Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 761  762  763  764  765 ......... 1254

2013-08-25 18:47:54

Tak to se mu zase nebude líbyt,že na sněhu bude muset pomalu do zatáčky a opatrně s plynem ven,jinak bude VENKU Bude to chtít sebezapření,na který si možná už odvykl,pokud už něco takovýho měl.

 Romik
Roman
2013-08-25 18:49:48

bmarcellus: si myslim ze pro nej to neni problem letet na snehu zatacku z 370Z kdyz jsem videl jak si vklidku vodil to EVO

2013-08-25 20:53:16

No právě,v ničem jiným než v evu,sti a quattru to v klidu a rychle není.Jinak řečeno tam kde musíš být se zadkem precizní v malých rychlostech,tak u zmíněný trojky to je až v nesmyslných rychlostech.A jak říká jagy - i to víc bolí,ale spíš záleží na druhu nárazu.

Hlavně ať si to Luky užije a Evo přežije

Já zůstanu u Evo(y) doma

2013-08-25 22:34:06

Panove, vratili jsme se z Prazskeho minisrazu, jel jsem ja, Tofoj a bracha a nadhera, sice trochu deste, pomalu i rychle rozumne zvykacka, ale super. EVO bavi velmi, je pravda ze po letech si clovek treba zvykne, takze prodej asi i chapu, ale je to fakt jina liga a co se tyce pohodli, s tim autem se jezdi skvele a i pohodlne, sedacky EVO IX nadhera, to mi verte! Rozjezdy jsou trochu horsi, ale da se taky, diky keramice, ale jak se jede, tak staci jen rychlosti 4-5-6 a od 2tis. otacek az kdovi kam se muze v pohode a v klidku jezdit. Takze SPOKOJENOST

2013-08-25 23:55:49

Jak je to vlastně s keramikou v běžném provozu? Ta spojka vlastně nemá "prokluz", takže popojíždění je téměř nemožné? Nebo jak to je? A výdrže je jaká?

Díky.

2013-08-25 23:58:49

Vydrz velka, prave proto keramika No neprokluzuje, ale kdyz se na ni jde velmi velmi zlehka a plyn, tak se da popojizdet a temer to nepoznas, ale je fakt ze u EVA s cca 400PS/500Nm je to nekdy pekny hopsando kdyz se to neudela pekne plynule.

2013-08-26 11:02:36

Tak jsem zpět z Chorvatska . Takže ty kdo mi volali at se ozvou .

Lukyiskovi gratuluju k Myšákovi jen si ho užívej ,ale bacha at to hned někam nepošleš. A kdyby tě sral stavitelnej podvozek mame origo Bilstein EvO IX .

Jinak takle dopadá seriová spojka u EVa IX se 400 PS proto ta keramika

2013-08-26 11:16:07

Jo, seriova by byla uz davno kaput asi, tofoj by povedel co je to za cvrkot. Slape to jako hodinky a rozhodne jsem opatrny, nekdy tomu popustim, ale rozumovka a zvykacka. Jen vcera kdyz jsme jeli na srazek do Prahy, tak pan tofoj chtel at to na 2. stupen z vyjezdu z Prahy na silnici trochu proslapnu (predtim jsem jezdil vesmes stejne skoro jen 4-5-6 ono to kurna staci ). A jeste prselo. No asi tak ctvrt plynu, bylo znat jak to zabralo jako svina, pak bylo znat jak to lehounce ujelo, zaradil jsem a opet zabralo a zase to trochu ujelo, hrabacka jako das Tofoj musi mit zle sny

Jinak v klidu, stavitelnej podvozek urcite nesere, lepsi jsem snad nezazil, ten KOMVET i v Praze na nerovnostech funguje uzasne, az jsme nechapali Kostky nepoznas, rozumny diry a nerovnosti supr.

Ale kdyby byly za fakt rozumny peniz svetla z EVA VIII nebo IX, tak sup sem s nima. Klidne vymenim za ty co mam + rozumny doplatek. Mam, vedel jsem o tom, ty se spatnym lomem svetla a je to tak nastaveny, aby to co nejmene oslnovalo a vecer to neni fakt zcela idealni, protoze to pravou stranu moc neosviti. Pro nekoho na zavody ideal, vecer se nezavodi, ale pro me do provozu nic moc. Takze tomu se nebranim.

2013-08-26 12:53:55

lukyisek: Ale copak, ze stavitelny podvozek najednou neni trvdy? To jsou veci panove, co vam rikam vsem... dobre fungujici podvozek je pohodlnejsi, nez nejaky OEM tlumic a nizka pruzina (nejhorsi kombinace).

2013-08-26 12:56:32

No jo, ale tohle neni jen tak nejaky podvozek taky. Je fakt ze porizovaci cena je ale uuuplne nekde jinde. A celkove podvozkove je to jinde, ale je jasny ze to slape skvele. Kazdopadne muzu porovnat a myslim ze i lepsi nez BC Racing u Primery. Jako i Tofoj byl prekvapen co ten podvozek dava s klidem. Horsi jsou velky nerovnosti, ktery u nas jsou ve velkym mnozstvi, to je zlo na vsechno.

PS: A ja nikdy nerikal ze je stavitelnej tvrdej. Jen se mi u Primery za to nechtelo davat cca tech 18 tis.

2013-08-26 13:04:51

lukyisek: A co je prosimte Komvet za podvozekm, jaka znacka, kdo to dela? Protoze ja mam svuj nazor, co je to zac a mozna bys byl sakra prekvapen...

Nic proti, ale tohle jsou veci ve kterych nemas vubec prehled a zkusenosti.

BC racing - jaky model, jake pruziny, jaka geometrie? Proste davas proti sobe jen nazvy vyrobce, coz samo o sobe neznamena vubec nic.

Mimochodem nejaky "OEM" podvozek - tlumice 5tis., pruziny 4tis., ulozeni 3tis., prachovky a dorazy 1tis. Tech 5tis. uz takovy rozdil neni, co?

2013-08-26 13:08:38

Hele smudlo, hadat se nebudu, nic nerikam, nic nenamitam. Jen jsem rekl jak to funguje, ozkousel jsem jiz oboji.Dulezite je byt preci spokojen.

2013-08-26 13:12:14

Tfuj ty jeste nejsi na mitsubishi foru ? (joke)

2013-08-26 13:16:57

Uz jsem, od vcera

Ale je to tam mrtvy, nejvic fakt jedou kluby Nissan, Mercedes a pak jeste par dalsich (potvrzeno webmasterem)

2013-08-26 13:18:14

lukyisek: No jen rikam, ze tve srovnani je uplne mimo misu.

2013-08-26 13:21:42

No tak jsem to mel napsat lepe. Nemyslel jsem ze ta "znacka" je uplne neco nej. Ale funguje to excelentne, to se uznat musi, ani jsem to tak necekal. A je to nastaveny zhruba na polovinu tuhosti.

2013-08-26 14:45:55

No mě hlavně přijde úplně mimo mísu srovnávat AWD auto s nezávislým zavěšením a předokolkou s tuhou zadní vlečenou nápravou. To je docela jasný, že se tyto dva podvozky budou chovat na nerovnostech úplně jinak, bez ohledu na použité odpružení... Luky je prostě unešen z jiného koutu motorosimu, a to srovnání s primerou ale není na místě. To je jako srovnávat WRC a formuly 1. Srovnávat limuzínu nižší střední třídy a auto, které má závodní geny už z fabriky je fakt mimo.

2013-08-26 14:47:17

já bych to neřešil a ani to sem netahal pořádnení to nissan.

2013-08-26 15:01:07

Taky nevim ze se toho vsichni tak chytaj. Ja ani nic nesrovnaval vylozene, jen jsem napsal ze to funguje perfektne a ze jsem tohle ani ja ani tofoj necekal, ze to bude v praze tak vcelku pohodlny a ne uskakany zebrinak, jak to vetsinou byva.

2013-08-26 15:17:40

Já můžu potvrdit že se to chová tak jak P10 nezávislým zavěšením, asi vše


Odpovědět

1 ......... 761  762  763  764  765 ......... 1254