Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 61  62  63  64  65 ......... 1254

2011-08-01 13:15:50

Otázka zvyku, preferencí a též spokojenost s dřívějšími naftovými vozy. Někomu to třeba vyhovuje.... Nám P10 v dieselu slouží bezproblémově dodnes a její motor je velmi úsporný a nikdy s ním nebyl jediný problém (nalítáno má přes 400.000km). Kdyby si všichni kupovali stejná auta a stejné motorizace, byli bychom černobílí jako staré televize.....

2011-08-01 15:13:33

samozřejmě jen jsem se nad tím logicky zauvažoval. pokud někdo chlastá gambrinus tak ho těžko přesvědčíš že tambor je lepší. vesměs většina dieselů před rokem 2000 na tom nebyla moc dobře co se spolehlivosti týká. co se spotřeby týče tak na dálku je skoro stejná co benzín akorád po městě diesel žere méně. ale co se oprav týká tak na porovnávám octavie první generace 1,9 TDI a 1,8i tak cenově ta údržba byla u dieselu daleko jinde. nemůžu si pomoct ale diesel mě nepřesvědčil dodnes tak snad časem.

2011-08-01 15:23:57

Noo, to ze by pred rokem 2000 nebyly diesely moc dobre bych nerikal. Pokud jsi tedy nemyslel konkretne jen nejakou znacku. Ale co treba Mercedes? Ten mel diesely uplne skvely, starsi kousky ktery jezdi doted a budou jezdit jeste za hodne let, pokud tedy nezreznou. A i dalsi automobilky mely skvely diesely.

2011-08-01 15:29:27

mno tak znám i benzíny které mají nalítáno přes milion a taky nejen od mercedesu. zatím žádný diesel mi nepřišel skvělý a to docela pravidelně jezdím s BMW E46 330d které je tak vychvalovanénevím no, není to ono. diesel mě ničím nepřekvapil ani neuchvátil ani jsem nikdy jeho výhody nezaregistroval. ale každému podle gusta zas se toho nechytejte ať tu nevznikne kdoví jaká debata bez konce.

2011-08-01 15:46:48

jinak jsem zas zoufalej zase mi cuká motor a nevím opět čím to je tentokrát to je něco jiného. když třeba lechtám plyn ať už je to ve vyšších otáčkách kolem 3 tisíc tak to cuká, jakmile plyn přidám tak to jde. občas se to rozcuká tak zadupnu plyn a zas to nedělá. jinými slovy auto není schopno jet ustáleně kor za studena, když konstantně po rovince lechtám plyn tak se najednou rozcuká ať tam je otáček kolik chce. nemůže tam být nějaké čidlo na plynu nebo se mi nějak povoluje lanko nebo nevím? jdu přemýšlet co jsem tam ještě nevyměnil.

2011-08-01 17:51:47

lanko si utahni ne a pořádně u klapky ty dvě matky mě to za studena dělá taky. ne moc, ale trošku cuká. a to ještě každej studenej start = zarachtání něčeho v motoru a za 2 vteřiny to přestane, žeby řetěz? po natlakování a zahřívání je ještě trochu řetěz slyšet, po úplným zahřátí ani kolikrát nevim, že motor běží jak je tichounkej. jenom po tom dlouhým stání to udělá ten randál jak jsem psal, pak už je to dobrý. a do toho se teď ještě přidalo rozsvícení ABS kontrolky každý ráno (pouze ráno) po vyjetí. K dieselům; nemam jim co vytknout. jezdil jsem s několika naftama (MB W123, MB Vito, Citroën C25D, P11 TD, Ducato 2.2JTD) a nejvíc se mi na nich líbily rozjezdy. doteď si trochu nemůžu zvyknout u benzínu že musim přidávat plyn u nafty se dala rychlost pustila spojka a jelo to jak vlak

Kdo dělal nebo dělá nejlepší nafty? nedokážu říct, ale nejlepší zkušenosti jsme měli právě s Mercedesama. Blbuvzdornější motory jsem neviděl . Ty přežily snad všechno. Když se podíváte třeba na taxíky ve velkých evropských městech, tak je víceméně jedno co je to za značku a jakej diesel. ve většíně případů mají ty auta, ač jsou i max. několik let starý, naběháno i přes milion a jezdí to furt. "Jejich motory nikdy nevychladly"

2011-08-01 18:13:19

Chmeldoslav: http://www.nissanclub.cz/...tovu-krytku-prednej-11884

2011-08-01 18:52:28

Thommy bohužel do Mostu mi to nevyjde, jak jsem psal, byl sem tam dneska a jedu tam zase za 10 dní. Takže mi to nevychází zrovna

btw: už je diagnostik v práci. Kdyžtak SZ

2011-08-01 22:21:29

taak dnes som vyuzil krytky misiek tlmicov z fava..

mne sa to celkom paci co poviete? :)

2011-08-01 22:42:35

to je tuning , ale není to špatný...

2011-08-01 23:31:32

Svobi že ses ani nepochlubil že máš už ten motor z EVO X v autě

2011-08-01 23:38:14

Slusny krytky

Jinak Svobi je prvnim majitelem auta "PriMitsu GT EVO"

2011-08-01 23:42:42

Nissubishi Primcer GT EVO X - to zní hodně drsně ale

2011-08-02 10:18:34

Jeste musim dodelat ten pohon furt to hrabe

2011-08-02 12:37:47

mě se taky ozve po nastartování na dvě vteřiny divnej zvuk ale to jsou asi ty hydrošteli nebo co

do jakého auta se dávali tyhle kola? http://www.nissanclub.cz/...issan-s-rozteci-18966.jpg

2011-08-02 12:46:53

Vzdycky se to chvili po nastartovani ozve, tedy me moc ne, hlavne pres leto ne, ale v zime je to vzdy hodne slyset kdyz je zima a je ztuhly olej. Ale je to chvilka nez se to tam promazne. A hlavne je to zcela normalni, kdyz to do tech cca 2s zmizi.

2011-08-02 12:58:22

:D tak P11 s výkonem EVA - to věřím že by hodně hrabalo :D

tenhle zvuk nám dělá almera taky, připadá mi to spíš jako od řetězu, ale nevím ...

btw. četl jsem tu, že podtáčení motoru způsobí vytahání řetězu - mohl by mi to někdo logicky vysvětlit?

2011-08-02 13:34:39

Tohle je parada:

http://suchen.mobile.de/f...atures=EXPORT&tabNumber=2

A nebo jeste tenhle:

http://suchen.mobile.de/f...atures=EXPORT&tabNumber=2

Jinak to podtaceni, myslim si, ze kdyz pojedes pod 2000ot. napr. na 5-ku a pojedes po rovnice a budes to lechtat, tak se tomu nic moc nestane. Problem je ten, kdyz to spis nekdo takhle podtaci a na vyssi rychlostni stupne se to snazi tahat do kopce, to ma na to spis horsi vliv. Jinak to tak zavratny nebude. Ale uz se tu psalo ze by se to nemelo delat a bla bla... Pak ze je to jedno a ze za tech a tech duvodu to muze vytahat retez. Proste to chce jezdit rozumne.

2011-08-02 14:07:31

to jo, ale zajímalo by mě, co se přímo tomu řetězu děje, když se to podtáčí ...

2011-08-02 14:25:28

zatah neni kontinualni dochází k "cukání" coz samozřejmě řetěz rád nemá... samozřejmě zalezí i na kvalite řetězu jeho kondici napnutí atd ale dobře to nedělá žádnému. mene nachylne na to jsou auta co maji na vahadlech válečky které se protáčí což snizuje opotrebení vačky ale i její odpor takze jsou menší ztráty v motoru ale také neni tak namahany rozvodový mechanismus...


Odpovědět

1 ......... 61  62  63  64  65 ......... 1254