Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 680  681  682  683  684 ......... 1254

2013-05-23 17:15:20

sakul: Tak pak rád sjždím na netu Mighty Car Mods a nebo kanál Ryan Tuerck nebo jak se to píše

2013-05-23 18:16:16

diky moc oba krom typer.cz a cs vse sleduju pravidelne

2013-05-23 18:26:12

sakul: není zač

Tady jsem ještě našel pro tebe nyní zajímavé téma

http://www.autoweb.cz/nej...rodinnych-po-supersporty/

2013-05-23 20:27:51

sakul: Pozri si Manga GT-R , prípadne klasika Initial D

2013-05-23 20:59:13

nébooo:

http://www.autocar.co.uk/

2013-05-24 08:23:11

No tvle .... rikam si, ze uz mi je dnes lepe, ze konecne skocim pro tu Primeru z Olomouce, jdu se podivat na sauto a co ? NO JE PRODANA, TO ME ....

2013-05-24 09:13:53

Nemas si vybirat a rikat ze Almera/Primera neni Tvuj salek kavy. Rikal jsem Ti ze ted uz vybirej cokoliv co bude vse slusnejsim stavu a s motorem jaky chces. Vsechny auta maj neco do sebe.Ale je jich dobrych tak strasne malo, ze by ses jinak nemusel dockat.

2013-05-24 15:19:32

Precti si to jeste jednou.

2013-05-24 15:26:29

Ja jsem to cetl moc dobre, ale myslim to z drivejska. Tzn. moje reakce znamenala to, ze jsi uz nejakou P11 nebo Almusu mohl mit, kdyby sis nevymyslel ze musis mit mermomoci Sunnyho

2mato  
Mato
2013-05-25 19:52:43

chlapi musim narusit pokojny flow

vcera som prevetral kolegovho citróna saxo VTS 1,6 8v ...ano je aj 16v ale to je uz nakladacka (doslova), toto bola 8v...

ale musim povedat, ze

jasne primera je podvozkom uplne ina liga, saxo ma riadenie jak na varburgu - vole, nepresne, lahke a tupe, radenie detto, ale tie KG a motor...

Ma decat + ladene zvody na tom a neskutocne to chodi... silny je uz od spodu pri 2000ot to zrychluje ako TDi a to si nerobim prdel, na 4ke do prudkeho kopca staci zatlacit a saxik sa zo 60tky nasrdene s lahkostou vyzbiera na 90km/h so zatlakom v sedacke... na 5ke sa predbieha ako na 1,9tdi 81kw v golfe mk4 a ta reakcia na plyn...

a je aj tocivy necha sa tocit len do 6500ot, ale taha uz o dusu pri 3tisic az po konec... na 1 a 2 to je uplna supa, ten odpich pri zatlaceni 1tky na podlahu od 1500ot je neskutocny, taha proste celym pasmom, velmi silne stredne otacky holt 8v... ale aj vrch je dobry... P11 gt by do 5000ot vyprasil rozdielom triedy a keby obaja zmykame na max tak mu uteciem, ale nebol by daleko zamnou...

podvozok je sice maly a uskakany brzdy slabe, ale clovek mu to odpusti, pretoze zadna naprava pracuje, saxik sa pri opreti na zadne kolo pekne toci, zadna naprava pomaha vytocit obluky a aj na horsej ceste neodskakuje... keby bolo riadenie precizne a troska mensie vole na podvozku a stabilnejsie v priamom smere tak to je very good fun car

kazdopadne zabava jazdit, to zrychlenie musi udivit kazdeho ... vo vnutri to ani moc nehuci, cakal som horsie odhlucnenie... rocnik 2001, sedacky sport... dali sa, 14 origo elektrony, 195 dunlop gumy

trocha som sa rozkecal

NO_HITS  
Laďa
2013-05-25 20:00:03

2mato: zkus si almeru nebo ještě líp sunny s SR20VE

2mato  
Mato
2013-05-25 20:07:22

no_hits: ja viem, ze su to lepsie auta ... no tu som skor kratko zrecenzoval to o com bola volakedy francuzka skola... bejvavalo...

male a zabavne auta, saxo a P106 a 309 boli este posledne kusy,,, nehovoriac o predchodcoch... sice mali svoje muchy ale pocas jazdy bola s nimi zabava pracovat a bavili... saxo VTS je este zo starej skoly aj s jej chybami

japonci su daleko preciznejsi, ale aj francuz saxik vie zabavit

btw pri takej nakladacke si vypyta tolko paliva ako P11 gt mozna i viac

2013-05-25 20:23:12

2mato: super.přesně jak píšeš do puntíku

Proto se Saxa používaly na rallycross,vrchy atd.

no-hits nezáviď a nehaň,čekal bych oduševnělejší komentář milovníka aut VE,DE těžký motory jako prase

Většina z nás má ráda auta napříč spektrem a né tři typy nissanu víš

2013-05-25 20:28:03

Jojo váha a zpřevodování. Přesto to v přímce nestačí ani v upravený verzi 16V. Sranda to ale musí bejt

http://www.youtube.com/wa...page&v=nsItyR1U3p8#t=162s

2mato  
Mato
2013-05-25 20:29:10

bmarcellus:

P11 som si po 6rovnom vlastnictve P10 nekupil len kvoli tomu, ze to je nissan, ale viem sa nadchnut pre vsetko co bavi a je dobre... a saxo VTS je dobre auto... sice po 285tisic km urcite nebude fungovat ako P11, a spotrebuje viac dielov, ale saxo je do mesta a na okresky a tam tych 285 000 bude dlho dlho naberat

btw ziadne fatalne poruchy auto nikdy nemalo, iba take francuzke sprostosti ...

2mato  
Mato
2013-05-25 20:36:36

tofoj: tak ale staci tomu dat len zvody a airbox a dovi

Saxo VTS 1.6 16V 0-215 km/h

OZ Ultraleggera 7x15

Stock engine approx. 130-140 bhp, with airbox, manifold 4-2-1, 200cpsi cat, Ragazzon center tube, Kamracing exhaust. All parts in stainless steel.

2013-05-25 21:00:18

2mato: JJ Saxa VTS znám velice dobře. Je to lehoučké hbiťoučké autíčko, podobně jako Swift Gti.

2013-05-25 21:05:21

tofoj: to porsche jak tam nalitlo

2013-05-25 21:22:00

protlak: Taky sériová gt3 mk II má v mostu na konci cílovky přes 250km/h ve dvou lidech a může brzdit až na poslední chvíli.Tohle byla snad gt3 rs,nebo dokonce Cup podle křídla - to už masakr jako když máš kudličku a on katanu

2013-05-25 22:50:58

Bil jsem dneska v HK v kine zkouknout new Fast & Furious 6 no super filmek az na par scen no jinak japoneci tam bili GT-R,Primera P11/144,Micra K11,Sunny N13 to vse jsem tam postrehl pak nejaky to 5 BMW,Ameriky atd.


Odpovědět

1 ......... 680  681  682  683  684 ......... 1254