Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 751  752  753  754  755 ......... 1254

2013-08-12 17:00:34

odpovím za Lukyiska.. vím že předstih má stažený asi na 10° .. předstih dělali už na sraze v Trutnově u Judyho.. a pak asi znova s Tofojem.. Ale Lukyisek vám k tomu řekne víc..

NO_HITS  
Laďa
2013-08-12 17:00:37

madmancz: pořádně to vyfoť , fotek není nikdy dost

meny: potom by nebylo zlý se zamyslet nad tím to na chvílu odstavit a jet až na to naladění , ať si zbytečně nezničí Véčko

2013-08-12 17:33:10

Predstih by mozna pomohlo stahnout az nekam k 0° v horkym pocasi. Ale jak rikam, detonace nebyly, jen kdyz bylo velky horko a nebo se stalo v teple a jeste se to vic zahralo. Jako s autem jsem jezdit musel a poznal jsem to az ve vedrech kdyz jsem jel. Predstih jsme stahovali asi o 5° a nemelo to na to vubec zadny vliv. 100 oktan benzin taky ne, mozna jen trochu. Myslis si raddy ze mi to nevadi? Ladit to drive proste neslo, co nadelam. Ale snad motor neco vydrzi a nebude hned KO, kdyz oturbeny SR20 u Arteeeho detonuje "neustale" nebo tomu driv tak bylo.

PS: Samozrejme kdyz to detonovalo, vyjimecne a v urcitych otackach, tak jsem to nehnal, kdyz jsme jezdili, nic to nedelalo, byla nizka teplota a bez problemu.

2013-08-12 17:47:03

Rado a kam dáváš knock na SRko? Vedle sériovýho senzoru je u DE závit přímo u pístu, ale dostat se tam je na celej den.

2013-08-12 17:51:31

no_hits: Tak poslušně hlásím, že jsem to vyfotil a snad i to správné Teď si nejsem jistej na co jsem koukal u Radka ale ten tam na tom plastovém čemsi měl nějakou hadičku. Nemají být tyhle věci nějak propojené, nebo někam něco zapojené? Ta poslední fotka je fotka z pravé strany kam vede ta trubička, podle mne ... Je to ta mezi těma hadicema, co myslíte že by to mohlo být ? a proč to je odpojené ?

NO_HITS  
Laďa
2013-08-12 18:09:53

madmancz: vypadá to jako nějákej ventil na EVAP canistru

2013-08-12 18:16:37

no_hits: Evap kanystr ? Já se v tom tak dobře nevyznám, ale co jsem googlil tak to pomáhá držet podtlak v nádrži, nebo k čemu to je?

NO_HITS  
Laďa
2013-08-12 18:27:33

madmancz: no spíš se do něj odvádí výpary z nádrže, a vylučuje se z nich voda, po té po nastartování za určitých podmínek , jsou ty výpary vpouštěný do sání, ten uhlíkovej filtr by se měl měnit cca po 10 letech , takže zřejmě na většině aut co tady mají tak 15 a víc let bude stejně po něm, protože pochybuju že to někdo měnil. Já sem ten systém dal pryč a výstup z nádrže zaslepil, kromě toho že sem měl po chvíli vždycky přetlakovanou nádrž a hrozilo protrhnutí, tak mě stoupla spotřeba 0,5-0,7l/100 , nechtěl sem to odvětrávaní jen tak nechat otevřený aby se ty výpary nedostaly na rožhavenej výfuk a nechat pootevřený víčko to je taky naprd , furt to okolo smrdí, tak sem to dal zpátky a spotřeba je zas v pohodě, ale chtělo by to ten uhlíkovej filtr vyměnit. takže asi tak

2013-08-13 09:10:52

¨http://www.videacesky.cz/...t-automobiloveho-prumyslu

2013-08-13 09:17:21

Jen otazka do placu, myslena vazne a tedy prosim i VAZNE rozumne nabidky, NE nesmyslne...

Mel by nekdo zajem o moji P11 s SR20VE? Vsichni asi vi jak moc je vypiplana, jak se o ni staram a ze pekne jezdi, investice v ni jsou okolo 200tis, ale spis vic. Pokud by byla rozumna a rychla nabidka, jsem ochoten jednat, ac se slzami v ocich.

2013-08-13 09:50:39

lukyisek: pockaj az to budes mat naladene - urcite sa to preda lepsie a lahsie... A mozno si to aj rozmyslis

2013-08-13 10:02:19

Naladeni neni problem, je to zarizeny, takze kdyby budouci majitel rychle koupil, muze tam jet jiz za me. A nebo bych to jeste zaridil sam. Jinak je auto v top stavu, kdo me zna, vi. Jsem puntickar

Kazdopadne pro me ted vede rychle jednani pripadneho zajemce, jinak nema smysl prodavat.

2013-08-13 12:12:37

Madman, tahle hadicka z EVAPu není zapojená, máš to normálně, neřeš to ;) pak určitě časem ještě jednu, která vede v podobné oblati je tak vysí k zemi taky nezapojená ;) prostě to jsou ekozmrdí přípravky, a někdy nejsou zapojené, ale připravené.

Luky, neblázni, tím se neutěšuj, to že mě se občas objeví detonace není "detonuje to stále", jakmile vidím na senzoru, že je náběh na detonace (resp již existuje detonační hoření, ale ještě není slyšitelné), tak měním místo v mapě - noha z plynu, či naopak podlaha pro obohacení smesy. Nejsem magor, trvalé detonace je poměrně rychlá smrt pro písty. Pokud slyšíš cinkání, okmažitě nohu z plynu, doporučuju pořídit se další knock senzor, který má vizuální/zvukové upozrnění. Protože já třeba v otáčkách 3500+ rpm nemám šanci detonaci slyšet, to už je tak jemný zvuk, který je přehlušen motorem/výfukem/aerodynamickým hlukem samotným, bez senzoru bych to nevěděl a motor bych už měl dávno KO.

Jinak BA95 vs BA100 (bacha, třeba verva100 je BA98) je kurňa znát na detonacích, zvláště teď v létě... Btw, teď je právě nejlepší čas na lazení. Jakmile uděláš mapy na takovéhle horko, tak máš pokoj. když se ladí v zimě, tak se pak stejně přelazuje v létě, protože člověk se většinou žene za výkonem a v létě stejně degraduje předstih.

Raddy, děkuju. řetěz jsem si myslel taky, zvláště když už mi chrastil, tak jsem si říkal, že to rachtání v době povolení může obsahovat frekvenci detonace. Ale teď ho mám úplně nový ... takže jsem byl furt vyplašený.

2013-08-13 12:28:08

Z motoru nic neslysim, zadne cinkani, nic, poznam to na vyfuku co z nej vyjde za zvuk. Pripadne je zatah motoru mirne neplynuly.

2013-08-13 13:02:43

lukyisek: Aha, takže to si pleteš střílení do výfuku (troufnu si říct opak detonace), tedy jev příliš bohaté smesy, která nestačí prohořet a dohoří ve výfuku (riziko podpalování výfukových ventilů). Detonace je uplně neco jiného. Neplynulý tah motoru při bohaté směsy je způsoben špatnou inicializací zážehu (svíčky mají velký odtrh a jiskra je smáčena a je nedostatečná)... Toť můj pohled, jde zjistit, nech někoho, ať jede za tebou, a ať řekne jak moc voníš.

Já třeba už svíce s odtrhem 11 nemůžu požívát právě kvuli tomuto. Během boostu ve vyšších otčkách, kdy mám směs docela dost bohatou to škubalo, svíce to už nestačili pálit, odtrh 9 je už v pořádku.

Detonace se projevují úplně jinak, ta se do výfuku nedostane, to je děj během komprese, ne při vyprazdňování.

2013-08-13 13:06:27

arteee: poznám detonace, je to ten samej zvuk jako u tebe a dělá to vždycky na určitejch místech v mapě. Samozřejmě se těm místům snaží vyhejbat. Navíc je tam jasná souvislost s teplotou nasávanýho vzduchu a zahřátím motoru.

2013-08-13 13:09:47

artee: sr je velmi hlucny motor, hlavne vahadla a potom retaz, preto seriova ecu snima detonacie len vo velmi uzkom rozsahu mapy.

luky: detonacie nemas sancu pocut cez vyfuk a ani pocitit na tahu motora. keby to tak bolo, tak by sa montovali mikrofony na vyfuk...

vseobecne: nema velky vyznam spoliehat sa na seriovy knock senzor, jedina cesta je kvalitny aftermarket (nielen senzor ale aj kontroler) a hlavne ho musis vediet nakalibrovat na konkretny motor a hlavne musis vediet teoriu pretoze tvoj mozog je konecny rozhodovaci clen.

ako som uz napisal, jazdenie bez naladenia je cesta do pekla, obrazne povedane, avsak tu neplatia ziadne vyhovorky a vynimky. Ak to ozaj detonuje, motor je uz poskodeny a je na cokolvek neskoro. Aj ked si myslim ze to co tu popisujete vy nie su detonacie a to z jednoducheho dovodu: keby to boli ozajstne detonacie, tak bez toho aby ste cokolvek poculi alebo citili zacne motor zrat olej/dymit, klesnu kompresie a pohlad dnu odhali zname veci.... luky, nic v zlom, ale ja by som sa oblukom vyhol autu ktore majitel predava s tym, ze ladenie je uz dohodnute a predtym mu nakladal.

2013-08-13 13:21:15

Je v tom standardni seriova mapa kterou jagy dodava kazdemu a mnoho lidi s tim jezdi dlouhodobe. Takze ono by to na to jezdilo urcite jeste dlouho, ale mapa je dost bohata a chci to odladit jak kvuli vykonu, tak i kvuli presnemu nastaveni paliva, apod. Moc na tom najezdeno neni, takze strasny to neni. Jini na tom jezdi podstatne dele. A jinak autu pravidelne nenakladam, cas od casu, vyjimecne.

2013-08-13 14:39:51

raddy: SR rozhodne neni hlucny motor. Mlada znova zacina ridit a jednou mi primku po spojkovym zavahani zhasla a zapla, protoze si myslela, ze ji to chciplo, jak to bylo tiche Hold doma maji fabii/rapida tdi

2013-08-13 14:48:55

Obávám se, že raddy myslel v loadu a otáčkách, to co si budem povídat, ale SR20ka jsou hodně hlučná, težkopádná a prostě "hučí". Což je i velká slabina primery na dálnici, třeba hondy jen tak piští a neleze to tolik na nervy, jako tohle "hučení". Obdobně se projevuje i Zko a jiné nissaní motory, to "hučení" je jim vlastní... Je fakt, že s tím turbem to není tak strašné, protože to hučení je alespoň kompenzováno užasnou odezvou na plyn, v atmosféře to bylo otrvané

Raddy, mě to bohužel občas zadetonuje (senzor bliká a je slyšet cinkání, když je slyšet) Jenže ono stačí, aby se uvolnila trubka na saní a je to celé rozhašené... vím o jednom místě, kde to detonuje častěji, ale není to prostě jedno místo v mapě, už jsem reguloval předstih v oblasti kolem toho místa dost drasticky a stejně to tam občas blikne. :-/

Třeba podle různých informací SR20DE+T které dělal mektich, tak taky detonovalo (foukal víc), nejdřív mu často odešlo těsnění pod hlavou, ale nakonec snad Jagy říkal, že mu dva motory nakonec zaklepaly. Ale já se nesnažím z motoru tlačit co to jde, je to moje daily auto, takže potřebuju aby drželo.


Odpovědět

1 ......... 751  752  753  754  755 ......... 1254