Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 672  673  674  675  676 ......... 1254

2013-05-17 14:11:41

Zajimave, ja jel zase ve Smurfove STW a zdalo se mi to taky dost tvrdy, mlatilo to. A tam, pokud se nepletu, jsou stock Eibachy. Ano, mel i 17" ALU na 205/40, ale stejne no. Nevim, nerikam ze ty pruziny jsou extra, ale za ty prachy proste parada, ja si nestezuju. Ale je to otazka priorit, kazdymu se muze libit neco jinyho. N Prahu je naprd vsechno

Jinak Weitec udavaji 4cm dolu, neprijde mi to ale nijak extra nizky, uplne v pohode a ze by to slo na dorazy, to vubec, pokud clovek nenalozi vic prdel.

2013-05-17 14:19:49

lukyisek: každá zkušenost se hodí.. zatím sem se na ty Weitec dotazoval jestli u nich vše platí a jestli ty dodací lhůty sedí.. za každou nabídku jsem rád.. přiznávám že to dělám hlavně pro ten vzhled protože mi vadí ty díry kolo-blatník.. na pevnější a stabilnější podvozek se taky těším,ale je na druhém místě.. na okruhový svezení se nedostanu..

Ano STW má stock Eibach

2013-05-17 14:23:20

Nic proti, ale tvuj pohled "je to v pohode" je pro me naprosto nic nerikajici. Nemas zkusenosti s tim, jak ty auta jezdi, jak maji jezdit a jak ma fungovat podvozek, resp. tlumic.

Neber to zle, ale tohle nema s funkci nic spolecne a jen mas nejaky svuj pohled, ktery je silne zkresleny. Samozrejme jak si rekl, kazdy ma svoje naroky a pozadavky a verim, ze hodne lidem naprosto staci, ale ja bych je proste nechtel.

Eibachy jsou -30mm a ze by byly tuhe bych nerekl, naopak jsou mekci, nez seriove GT. To je totiz obecne problem vetsiny aftermarket pruzin, ze jsou mekci, cimz auto jezdi na dorazech (netusim, jak vis ze sedacky ridice zda jsi na doraze ci nejsi).

Takze ten problem je, ze pruzin jsou o hodne nizsi (napr. ty 4cm) a jeste mekci, takze prijdes o velkou cast funkce tlumice.

Nevim, jak u Smurfa, ale u me fungovaly velice dobre. Na doraz jsem se nedostal nikdy a tvrde to taky nebylo (to jeste na smesnych nizkoprofilovych 195/45 r15 GY F1).

2013-05-17 14:29:01

No nevim, kazdy mame neco sveho za sebou a je fakt ze ani jeden z nas s tim druhym dlouhodobeji nejezdil. Ani jedno ani druhy nezatracuju a je to o prioritach taky a o tom co jde a nejde sehnat. Pokud je muze mit od Tebe, tak proc je nevzit. Jinak kdyz nejsou, tak je muj nazor ten, ze Weitec jsou potom nej volba. Ja presel ze stock a rozdil jsem poznal, lepsi jizdni vlastnosti, pri vetsim propruzeni tuzsi a navic, se stock uz to proste "divne skakalo". Takze tak jako tak je to ve vetsine pripadu reseni lepsi. A dorazy poznas, to mi ver, ale ani s Weitec se na ne nedostanes, mozna jen na tom zadku jak jsem psal, ale musis auto hodne nalozit a pak treba trefit velky vymoly, apod. U Vas se nedivim, na nasich silnicich tady poznas to co nikde jinde, Romik by mohl vypravet kdyz tudy jeli, sam mi dal potom za pravdu jak se divil co tu je

2013-05-17 14:32:14

Samozrejme, to je problem, ze mimo tech Weitecu neni moc jinych moznosti...

Na doraz se dostanes pri ostre jizde, ale jak rikam, neni to pro kazdeho.

U obyc. Primer je i ten rozdil, ze podvozek ma mekci pruziny i tlumice, nez GT/SRi.

NO_HITS  
Laďa
2013-05-17 14:38:56

Kdo se chce zasmát koukněte sem: na fiat bravo foru sem jim moc nesedl, holt když 90% fora dělá tuzing a někdo jim řekne že tudy cesta nevede tak se pak není asi čemu divit :D

EDIT - proč nemůžu vložit odkaz ?

je to prostě fiatbravoklub tečka com - diskuze a téma - Co říkate na uživatele NO HITS :D

2013-05-17 14:40:20

no_hits: pošli odkaz :D

Edit: ještě by jsi mohl poslat odkazy, co všechno jsi jim hanil

2013-05-17 14:47:28

no_hits: NO HITS má teď šikmý oči

2013-05-17 14:49:38

No jo, kdyz uz ty fiaty nejedou, tak alespon musi "vypadat" ne ?

NO_HITS  
Laďa
2013-05-17 14:50:14

rado4077: hlavně sekce projekty - kde si vštšina uživatelů pod projektem představuje že hodí nálepky na auto , voňavej stromeček a přezuje letní kola za zimní .. několik lidí sem tam ale i pochválil třeba ten co udělal bravo open air podobně jak to má vwpolo a to proto že to udělal pořádně a dobře si rozmyslel co udělat ; no a pak v diskuzi hlavně na dotazy typu Co mám udělat s mýme 55kW D bravem aby mělo super sportovní zvuk a bylo rychlý. Holt se někomu nelíbí poznámka kup si jiný auto :D

2013-05-17 14:50:48

Lukyisek, Jagy: Pro mě je takový utěšující že se ta STW s těma Eibach přímo dělala.. že se ví že to fungule.. samozřejmě bych ty Weitec jinak bral.. nechci aby si Lukyisek myslel že měním názory podle silnějšího doporučení

jinak Lukyisku já teď bydlím prakticky pořád v Kolíně a občas do Prahy zajedu.Takže ty silnice znám vím že to je po Praze zážitek ..

NO_HITS  
Laďa
2013-05-17 14:55:58

barňoch: njn :D

2013-05-17 15:04:18

Jojo, ja mam k tomu stejne jako tofoj a Arteee tlumice KYB Excel-G, ktery jsou povazovany za trochu tuzsi. Takze to muze pak urcite fungovat jinak nez s ulpne stock tlumicema nebo jinyma. Kazdopadne ja jsem si polepsil oproti vylitanym stock a cenove to bylo taky za hubicku, takze proc ne. Spokojen jsem a tak to ma byt. Clovek si musi uvedomit na co to potrebuje. Kdyby byly Eibach novy a za par kacek, tak bych je treba taky prubnul, jenze nejsou no. Stejne neudela ani jednim ani druhym chybu

2013-05-17 15:09:42

Já bych se ještě rád vyjádřil k těm pružinám - mám na autě (sunny) taky weitec - vzadu ještě pružiny i tlumiče weitec a vepředu už tlumiče odešly takže pružiny weitec a tlumiče kayaba premium. Subjektivně je to po výměně těch předních tlumičů pohodlnější a je pravda že auto vypadá lépe snížené, ale tak jako tak je to jenom vizuální tuzing. Kdybych to řešil dneska tak nic jiného než sériové pružiny a tlumiče nemá z pohledu jízdních vlastností a ceny smysl a radši šetřit na BC racing. Největší problém je v tom že většina těchto setupů jsou tvrdší pružiny na měkké sériové tlumiče, ale na naše silnice je potřeba spíš opak.

2013-05-17 15:18:19

dark.rider: To neni pravda. Naopak pruziny jsou mekke, to je problem, ze nefunguji...

O delke chodu tlumice jsem tu ted uz psal, ale u N14/B13/N15 je to jeste vetsi problem. Tam se snizovani rovna velkym problemum. Takze tam funguje jen porady coilover nebo dobre posteveny setup, napr. se snizenyma KONI tlumicema.

Spravne pruziny pro N14/B13 jsou cca 2x tuhsi, nez nefungujici HR, Eibach, Weitec, apod. Muzes hledat Hyperco a Road Magnet. Cenove dost drahe.

Az se budes nudit, na dlouhe zimni vecery http://www.sr20-forum.com...spension-information.html

2013-05-17 15:30:52

jagy: no tenhle odkaz si už o dlouhých zimních večerech čtu, naposledy asi přes týdnem Já jsem to myslel tak že tyhle levnější alternativy jsou tvrdší než sériové pružiny aby se auto nenaklánělo a taky proto že je blíž k dorazům, ale an silnici to nefunguje. Nejlpším řešením bez tlumičů jsou podle mě ty progresivní pružiny tak jak to tam někde v USA nechali dělat na zakázku. Nebo to myslíš tak že i ten weitec apod je měkčí než sériové pružiny? To bych teda neřekl. Další věc je že pokud budu mít u nás něco 2x tužšího než weitec tak to není na běžné ježdění, já to beru z pohledu člověka který to auto používá denně.

2013-05-17 15:36:22

dark.rider: Jenze ten pohled je prave spatny.... to auto neni tvrde, protoze je tvrda pruzina, ale protoze tlumic neplni svou funkci diky mekke a nizke pruzine.

Takze naopak, ta tvrdsi a ne tak nizka pruzina kopiruje a filtruje nerovnosti lepe.

2013-05-17 16:51:30

no_hits: to jsou vážně hyzdilové Některé fakt nemaj chybu. Ale nesmíš vyslovovat slovo hnus. Musí to změnit, třeba na je to "krásné", ale ...

2013-05-17 17:00:44

Napraskejte tam BC Racing vy prdelkovi rozmazlenci z gaucaky kdo nema BC neni IN uz se tesim az me VE nacpe do sedacky a BC ve 130km/h podrzi v zatacce a ja to ani neucejtim kdo nema ten nevi muzu doporucit

2013-05-17 17:04:17

pekne svetla


Odpovědět

1 ......... 672  673  674  675  676 ......... 1254