tak nedotknutá korozí jako ta sakulova ,ale zas lift

2013-09-06 12:49:35

svobi: to jsou hele. ale je to úplně jedno, moje primera na 150 byla pevná jako skála. teď tam vrže na co se podíváš za 25 tisíc na těhle silnicích. okýnka ve dveřích, palubovka hlavně. fakt na tohle už jen land rovera.

2013-09-06 13:30:45

Moje vylozene po 300tis. nedrncela, byla vcelku pevna, ale i tak mi prislo ze vidim maly rozdil napr. u tofoje, kterej ma najeto o necelou pulku min.

Jinak je to lift? Neni to nahodou pro jagyho

2013-09-06 13:46:42

Kilometry jsou opravdu znat... muzu potvrdit

2013-09-06 13:48:14

Ja taky, EVO s 65 tis. (no ale asi trosku tvrdsich...)

2013-09-06 14:39:23

foto toho vozu

2013-09-06 14:57:36

GTčko na těhle silnicích fakt trpí a chátrá, přestávám tak nějak věřit v to že to je dobrá daily tuhost eva bude úplně jinde i jako vraku

2013-09-06 15:19:03

Nevim no, zase tak extremni se mi to nezda s tema Primerama, tofoj to taky pekne katuje a jak mu stale pekne drzi. U me to taky nebylo sileny a mela 300tis.

Kazdopadne EVO je dobrej masiv, na to jak malo vazi V technicaku se pise vaha 1380kg, ale nevim no, vsude se pise alespon cca 1450kg. U Primery liftu se psalo v technicaku 1300kg.

2013-09-06 15:20:53

lukyisek: Zajdi na vahu a uvidis. Ale sam vis, ze mas RS - odlehceny model.

2013-09-06 15:29:24

RSo je drobek očesané ale i tak to není žádný drobeček. Pohon 4x4 a diferáky něco váží osobně bych si tipnul ž těch 1450 je reálných. VIII a IX se pod 1,5 tuny už nedostanou bez očesání. moje primera liftback bez řidiče a s rezervou a provozníma náplněma a bez povinné výbavy a kravin v autě 1230 kg na šroťáku na váze

2013-09-06 15:30:04

Jo vsak ja nic nerikam, jen jsem docela koukal v tom technicaku. Vaha tady snad nekde je, budu muset zajet asi do kovosrotu a pak se uvidi Kazdopadne i na tu vahu to je dost velky a bytelny.

PS: By me zajimalo o co vsechno je to presne ocesany. Vim o par vecech, ale to dela max. par kilo. Neni tam napr. dalkovy central, uvnitr toho taky moc neni (no jako ve vetsine EVIku), nevim. Nepocitam to, ze Milan co to predtim mel, ocesal kufr od tech "koberecku"..

2013-09-06 15:37:25

lukyisek: RS je prostě takový rally základ pro další úpravy. ne tak pohodlné jako GSR, ale ideální na nějaké ty závody. RSo přicházelo se sociální výbavou, lacinejma sedačkama, hnusnejma černejma zrcátkama, lacinejma kolama. byl to prostě závodní polotovar pro další úpravy očesanej o vše nepotřebné pro závodní účely za menší peníze (aneb proč kupovat GSR dráž když z toho vše stejně vyhodíš), proto oficiálně EVO VII nemá homologaci pro provoz na českých silnicích a ani se sem nedováželo, bylo tu jen na sportovní průkaz kdysi. ale ty tam máš třeba vše dodělané, model RS neměl ani klimatizaci tuším, mělo o něco měnší nádrž na benzín, dokonce neměla ani stínítko proti slunci pro spolujezdce a spoustu podobných kravin který ti ale hoděj solidní váhu

2013-09-06 15:44:52

Aha, njn, ja uz mam nejaky polotovar

Klima tam je, zrcatka elektro taky, slunecni clony taky, pak je to udelany jeste dal - neco Ralliart, neco tady majitele. Sedacky uz jsou ale jiny, mam polokozeny z EVO IX. Mozna tam chybi airbagy, i kdyz na volantu urcite kdyz zatim nemam originalni a u spolujezdce je mozna schovany pod poflockovanim, je tam videt trosku obrys, ale pry tam snad asi vubec nic neni, to netusim. Dle technicaku jo.

Co se tyce nadrze, tak to bude asi recht, tech 48 litru je teda fakt malo

2013-09-06 15:55:41

lukyisek: no ty máš prostě nějaký "bastl" (ber to v uvozovkách ne špatně:D). ale to je normálka, co jsem takhle projížděl zahraniční fora tak prostě i ty sériová RS byla pokaždé jiná, hold asi jak se zrovna ve fabrice vyspali tak tam něco dali a něco ne a ty to máš překopaný komplet. a kor jestli ještě auto pochází z japonska tam s tím teprva dělají zvěrstva no nádrž bys měl mít na 50 litrů, GSR má 55 litrů. Dále RS mělo slabší brzdy, vepředu dvoupístky vzado jednopístky a samozřejmě zvukové stínění tam moc nebylo. správně bys tam taky měl mít pětikvalt a model RS EVA VII neměl SAYC ale používal mechanický LSD to je ještě taková větší změna vůči GSRku. ale ten je zase odolnější aspoň to bych bral jako plus, ale záleží co tam máš. rozdíl po zasyflený primeře nepoznáš já ho teda nepoznal. máš tam ABS? to bych se taky divil kdyby tam mělo být.


Odpovědět

1 ......... 771  772  773  774  775 ......... 1254