Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 628  629  630  631  632 ......... 1254

2013-04-10 13:36:23

chmeldoslav: Dik, ale hlavne SPOLEHLIVA, kvuli spolehlivosti manzelka jiny auto nez Hondu nechce, akorat ze ted ma 2009 Accord V6 3.5L, protoze ta I4 proste "nejede".... A kdyz uz jsme u te spolehlivosti tak Japonsky auta (Nissan-Infiniti, Honda-Acura, Toyota-Lexus) tezce "valcuji" ostatni a nejlip se pozna jak je jaka znacka spolehliva podle toho kdyz chces na auto koupit prodlouzenou zaruku, coz treba na Accord kdyz po vyprseni 3 let 36000 miles od vyrobce koupis 7 let 70000 miles jako jsme to udelali my za $1.300 a na Nemecky auto ta stejna zaruka bude od $6.000 nahoru, protoze pojistovny si sakra hlidaji kolik stoji opravy po vypraseni zaruky od vyrobce na jednotlive znacky a modely aut. To je nejlepsi meritko spolehlivosti aut, podivat se kolik stoji koupit prodlouzenou zaruku na auto!

2013-04-10 13:40:42

Jojo, preci jen nechavat z SR20DE 96kW pumpu a starou jeste 13 let na SR20VE ktery snad bude mit okolo 200 kobyl a bude to tam foukat chvilema jak o zavod, je asi nesmysl. Navic i jak psal tofoj, ze jeho puvodni byla dost zanesena, takze nejdriv jsem myslel jen vycistit a pak jsem se rozhodl takhle.

PS: Sklenicku od okurek tu bohuzel nemam a asi bych ji tam ani nenacpal...

2013-04-10 13:41:59

Hod to v práci do lednicky jestli máte :-D

2013-04-10 13:54:23

Mame Blazne...

2013-04-10 14:04:04

lukyisek: srabe

2013-04-10 14:05:33

Pako By me pekne hnali...

Ale nez pujdu domu, tak budu pekne sjetej, jde mi to krasne pod nos

2013-04-10 14:05:59

lukyisek: já jsem právě uvažoval, tam strčit regulátor paliva na 3,5 bar, ať to tlačí stabilně, nicméně nevím jestli to snese OEM pumpa

2013-04-10 14:08:26

Tofoj to takhle reseny ma, tak bud v klidu. Jinou pumpu daval jen z duvodu casem nainstalovanyho turba Takze to zvladne v klidu.

2013-04-10 14:15:59

lukyisek: Stebou neni žádná prdel . To já si dělam prdel z lidí furt . Ještě bych ji obložil šunkou

2013-04-10 14:24:33

To není možný. Tady se chystaj palivový pumpy a tak podobně a já sedím v práci, koukám z okna na Primerku co by už taky potřebovala nějakou péči (výfuk, prahy), nějaké ty kosmetické úpravy ať je radost a pomale začít trošku zbrojit ať nezůstáváme na úplné sérii a do toho zas zaprší a není čas. No co už...postěžovat jsem si musel

2013-04-10 14:26:09

Ja sedim taky v praci, ale mel jsem cestu od rana sluzebakem, tak jsem toho vyuzil

Svobi, to jo no, ale tady by to nikdo nepochopil a hlavne tady prevazuji zensky

2013-04-10 14:26:13

barňoch: Nazdáár . No já ještě uvidím jak to bude v práci, a pokud mi budou hvězdy nakloněny, tak snad v listopadu přijedu s překvapením

2013-04-10 14:37:08

barnoch : Na me taky kouka ta moje bojovnice asi se projedu ted kilometr do skoly at videj v Brne taky neco poradnýho

2013-04-10 14:38:21

svobi: Jojo..pořádně tomu nalož

2013-04-10 14:38:46

Tady jsem stihl tuhle zimu vyfotit silničáře

2013-04-10 14:41:54

rado4077: To ani nekomentuju Ale jinak bych ani takhle parkovat (nárazníkem nad obrubník) nemohl jak je to nízké. Však to přez zimu schytal výfuk a podběh, takže je co dělat

2013-04-10 14:49:29

Rado: To je jako by chtel kychat

2013-04-10 14:53:09

sponge: To jsem byl rád, že stojím ob místo, aby mě náhodou nespolkl

2013-04-10 15:09:46

Rado: To ti verim Je to k neuvereni co jsou lidi schopny dat na auta

2013-04-10 16:07:29

Rado, 3.5baru je vychozí tlak v railu, takže vyšši nepotřebuješ. Pokud chceš vyšší tlak v railu, stači odpojit podtlak od FPR, budeš tam mít tlak tak cca 4bary, vždy když ťukneš na plyn, bude to chvilku bohaté, než to jednotka srovná podle lambády. Jízda pod WOT bude ultra bohatá s odpojeným FPR... tofoj se regulovaným FPR laboroval, řekne ti, jaký tlak je pro stock motor ještě použitelnej. Ale nevím, jestli to nezkoušel až na těch pomcams, to si nepamatuju.


Odpovědět

1 ......... 628  629  630  631  632 ......... 1254