Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 715  716  717  718  719 ......... 1254

2013-07-10 00:19:32

luky: dobré zkusenosti,vw ale nedělá špatné spotřebáky o tom žádná.ale přijde mi že fiat to zvládne lépe.design neberu

2013-07-10 08:22:57

Svobi: dobra praca, vyzera fakt pekne a zachovalo...

2013-07-10 10:04:13

Jooo, Tofi, připrav se, je to never-ending story... Teď mi rupnul výfuk takovým způsobem, že bych to nečekal. Samo vlnovec, ale né přímo vlvnovec, ale začla ulítávat ta přiruba, kde je vařený, už je to prasklý po půlce obvodu výfuku. Siláče se trhají jak nitky, brzdy mizí před očima a trubky se stále povolují, jak se motor kroutí pod tím "návalem kroutícího momentu".

Teď mě čeká další plánované harakiry, a to že vyházím nerez vedení, a vše pošlu do silokonu, tak abych zminimalizoval počet spojů na sání a konečně tam dal to recyrkulační BOVko.

Pak mě praskly ty nerezový svody, ale to teď neřeším, je to mirko trhlina, skoro to tamtudy ani nefouká, a kvuli tomu to zase sundavat nebudu.

Každopádně až začneš, tak jak jsem říkal, rád pomůžu, nějaký know-how mám ;)

Jo a začni šetřit na 17ky (či gumy 215 šířky), je to sakra znát, už nehrabu jak blázen, kdykoliv chci někoho ztrestat Jen se trochu hůř točí volantem a na našich silnicích to tahá. Ale zatáčení a brždění je radost.

2013-07-10 14:05:12

tak po dnešku mám nového adepta na daylinu místo primery.mazda 6 mps.sice se s tím pod 10 na sto nedostanu ale mohlo by to být dobry a spolehlivý sedan.190 kw bude taky stačit a 4x4 na zimu.doufám že to nehnije

2013-07-10 14:15:21

Ja ti nevim, neprijde mi to zajimave auto... vsechny 6tky reznou, zere to dost, spolehlive to moc neni. A vsadim se, ze na okresce to rychlejsi nez Primera nebude. Nerikam, ze je to auto uplne spatne, ale neprijde mi to za ty penize jako krok kupredu.

¨To si radsi pridej a kup EVO...

2013-07-10 14:26:08

jagy: jed si evem na dovolenou,benzín je to nejmenší ale ta mazda byla pohodlná a tichá a rychlá.v evu to je jako ve strojovne,navíc EVO je menší auto.pak ještě accord možná.BMW má dneska kdejakej lojza:D

2013-07-10 14:27:36

Franta ji měl, své k 6tce už tady řekl. Když 6ku tak obyč, ten 104KW jako daylinu. Když MPS, tak 3ku, ta má smysl i myšlenku. 6ka v té myšlence ve své třídě (nižší střední třída - sedan) na konkurenci schází.

2013-07-10 14:45:41

Jak rika Artee...

EVO strojovna? V serii je ticha a bez problemu pouzitelna. S jakyma dilama tam je problem? Na daily to vydrzi 200tis. km. Jestli chces jezdit hrot, tak to bude neco stat, ale to u Mazdy bude stat 2x tolik (poddimenzovane dily).

Takze bych si radsi nechal P11 jako daily a k tomu neco na zabavu...

2013-07-10 15:11:50

jagy: osmička je tvrdá jako.beton i v sérii a lidi ji moc nedoporučuji,nevím proč,prý je to krizový výrobek a jsou s ní problémy.devitka stojí moc peněz,to je 500+ za auto bez investic i víc.tak snad jen sedmička,ta mě láká protože nemá ještě zadní elektronickej dif tuším ale už to má svoje léta.primera potřebuje hodně lásky aby přežila zimy,proto jako daily není úplně vhodná.ty léta tam jsou už znát

2013-07-10 15:35:22

Nevim... nemam zkusenost, ze by byla v serii trvda. EVO7 ma taky ele. diff. A 8cka urcite problemova neni. Naopak stoji nejmin, protoze kazdy chce peknejsi devitku s Mivecem a 6ti kvaltem. Ale i 8 je skvela a vubec bych se ji nebal. Mel to pan vedle ve vesnici na daily, cca 140 najeto a daval ji asi za 250tis. pred 2 lety, coz bylo smesne levne...

2013-07-10 15:43:23

chmeldoslav: Mazda je neskutečně předražená značka. Ty auta jsou sympatická, ale byla vždy drahá, a v porovnání s německým koncernem jsou nesmylsně drahá, němec ti za stejné peníze nabídne lepší výbavu. Bohužel z toho hlediska ač je Mazda zlatá značka, tak pro mnohé nezajímavá svou cenovou politikou.

Nissan se neliší od dnešních levných značek, Nissan dělal vždy auta dostupná, tzn šetřil na věcech, která nejsou pro zákaznika vidět. Třeba absence plnohodnotných zadních podběhů, což způsobí roztřílení zadní spodní části. To ani netušite, kolika z vás pod zadním narazníkem chybí auto. Ja byl docela v šoku, když jsem sundal nárazník. Dále má horší pozink a obecně míň ochraných prvků. I ta tuhá náprava od P11 byl krok konkurovat cenou. Ale díky tomu to auto nebylo drahé, přitom nabídlo patřičný komfort ve své třídě a jizdní vlastnosti z těch lepších ve své třídě.

Takže pokud se nechceš bát o auto přes zimu, tak ti nezbývá nic jiného než si koupit něco od VW/Audi, ničemu jinému co se týče antikorozovní ochrany nevěřím a vidím to u kluků na dílně. Vše nové je shnilé do dvou let (Mercedesy, tragédie, Renault/Opel, škoda mluvit, atd). Nevím co Huňáda a Kia, ty se chvástají, ale překvapivě to ke znamýmu na dílnu moc nejezdí.

Já třeba mám jasno. Primeru začnu šetřit, ona se jako daily auto použivat dá, ale vlastně i nedá, protože mi to nedá a nedokážu jet klidně, vždy mě nějaký kokos vytočí a díky dostupnému výkonu mé primery mám tendenci řidiče trestat/školit, a to nechci. Druhak nechci Primuši oddělat v práci, neb jsme změnil práci, kde už nemám služební auto (a taky jezdí za víc, než je v TP). Takže mám jasno, sháním jedničkovou nebo dvojkovou oktávku s PDčkem. Já vím co se vám chce říkat, ale na tyto účely to je naprosto dostačující približovadlo. Bohužel ty ceny jsou šílené.

2013-07-10 15:54:32

jagy: mě osobně spíš láká pětikvalt než šestikvalt proto plus pro sedmičku a taky je prý odolnější co jsem se tak dočetl. váha bude taky hovořit pro sedmičku, je ze všech generací až na šestku lehčí. docela mě překvapilo že spousta majítelů GT-R33 nebo GT-R34 přeslo na EVO a hodně na EVO VII...bude mít míň katalyzátorů:D IX je prostě moc drahé, to už je lepší si připlatit na Xko které má lepší mivec ale to už je úplně jinej motor

artee: já dost koukám i na nějaká ta volva kvůli bezpečnosti, primera už je prostě stará plečka a bourat bych v tom moc nechtěl, a brousit rez a lakovat ob zimu mě taky nebaví ať je to auto sebelepší. to s těma podběhama máš pravdu to je na ránu:Ddoma máme jednickovou octu jednu z prvních a taky ani puntík koroze,pokud to není bourany tak to nehnije,ale máme 1,6 benzín ten nejstarší.žere to jako kráva,nejede to a spotřeba litr oleje na tisíc je normální

2013-07-10 16:35:00

Kamos, co mel tu 8ku ma ted 7ku a podle me je to uplne jedno. Klidne bych do 8ky sel, bez vahani. Prijed na sraz do Roznova a muzes se s nim pobavit.

2013-07-10 17:29:59

Tak jsem o vikendu sundal nárazníky a blatníky a koukám co nadělila zima

Dáreček od levého zadního kola, přesně to o čem mluvil Arteee

2013-07-10 17:33:37

artee : Sorry ,ale nemáš úplně pravdu - jedničky okty taky reznou , dvojky ne jsou na tom super, ale jsou to auta kurva předražený a't jednička nebo dvojka . Bych už radši P12 a než projedeš rozdíl 80 000kč v rozdílné spotřebě max 1 litr na 100 km bude trvat sakra . Dvojka octa ve výbavě už je pěkná ,ale pohodlý tam neni jako v japoncích ,volvech ...

A Mazda měla vždy lepší výbavu než nějaký škodovky , u škodovky si rád v základní výbavě za volant jinak platíš

2013-07-10 18:10:51

svobi: O2 je v pohode... daly se koupit ty posledni kusy i dost levne. Jete jsou cenove nesmysl, ale plati holt nabidka/poptavka.

2013-07-10 18:19:38

Naši měli O2 (tuším poslední 2010), kterou jim nakonec ukradli a poté si koupily R Megana Combi(2008) obojí v 1.6. Co se táty týče, tak říkal, že ten rencek je o hodně pohodlnější a živější, a jako daily car prý lepší. Co jsem se vezl v O2 tak jsem taky z toho nebyl nějak extra nadšen.

2013-07-10 18:49:31

Nechcem zacinat zbytocny flame...ale jagy: Mazda 6 a nespolahliva? keby si to povedal na nejaky passat, lagunu...ale nie na sestku prosim ta

To auto ma neskutocne odolne napravy...250 000tkm a vsetko okrem lozisk kolies povodne...nie je to vynimka...dobre primera tiez az na horne ramena., motor nema ziaden problem, jedine co ju trapilo bola korozia

Motor 2.0 108kw 6 kvalt je neskutocny...do 3500ot/min netaha ale potom je to fakt kraaasa,priemerna spotreba 8,5litrov( 15km trasy,50percent mesto, klimav kuse), radenie je dokonale, tuhe a presne, radicka je vyosena k vodicovi !Spojka tuha a velmi citliva. Jazdil na GTcke v top stave, brzdy ma sestka ovela silnejsie( nie je to len pocit v pedaly, su rovnako dobre davkovatelne ako v P11)Riadenie je citlivejsie ako v primere, celkovo je to auto robustnejsie....a podvozok hadam netreba spominat, sestka je tymto znama ze ma jeden z najlepsich podvozkov v triede, aspon ta generacia ktora sa vyrabala aj ako MPS( vpredu ma dvoje spodne ramena, hore trojuholnikove) .....

Chlapi primery su skvele auta, tiez mam jednu, a podvozok mam ako novy, ale mazda je proste rychlejsia a nejde tam len o motor. Mame vyborne auta ( P11) ale netreba byt zaslepeny ....EVO daily car? to je uz trochu moc nie? Viete si predstavit taku cestu napr. do Nemecka po dialnici, doi Chorvatska na dovolenku atd?

Paci sa mi ze je tu tolko petrolheadov ako ja...ale evo by som urcite ako daily nechcel, ani MPS, ale bezna Mazda 6 liftback, do ktorej vopcham 500litrov batoziny, vzadu je hafo miesta( o dost viac ako v P11) ...alebo primera p11 gt su presna daily auta...

Peace

2013-07-10 18:51:41

Mam aj preskenovany clanok v PDF ohladom sestky z autoojetin( casopis kde robili pravi profesionali, nie mlade ucha co sa hraju na PC a testuju auta)

Ak chcete tak ho sem mozem upnut

2013-07-10 19:52:11

svobi: to je tedy pecka co jsi Sakulíkovy sehnal,s rozpočtem to muselo být ťip ťop že?!

Vyplatilo se víc zasolit za pěknej exemplář

Kola tomu vyjímečně sluší,středy by klidně mohly být v černým laku.

Ideální daily auto neexistuje.Je to jen o ceně,kterou si můžeme dovolit. Auto bez koroze? - Audi A8 v hliníku,ale je drahý na provoz a trpí šílenou oxidací hliníkovýho podvozku,hlavně pokud se málo jezdí a kombi se nedělá. Korozí trpí všechny auta,vw je na tom asi nejlíp.Motorově ještě pořád japonci,pohodlí frantíci atd. Ale nic v jednom balení není

Je to o prioritách,co uživatel na autě upřednostňuje nejvíc a nad ostatním se holt musí přimhouřit oči.

Ideální rikša na všechno kromě výkonu a sportování je pořád dobře udržovaná O1,kterých je pomálu.Jsem s jednou v kontaktu a výdrž má neskutečnou.Nesmí ale pocházet z Áček,nebo od hnědočechů. Nebo Audi RS6 která je cenově jinde než my tady.

Takž si stejně každej kdo přemejšlí vybere auto podle svojí povahy,nekdo oželí pohodlí,někdo rychlí svezení,někdo objem kufru,někdo zadní dveře, někdo pozink a někdo i spolehlivost na ůkor pořizovací ceny


Odpovědět

1 ......... 715  716  717  718  719 ......... 1254