Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 668  669  670  671  672 ......... 1254

2013-05-14 14:53:02

jagy: však já si to myslel vždy ;) Proto jsem do toho bezhlavě nešel, ale u mě je problém s výběrem materiálu :-/

2013-05-14 14:55:32

jagy: takže motor šel do kytek?

2013-05-14 15:11:04

cenda: ano, motor sa rozlozil /problem s ovalitou valcov a mazanim - blok kupeny od clena tu, ale nebol zrejme v dobrom stave a tak s tym bol problem, co ma nakoniec nas...o a rozlozil som ho/, rozpredal a riesilo sa SR20VE od Jagyho, ktory som si dal sam osadit, Bono mi pomohol so zapojenim spinanania vaciek /DIKY!/ a Raddy /velke DIKY/ sami cely cas staral o nastavenie a doladenie ECU. Kupil som si nove N1 vacky, JWT filter z USA a dal som si spravit nove zvody u A-M-A. Medzitym som si dal spravit karbonove sanie, ktore som pre nedostatok casu nahodil az nedavno. ECU je NISTUNE realtime board ktoru mam uz tiez niekolko rokov...

Co sa tyka brzd: 8 piestiky s platnickami DS UNO, vacsi brzdovy valec zo Z32. Mal som seriu a tento setup /az na platnicky/ mam dost dlho. Rozdiel oproti serii kazdopadne velky. S tymito platnickami to brzdi samo...

Este jednu ECU z Almery GTi niekde v Garazi mam - len sa tam nieco prehadzovalo na Nistune board a neviem ci funguje tak ako ma...

Niekedy na buduci tyzden spravim samostatny topic o aute, nech to nemusime zasie..t tu...

2013-05-14 15:13:06

arteee: ahaa,říkal sem si že by asi chtělo vyšší tlak když se to vlastně rozkládá do tolika pístků.. co se týká tlaku válce tak máš určitě pravdu.. haa,takže vlastně ten počet pístků se stock válcem nevyužiješ tolik jako spíš materiál desek a jejich velkou plochu.. tak jsem zase chytřejší takže to chce další investice do vyššího tlaku válce..

s Tvým motorem to opravdu chce kvalitní brzdy co s výkonem když se nedá zkrotit

Teď mě tak napadá..vlastně když máš tolik pístků při stejným tlaku válce,tudíž se rozkládá do více částí,tak to může mít i lehkou ztrátu.. je to možný ??

2013-05-14 15:24:17

meny: To by mít nemělo, ten tlak nikam neuteče, takže ztráta není, malý benefit z více pístků je i v tom, že rozložíš destičku pevně po kotouči, ale zase ty pístky jsou menší...

Ale spíš otázka do pléna, Když má almuše válec z Zka, co booster (posilovač)? stejný nebo taky ze Zka... Teď totiž nevím, zda booster jen znásobuje tlak válce, či má taky svůj maximální výstupní tlak. Pokud je myšleno "válcem ze Z32" komplet válec+booster, pak je to jasný.

To už jsem zkoumal právě, vyměnit válec u nissanů není problém, ta kompatibilita tam je veliká, ale booster je problém, hlavně s velikostí, mě se na firewall větší obvod už například nevejde, potřeboval bych maximálně se stejným obvodem, a to žádný nissan už nemá. Mám ten největší booster, co Primery měly a je až na okraj límce firewallu, takže konečná, bez vetších úprav konstrukce auta.

2013-05-14 15:36:54

almeragt: Tohle by nas...o asi každého

A jak hodnotíš nynější VE versus bývalé upravené DE?

2013-05-14 15:59:21

Neda sa to takto hodnotit - DE uz bolo hodne upravene - t.j. piesty, velke vacky, hlava atd. Nemalo to kludny volnobeh /nastaveny na cca 1200 RPM/. VE je ovela, ovela kultivovanejsie - to je stale seriovy motor s vackami...

nenaladene VE so seriovymi vackami a predtym spravene DE +- vykonovo rovnako /na VE som nameral o cca 10 PS viac ako s DE a o 20 nm menej ako s DE v profituning-u/. Ale v tom case som mal na VE zase zle vyfukove tesnenie a zvody /obe z DE/

Teraz s N1 vackami, novymi zvodmi a hlavne po naladeni, to ide pocitovo ovela rychlejsie... Pre predstavu: minuly tyzden som sa vozil s kamosom ktory ma motorku, Honda Hornet 600, r.v. 2010. Ja mam full interier, obute 17-ky a rozmer 215/40/17 a isiel som ja s priatelkou /takze cca 150 kg/ - ked isiel predo mnou a rozbehli sme sa od 5000 RPM na 2 prevodovom stupni, tak sa posunul odo mna max cca 20 m a na vytocenej trojke a stvorke som ho dobiehal. To sme obaja tlacili co to dalo cca do 160-180 km/h...

 Romik
Roman
2013-05-14 17:51:56

almeragt: brrrrrrrrmmm krutoprisnej stroj jen me zajima Top Speed ????

2013-05-14 18:02:05

Jo velka parada Me jen ted ceka jeste trochu narocnejsi ladeni aby to bylo idealni.

 Romik
Roman
2013-05-14 18:26:34

lukyisek: tvuj top speed tedka pred ladenim??? skousel jsi

2013-05-14 19:26:57

Nesmysl zkouset Top speedy, ja v tom nic nevidim. Ano, 200 to jelo, vic jsem s tim ale nejel, nebylo proc a je to zbytecny, nehlede na to ze proste neni kde, vzdycky Ti tam nekdo vjede akorat.

NO_HITS  
Laďa
2013-05-14 19:33:20

nejde přece o top speed, ale o zátah a projev

 Romik
Roman
2013-05-14 19:36:12

no_hits: tak k DE dam T to me narve do sedacky otevzu vyfuk to udela projev a pojedu 120 tak proc ne ze

2013-05-14 19:49:23

romik: nezkusal som uplne na doraz, ale bolo to kusok za poslednou cislovkou na tachometri, cize nieco cez 240 na tacho...

Ja mam ale kratku VZR prevodovku a limiter mam 8500 RPM... Chcelo by to este kratsi prevod...

 Romik
Roman
2013-05-14 19:57:03

almeragt: a proc kratsi to bi jsi mel driv nakvaltovano a nemusel to tak tocit jak ja u GT z dlouhou prevodovkou to me zase vihovuje zatim

2013-05-14 20:06:31

kratsi prevod = vacsie zrychlenie, vyssi krutiaci moment a pojde to ovela rychlejsie do otacok... Teraz vsak nie su na to peniaze...

2013-05-14 20:10:04

almeragt: Takže v podstatě řečeno než rvát peníze do DE,je jednoduší vzít rovnou VE

Ještě k těm otáčkám,kolik můžeš ted na VE točit nejvíce,když máš omezovač 8500 RPM?

Předpokládám že určitě ne oněch 8500

2013-05-14 20:13:10

cenda: ano, 8500 RPM... Vacky su dobre do 9000 RPM, ale bolo by to myslim zbytocne a chcelo by to uz tvrdsie ventilove pruzinky a titanove tanieriky... Pre mna teraz zbytocne investicie...

 Romik
Roman
2013-05-14 20:20:33

almeragt: titanove tanieriky nejde mi to prelustit do cestiny nevim co to je

2013-05-14 20:22:45

Tak to jsi mě zaskočil,myslel jsem že VEčko s těma N1 vačkama není tolik točivé.

To už vyjde na stejno jako konkurenční motory K20A od Hondy


Odpovědět

1 ......... 668  669  670  671  672 ......... 1254