Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 643  644  645  646  647 ......... 1254

2013-04-21 16:48:11

chmeldoslav: jak které, Ate má rozměr 278, Brembo má rozměr 279,7, TRW 280 . Když jsem dělal předek tak jsem zjistil, že co výrobce to jiný rozměr, ale ty milimetry jsou jedno. Celkově se udává 280 .

Jinak dneska snad nastaven předstih na 17°, Luky měl jsi pravdu, když jsem odpojil TPS, tak sice to nechcípalo, ale drželo se to v otáčkách okolo 1600 rpm. Ale když jsem nastartoval napoprvé, tak vyběhlo 15°. Tak jsem ho ještě pootočil a vyběhlo 17°. Sice při prošlápnutí plynu se to pohybovalo od 14° do 16°, ale s tím už asi nic neudělám. Nicméně jede to plynuleji, hlavně při přeřazení, tam je skoro gigantický rozdíl. Předtím mi to spadlo dolů menší pauza a pak se to zase rozjelo. Teď po přeřazení jede plynule dál. Otáčky na volnoběh se konečně ustálily na 800-850 rpm. Uvidíme jak to půjde dál. Nicméně znova budu muset ještě přehodit altík, a výfuk. V pátek se mi podařilo prodřít vlnovec, když jsem jel na ryby:D .. o důvod více pořídit nerezové

2013-04-21 17:17:22

Ja potrebuju taky ten predstih... Protoze nez pojedu na brzdu a final odladeni, tak bych chtel videt jak to jeste jezdi do ty doby s normal predstihem.

NO_HITS  
Laďa
2013-04-21 17:55:58

rado4077: páni 17° a já sem si říkal že na almeře s 13-14 mám dost :D

2013-04-21 18:00:24

lukyisek: jedině sehnat převodník na OBD II a pak to můžem seštelovat.

NO_HITS: u SR20 Jagy radil 17°, tak je tam 17°

2013-04-21 19:22:49

Jak se to má chovat líp,když já mám sériových myslím 8st a jede to fajn?

2013-04-21 19:28:10

Ja mel na DE taky 17°, tofoj ma taky a rozhodne je to jen ku prospechu

2013-04-21 19:31:36

Luky věřím,na upravený Škodě jsem měl 22st.

Jen bych rád věděl co se změní k lepšímu za jakých okolností a jaký oktany k tomu pasují?

NO_HITS  
Laďa
2013-04-21 19:33:20

neuvědomil sem si že se bavite o sr :D

2013-04-21 20:08:18

bmarcellus: tak sériových dle příručky je myslím 15°, nebo na almeře je to jiné?? Nicméně, je ten průběh nástupu otáček plynulejší, a řekl bych, že o dost. Takhle to pociťuji já.

2013-04-21 20:22:28

rado: upřímně já už teď taky nevím,ten protokol už nemám,ale myslím,že tam bylo napsáno min. hodnota základního před. 6st a já měl 6,5.Potom to zvedli na asi 8st.

2013-04-21 20:38:21

Marceli, nech si ho uplne jednoduse zvednout a uvidis sam, neni to nic slozityho. A oktany muzes pri tomhle nastaveni jezdit porad taky jaky chces, je tedy jedno zda budes brat BA95, 98 nebo 100. Samozrejme ze ale s vyssim to asi pojede o neco lip a min to bude zrat, za urcitych okolnosti to poznat jde.

2013-04-21 20:43:49

luky ok,jen bych nerad ztratil danou sílu v nízkých a nižších otáčkách při běžným hlemýždím tempu okolních ´´nových´´ aut

NO_HITS  
Laďa
2013-04-21 20:55:08

rado4077: já mám mít 8-10 no a mám nastavených 13-14 podle strobo lampy. Jezdím celou dobu jen na vervu 100 -98 okt.

2013-04-21 21:10:35

Bm: jj kroutak ve strednich otackach kroutak padne dolu . Pro max vykon je dobre mit ten predstih na 17. Ja asi na dalnici budu stahovat dolu

2013-04-21 21:12:37

během 25 ujetých kilometrů se mi posrali všechny čtyři brzdice.všechny se kousli během jedné cesty,je to vůbec možný?:D

2013-04-21 21:27:58

svobi: zajímavý zjištění

chmeldo: ty máš ale ultrasmůlu nebo velkou křeč

Jinak dneska jsem se míjel ve Varech s oranžovým Lamborghini Aventador,to je ale mašina

2013-04-21 21:39:18

no_hits: no 1.6 je to myslím supr.

Kluci ono je jasný, že čím vyšší oktanový číslo tím to pojede lépe , ale já brát pokaždé 100 oktan tak zbankrotuju, už teď nechávám na benzínu 4-6k měsíčně. Jinak poznatek, po upravení předstihu a normální jízdě po Praze, cca dohromady 20km spotřeba 7,2 dle palubáku. Uvidíme jak to půjde dále

2013-04-21 21:40:16

No s tím předstihem to samozřejmě nemusíme mít každej stejně. Je potřeba to vyzkoušet, i když rozpoznat tak malej rozdíl je obtížný.

2013-04-21 22:17:46

tofoj: můj rozdíl byl celkem velký z 8° na 17°

2013-04-21 22:18:33

ono taky co motor to originál,každý je jiný což je vinou nedokonalé sériové výroby...


Odpovědět

1 ......... 643  644  645  646  647 ......... 1254