Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 667  668  669  670  671 ......... 1254

2013-05-14 10:37:36

Jagy, myslim ze to neni problem. Kluci to snad menili bez problemu i GT/nonGT a sedan/lift.

Jinak AlmeraGT pridal dalsi konkurenci, chvalim, velmi paradni karka

2013-05-14 12:10:49

lukyisek: Ta Almera je fakt TOP A nemá náhodou sání by Jagy?

Jo Lukyisku, budu na tebe mít na oplátku vélkou prosbu, potřeboval bych na jedno vyčištění sadičku na filtr JWT až by jsi dorazil z Prahe, voe

2013-05-14 12:11:32

tož nevypadá zle, hezká kola a kapota

2013-05-14 12:18:50

Almusa famozni, povedla se mu. Taky rikam, ze to muze byt popichnuti pro Marcela, jeho by vypadala taky super.

Jinak Judy, nevim zda mi neco zbyde, taky se chystam cistit a moc toho uz nemam. Ale normalne objednej cistici sadu Simota, tu vzdycky kupuju. Je tam na to ten sampon a pak modry olej ve spreji.

Je to cisteni vzdy na delsi dobu, poradne proplachnout vodou a pak to necham treba nejaky den doma uschnout a pak az strikam olej.

2013-05-14 12:35:30

Vypadá fakt moc dobře.. těch 8 pístků musí být brutál.. v kombinaci s kvalitníma pneumatikama to musí zvlnit silnici

2013-05-14 12:50:02

meny: no myslíš si že to brzdí víc nebo co?:D

2013-05-14 13:03:16

Urcite to bude brzdit...

Almeragt ma to auto uz hodne dlouho a mel tam uz hodne setupu a nakonec skoncil s VE ode me... ma i N1 vacky, AMA Tri-Y svody a vyfuk, Nistune, carbon sani s JWT, atd. Proste dobry setup.

2013-05-14 13:10:28

jagy: tak brzdit to bude, ale nedovedu si představit styl ježdění na který budu tyto brzdy potřebovat

2013-05-14 13:13:00

chmeldoslav: Myslíš že ne?? asi by se vícepístky nedělaly.. Lepší a rovnoměrnější rozložení tlaku na destičky.. takže i citlivější dávkování.. kdyby to nebrzdilo líp tak by do toho asi ty peníze nedával.. je to darda.. druhá věc je využití,to je fakt..

Jagy: to by mě zajímal skutečný výkon s takovou výbavou

2013-05-14 13:17:07

meny: Pri spravnem nalazeni cca 230ps.

2013-05-14 13:25:26

jagy: jaký jsou pak možnosti když chceš jít vejš? tam už to pak asi začne docela dost naskakovat finančně

2013-05-14 13:27:47

Moznosti je hodne a tam jsou rozdilne cesty uprav. Bez zasahu do motoru/bloku cca 240-250hp.

I tak jsou to naprosto smesne ceny, kdyz se podivate kolik takovy vykon stoji napr. u Hondy, Toyoty, apod. Nemluvim vubec o VW, apod. Tam je to tak 150+tis. za motor.

Kazdopadne obecne je zbytecne tyto kone resit, kdyz stejne neni odpovidajici podvozek, prevody, samosvor, bzrdy...

2013-05-14 13:32:02

jagy: co udělal stím DE motorem?

V tom muselo bejt utopených taky strašných peněz,ne?

2013-05-14 13:32:28

lukyisek: no popíchnutí to je pořádný,ale jediná šance jak na to získat love je takovou Almu čmajznout

2013-05-14 13:34:12

Znacky zname, jedem pro ni

PS: Chlapci, kdyby jste nekdo mel funkcni ECU z P11GT nebo Almery N15 GTI, tak prosim SZ, mel bych zajem.

2013-05-14 13:52:51

cenda: Zbytky skoncily u me... jinak nedopadl moc dobre. Nemazal vrch.

2013-05-14 14:08:23

Takze by tam byla jedna funkcni ECU, asi...

2013-05-14 14:31:05

lukyisek: Mluvim o dilech motoru. ECU si nechaval a vni ma Nistune board.

2013-05-14 14:36:17

meny: Nebude, jen to neutavíš tak brzo, jako stock brzdy... Už jsme to tu řešili viz Judyho primera se 4pítkama. Pokud nezměniš booster, nebo jinak nezvedneš tlak v brzdném systému, stále tlačíš destičku proti kotouči stejným tlakem, to že tlačíš skrze víc bodů ti brzdný účinek nezvedne. Jediný benefit je ten, že to je větší materiál (větší deska a kotouč), tedy lépe chlazeno, tedy brzdný účinek bude déle stálý. Jinak Judy říkal, že žádný rozdíl oproti stock brzdám nepoznal.

Já tomu věřím, je to fyzika, dokud člověk nezvedne tlak, tak zvyšování počtu pístků v brzdiči je dost lichý zásah, ale vím, vypadá to free, cool a in A věř mi, že já brzdy řeším stále, protože na můj setup mě to brzdí nahovno, a je to kurva znát, nemůžu pořádně využít svůj výkon

2013-05-14 14:47:24

arteee: Ja rikam kazdemu, ze bez valce je to ta uprava prakticky zbytecna.


Odpovědět

1 ......... 667  668  669  670  671 ......... 1254