Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 682  683  684  685  686 ......... 1254

2mato  
Mato
2013-05-26 10:10:26

tofoj: jj nie co na tom je, ked pozeram, ako niektore prevodovky pretacaju diesle na 5tis ot tak to je strata casu... ale napr som siel na mazde 6 2,2 diesel 180PS a to bolo zaujimave, ten dieslak bola zabava tocit, to este pri 3500ot malo zmysel zarazit to do podlahy a vytiskat ho na 4500 kde siel s chutou a mal dokonca aj vykonovu spicku hore ... 2ku som bezne tocil do 80

2013-05-26 10:13:18

SRko je velice lehký motor. A almera 2,2di má smysl točit, tam při přeřazení pokud chceš výkon nesmíš mít pod 2,5 tisíce otáček a táhne pěkně i nad 4 tisíce. já nevím jak vám, ale mě GTčko na čtyřku táhne pěkně

2mato  
Mato
2013-05-26 10:16:26

jaymz: to je klasika, ale prave ten touareg v6 som potom nechal tak predbehol ma a nalepil som sa na neho a v zakrutach si s nim dovoloval az prekvapivo vela ... to som kukal po pravde a vobec sa pri tom nenaklanal dramaticky ... sice som mal na p10 len 185/65 14ky ale aby som ho uhnal by som musel ist aj ja riadne maso... pravda, ze keby tam mam 15-16 205/50 tak by to bolo o inom 185ky su len tak tak

2013-05-26 10:19:10

Samozřejmě pak záleží na tom mezikusu v prostoru mezi volantem a sedačkou. Já osobně nerad tyhle auta potkávám na cestách, vzhledem k tomu co za lidi to typicky řídí

2mato  
Mato
2013-05-26 10:19:52

chmeldoslav: tak zmeraj na rovinke tacho zrychlenie od 140-160 a od 140-180 pripadne 140-200

mozme si to potom porovnat v klube a uvidime ci ma niekto len placebo

2013-05-26 10:21:26

2mato: sice tyhle rychlosti nepoužívám ale můžu. u GTčka mi na jakoukoliv ostrou jízdu stačí trojka která je dlouhá jak týden před výplatou, čtyřku dávám mimo město na rovince takže mi to příjde bezpředmětné ale budiž

NO_HITS  
Laďa
2013-05-26 10:23:54

bmarcellus: nemyslel sem to špatně, sám sem jednu dobu koukal po 306 GTi -6 to se mě líbilo a údajně to taky není špatný auto a to saxo poletí určitě jak z praku, přecejen francouzi mívali vždycky lehký a svižný auta. Akorát ty francouze prostě nemusím , to je vše

2013-05-26 10:25:26

no_hits: tyhle auta nejsou špatný, ale jsou to prostě pojízdný rakve. z toho se nevylejzá v jednom kuse, zlatá p11 to je proti tomu tank

2mato  
Mato
2013-05-26 10:28:59

chmeldoslav: no cojaviem, ked sa pozries na dvere v P11 ako tank mi to nepripada od tych na saxe sa moc tankovo viac netvarili ... budme sebakriticky pocit pri zatvarani dveri je vo VAG niekde uplne inde

2013-05-26 10:29:41

Jednu 306 uz jsem skoro malem vzal, byla ve skvelem stavu a ja misto toho koupil Sunnyho za nesmyslnou cenu... Mel jsem ji na zpatecni cestu od Sunnyho....

Pokud vse funguje, tak je 306 skvele auto, poFL mela dokonce i nataceci zadni napravu jako u Hondy.

2013-05-26 10:31:28

2mato: bavit se o bezpečnosti při bočním nárazu u aut do roku 2000 je bezpředmětné. ani v dněšních autech bych nechtěl při tom sedět tam není co řešit. bavím se o tuhosti, výztuhách a čelním nárazu.a sebekritickej jsem, z primery nejsem odvařenej jako místníale radši budu při bouračce sedět v ní než v peugeotku

NO_HITS  
Laďa
2013-05-26 10:33:22

chmeldoslav: to se máš , mě trojka u mé GA16DE příde klasická jako u běžnýho auta takže je tak do cca 130-135km/h. Ale je to líný, je to prostě klasická 73kW serie

BMarcel: GA16DE je prostě motor pro daily car do města, kterej má krátký převody, slušnou spotřebu a skvělou spolehlivost, ale jak do toho auta vezmeš spolujezdce tak to dost zleniví a to nemluvím o tom když sou 2 nebo 3 to je to auto slabý jak kdybych tam měl 1.4 55kw, stejně ,,mrtvý,, mě to příde nad 100km/h zvlášť když třeba proti tobě trochu fučí vítr. Není to prostě motor na zablbnutí , teda pokud tam nehodíš, turbo, vačky ecu atd ale to už pak nemá se serií moc společnýho

2mato  
Mato
2013-05-26 10:40:50

chmeldoslav: ako sa to vezme uz aj golf 3 o 4ke nehovoriac do roku 2000 maju tie dvere lepsie... tak isto honda accord 1998 ta je este v interieri kvalitnejsie postavena aj vratane dveri ako P11 ... velmi kvalitne postavene auto, tak pevne casti interieru som nevidel este

inak mas pravdu, nechcel by som sediet pri bocnom v nicom ... prakticky vsetky tieto pocity mozu byt len dizajn a mohutnost plastov a tvarov... v P10 som mal lepsi pocit z dveri ako v P11 a mechanicky nie su urcite dvere v P11 slabsie... takze jedna vec su pocity a druha vec real bezpecnost

 Svobi
2013-05-26 11:22:54

Hm primera otvirací vozidlo tratě na Rally Teplice no bad

2013-05-26 12:07:34

P11 byla ve sve dobe v crash testech dobre hodnocena... ale porad uz je to 15 let a nove auta jsou jinde (i s vahou). A ty zminene PSA auta jsou dobre, jen kdyz fungujou... obavam se, ze 90% fora by prechod na tyto auta skrz opravy nemela zaludek. Japonci jsou v tomhle uplne jinde.

2013-05-26 13:25:29

jagy: hezky jsi to konstatoval

no_hits ještě tě doplním,první tři,nebo snad dokonce čtyři rychlosti má 1.6 i 2.0 stejný.Takže vlastně máš ty kvalty moc dlouhý a chce to tu šestnáctku točit,abys jel Krouták to nemá no Ale zase můžeš v 80km/h podřadit za dva a předjet a potom dát za tři až dokončíš akci,což s obyč autama se musí ještě v protisměru řadit trojka a to zdržuje předjížděcí proces.

Zase tu někdo porovnává tuarega V10 s Primerou??? Až bude mít primera 3,7 tuny,750 krouťák a 8s/100,tak může závodit.Tyhle auta si nekupujou závodníci,co deset minut připravujou předjetí autobusu a pak to ždímají

A řazení u dieselů? - dnes je to pánové jinačí s třeba 8smi stupňovými automaty.To už je jedno,že se to nedá točit.Věřte mi,znám to.Prostě to tam seká kvalty a je to jak na jedný vlně. A taková A8 4.2 TDI je fakt raketa.

2013-05-26 13:55:48

Je to supr do ty doby nez se jim to posere, mnoha stupnovy automaty, apod. Znamej mel Touarega V10 TDI, litalo to seice jako svina, ale pak se zesral automat a dal to opravit asi za 150tis. V zadnym pripade, diky, nechci. Bohuzel to neni jen u tohohle, ty novy automaty s nekolika prevody stojej pry dost za prd, to same u MB. Ale neni to jen tohle.

2013-05-26 16:06:01

táta teď měnil haldex na octavii II.57 tisíc a ještě to je zbytečná váha navíc:D

 Svobi
2013-05-26 16:11:52

chmeldoslav: vnem nemenil olej jaj mel co ? Bych koupil jetyho kamos kupoval jetyho haldexa na jednickovku a za 3000. Ale je to stejne hnus ta jejich pseudo 4x4 . V xtrailu ten pohon maka lip

2013-05-26 17:03:31

svobi: celou dobu servis v autorizaku.bylo mu řečeno že se na 150 tisících běžně mění nějaka část za dvacku.jemu to při prokluzu šíleně mlatilo,vyměnili celej.tahle generace je na hovno,nevím jak ten novej haldex.pomůže to při vypálení z křižovatky za mokra,ale ještě je to takové divné,hold vizkozni mezinapravova spojka,mit to diferak alespoň na předku...ikdyž možná to má elektronickou uzávěrku, ale prostě mi to nesedlo, je to takové nepředvídatelné. jsem trošku rozmazlenej z imprezi no


Odpovědět

1 ......... 682  683  684  685  686 ......... 1254