Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 665  666  667  668  669 ......... 1254

2013-05-12 22:05:10

A ja uz jsem v tom taky jeeeel

PS: A bohuzel i za tim...

Lukyisek, 2013-05-12 22:05:10 napsal:

A ja uz jsem v tom taky jeeeel ..

PS: A bohuzel i za tim... ..

2013-05-12 22:09:38

lukyisek: .

2013-05-12 22:25:38

lukyisek: problem je, ze s primerou pojedes vzdycky za tim

Dejte prosim nekdo tip na dobrou (a levnou) geometrii na zapadu Prahy nebo na Praze-zapad. At me zase nekde nenatahnou... Karlovarska posila bude vymenovat tycky a cepy rizeni

2013-05-12 22:30:34

To zjistime az pojedeme i s nim do Mimone a nebo do Mostu

2013-05-12 22:37:11

typ na rozpěru...:D

http://img704.imageshack..../img704/5746/cimg1613.jpg

jinak úplně ideální by byla ta tyč vodorovná jak má nahoře za vrchem sedaček, druhou dát přes uložení tlumičů a možná ještě křížem pro sichr a to už musí stačit:D pak otázka jestli by už třeba neremcali na technický že si tam začínáš dělat rám

2013-05-12 22:37:40

Ted koukam geosku na BMW klubu doporucuji v Sobine http://www.hojaservis.cz/geometrie.htm. Tak zkusim, to mam skoro cestou do Prahy a je to za hubicku

2013-05-12 22:45:34

Tak sem koukal na google a svý auto sem nenašel, jen ty dva vraky

2013-05-12 23:15:57

Chmeldo, mame ty auta v podstate na daily jezdeni a nejaky to obcasny blbnuti to vydrzi i tak jak to je. To ze se to trochu vylepsime muze byt ku prospechu, ale stejne to nikdy nebude ideal, ale me je to jedno, nejezdim s tim autem denne zavody, apod.

2013-05-12 23:20:42

lukyisek: a tak můžem o tom popolemizovat. já čekám až bude skladem horní uložení tlumičů, zatím je nedostupné a pak to začnu řešit taky když to budu mít rozdělaný. zas nevím jestli na tom nemůžu něco posrat až tam začnu navařovat trubky...jestli se na tom dá i něco zkazittuhost je fajn i pro daily a případné bouračky. vem si kdybys s liftbackem to prásknul jako svobi na ten zadní bok...to už nesrovnáš. já když už něco dělám tak pořádně...jsou v prdeli zadní brzdy tak dávám větší, rozbil jsem světla a náranzík tak jsem koupil komplet novej předek i světla, až se posere motor koupím VE, až shnije výfuk, koupím komplet nerez a tak já zas razím tuhle filozofii:D

Lukyisek, 2013-05-12 15:32:58 napsal:

Tesneni?? Jaky myslis? Vse je tam jinak normalne origo, nic jsem nepridaval a neupravoval. Jestli tedy myslis normalne tesneni na dverich, tak to tam ma byt.

2013-05-12 23:37:37

zakruzkoval som to, neni som si isty ci to je tesnenie, ale vypada to tak

a mampocit, ze tam take nic nemam

protlak: presne pre to iste mam Primcu v servise, capy, tycky a teda geoska :D

2013-05-12 23:46:39

jestli ho chceš napiš mi, já bych ho měl mít

2013-05-12 23:55:19

ale teda, ci to ma byt aj na P11-144

aby som sa spravne vyjadril, tam to tusim nemam

2013-05-13 06:18:40

Ohledne toho tesneni na tech dverich, tak na p11-144 na nejakych kusech jeste je, ale spise moc ne. Je to jen kvuli prachu, aby nebylo tak spinave zadveri.

2013-05-13 08:47:23

To tesneni tam na nasich P11-120 mame standardne, takze zadna uprava

2013-05-13 09:31:49

Franto, ono je to vyndavatelné? otázka je, jak to jde přidělat na lift, A potom jak moc je to pevnostní prvek, protože hlavní "vzpěra" je ten strop kufru to je prostě součástí blatníku, je to z profilovanýho plechu a je to pevný jak nosník :-/

Chmelda, s tímhle by si nesměl na normálních značkách do provozu. V autě pevnostní klec nesmíš mít, neb máš v momentě nehody výhodu oproti ostatním učastníkům - BAN. Pouze s licencí (rally třídy Nx a víc, myslím). Prostě se sportovní licencí na auto.

2013-05-13 11:08:20

Vyjímka je.GT3 s polorámen legální je. Je ale original od výrobce na přání.

2013-05-13 11:12:29

Ram jde i legalne zapsat... ale je to hodne velka byrokracie. Nebo dovezt napr. z Nemecka, kde uz je v TP zapsano.

2013-05-13 12:26:08

přesně jak píše Jagy...se podívej na německá auta. Porsche, skyliny, silvie, bavoráci s rámem na značkách tam není žádná rarita. V papírech můžou mít napsáno cokoliv, já mám v techničáku díky německu R16 215/40. Takže jakékoliv úpravy přestavby vše přes německo...co platí tam musí platit i tady. a tam nejsou policajti žádný debilové a znají rozdíl mezi Evem 7 a 8 nebo rozeznat R33 od S14. není problém tam jezdit v RHD autě. Proto si pořád říkám že když přes německo koupím jakoukoliv šílenost tak to musí jít i u nás přeci. co na tom že EVO VII nemá evropskou homologaci, může jezdit v německu což je země EU tak proč by nemohla u nás? proto by mě zajímalo pokud koupím silvii nebo skye přes německo (ikdyž to auto nemá evropskou homologaci) tak jestli se mohu odkázat na to že auto v EU bylo provozováno tak co by nemohlo u nás

2013-05-13 13:57:43

EVO VII se LHD v EU prodavala, jen to nemelo zaruku. Byl to takovy polo-oficialni prodej, da se rict. Kamos ji ma a nekolik dalsich bezne, legalne jezdi.

2013-05-13 14:05:49

jagy: hm hm tak to se na to poptám ještě, mě bylo řečeno, že sedmička se sice prodávala v LHD, ale neměla EU homologaci a mohla se provozovat pouze na průkaz sportovního vozidla, čili to byla RSa určená ke stavbě sportovních vozů a na silnici neměla co dělat. nicméně taky vím že u nás jezděj tak jestli v tom není nějaká černota.


Odpovědět

1 ......... 665  666  667  668  669 ......... 1254