Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 625  626  627  628  629 ......... 1254

2013-04-07 23:25:27

jagy: Čo aj ty si další tajnostkár?Hoď mi do sz meno ak je to tajné,nech mám lepší výhľad..

2013-04-07 23:25:46

chmeldoslav: At je situace ve svete jaka je, s tim my nic nenadelame, ale zajimalo by me co je tak spatneho na soucasnych autech a co bylo tak vynikajiho na autech pred 20ti rokama? Ja se o auta, at uz vice ci mene, zajimam cely zivot, poslednich vic nez 9 let me dokonce auta zivi tak si myslim ze mam trochu "prehled" a i kdyz je v autech tady a v Evrope rozdil, porad jsou to stejne automobilky ktere je vyrabeji pro oba trhy.....

Jenom bych chtel dodat ze se sem vubec nechodim hadat nebo nekoho provokovat nebo uz vubec ne se vytahovat, proste mam rad auta a zajimaji me nazory lidi na ne at uz tady nebo v Evrope, coz me treba i pomaha v me soucasne kariere protoze jsem jich do CR a na Slovensko taky nekolik prodal.....

2013-04-07 23:26:08

Ne, ale nechce mi ten odkaz hledat v SZ. Je to Rene Kramar.

2013-04-07 23:43:36

fl.89: tak nevýhoda dnešních aut je více elektroniky a systémů, mnohdy zbytečných což je vlastně jen položka na seznamu možných poruch. Na starých autech mi mnohdy příjde jakoby tehdy ještě neznali pořádně spoustu faktorů ovlivňujících životnost, nebo hold se to snažili dělat opravdu poctivě, protože spousta komponentů je vyrobeno naddimenzově. a na to příjdeš jakmile to auto začneš rozebírat. stačí se podívat i na naše obyčejná auta, mezi primerama p10 a novější p11 najdeš nějaké cesty dozadu a ne jen dopředu. mám teď doma almeru n16, škoda že nemůžu porovnat s n15tkou ale věřím že bych něco našel. jinak nesouhlasím s tím že my s tou situací nic udělat nemůžeme...jako spotřebitelé máme největší moc. ale opravdu nejleší srovnání je mezi těma primerama kor tady...mezi P10, p11 120, p11-144 a p12. dneska je běžné si koupit nové auto u kterého ti za 50 tisíc vypoukne hlava, prasknou pružiny, poloosa...překvapuje mě že auta vyrobena po roce 2010 můžou i reznout a docela rychle.

2013-04-07 23:48:01

fl.89: takto ti to vysvětlím, mám známého ve Škodovce na úseku vývoji motorů, a ten mi vysvětloval jak je to v době krize.

Kdysi se postavil motor a testoval se při plné zátěži. Když praskl blok nebo cokoliv jiného přidalo se více materiálu a znovu se testovalo, že to opravdu vydrží. Pokud vydržel, šel do výroby.

Dnes je to tak. Testuje se motor při plné zátěži, když praskl blok, trošku se přidalo a testovalo znova. Pokud vydržel, tak podle stavu, jakoby ujetých kilometrů se ještě ubralo a šlo do výroby.

Co na to teď chceš říct???

jagy, 2013-04-07 23:19:17 napsal:

cedex: Ke me se to dostalo a uprimne neni o co stat. Nic noveho pod sluncem, zadny zazrak...

2013-04-08 00:19:44

takze velke halo (opat) v podstate pre nic :D

NO_HITS  
Laďa
2013-04-08 08:52:21

fl.89: Je to lehký dneska se šetří kde se dá aby byl zisk co největší, to dřív nebývalo a na druhou stranu kdybys udělal spolehlivý kvalitní auto tak by si ho nikdo nekoupil protože by bylo dražší jak ostatní a lidi by říkali proč bych si kupoval ten předraženej krám když můžu mít o 200tis levnější hyundai nebo francouza

2013-04-08 10:41:15

no_hits: věřím tomu že jde vyrobit kvalitnější auto bez nějak extrémně vyšších nákladů.

2013-04-08 11:48:18

To je proste technicky vyvoj a na voze ktery tahlo konske sprezeni toho taky nebylo moc s cim by mohly byt problemy... Je samozrejme pravda ze cim vic elektroniky, tim vic pravdepodobnosti ze problem muze nastat, ale rozhodne kdyz budu mluvit konkretne o Infiniti soucasne G37 nema vic problemu nez melo napr. G20 a co ma tak nesrovnatelne lepsi, vykonnejsi motor, interier je rozdil jako kdyz by sel clovek z Ritz Carlton do Motel8, G37 je plne ovladatejne hlasem, atd. atd., proste nebe a peklo.

A jestli je pravda ze Skoda tak vyviji auta, lepe receno motory, tak jsem potom rad ze se tady neprodava a doufam ze ani nikdy prodavat nebude a co naopak z vlastni zkusenosti vim tak v "dobe krize" prave automoblky sve modely znacne vylepsovaly aby predstihly konkurenci a to ze stale prichazeji nove a nove technologie neni setreni ale zlepsovani se!

To je muj nazor!

2013-04-08 12:07:53

fl.89: ono je to prostě pořád o tom, co člověk potřebuje a co už ne, já třeba z elektroniky v autě nepotřebuji vůbec nic, možná tak ještě co mi přijde fajn je centrální zamykání ostatní věci mě akorát obtěžujou. Navíc si myslím, že výrobci aut dávají stále více a více kurvítek a spousta věcí je technologicky nezvládnutých (myslím, že i záměrně) - viz např. fenomén poslední doby filtr pevných částic. Ono je sice pěkné ovládání hlasem - dokud to funguje, ale tohle bych chtěl vidět fungovat (a shánět součástky) za 20 let (ano to je opravdu doba na kterou si já chci kupovat auto). Dřív se prostě dělaly auta hlavně, aby byla spolehlivá a lehce opravitelná (to byl podle mě cíl, nikdo moc nekalkuloval vyrábět šunt, to, že se to v praxi vyrobit nepodařilo - třeba kvuli nedostatku kvalitního materiálu je věc druhá, ale dneska už se s tím kalkuluje. Dneska je ten trend o něčem jiném - přehnaná nesmyslná výbava ale vyrobená na spotřební životnost cca 5 let.

a pokud by to koňský spřežení ujelo denně 1000 kiláků průměrkou cca 80 za hodinu tak proč inovovat

2013-04-08 12:14:04

fl.89: tvůj názor mi příjde dost naivní a poměrně neobjektivní už jen z pohledu toho že se u tebe nové auto nikdy moc dlouho neohřeje co jsem tak pochopil. jo tak u nás je to naopak, v době krize jsou sice auta o chlup levnější ale šetří se na kvalitě. Octavia je typický příklad. ale asi jiný trh hold u vás. ale tak nejde jen o auta že...elektronika na tom není o nic lépe. 28 let stará lednice po dědoj pořád funguje, my máme doma už šestou, pokaždé oprava nerentabilní. staré komunistické kancelářské potřeby jako děrovačky, sešívačky...vše pořád funguje, ty nové pořád vyhazuju. stará jehličková tiskárna mi pořád taky funguje doma, v práci už máme čtvrtou inkoustovku a třetí laserovku, pokaždé oprava nerentabilní, vždy se vysrala 1-2 měsíce po záruce. a přitom stačí jednu jedinou věc změnit a bylo by to opravitelné. všechny ty tiskárny mají takové houbičky které nasáknou přebytečný inkoust, ty houbičky jsou součástí tiskárny a nejsou vyměnitelné. takže kvůli pár korunám za dvířka a vyměnitelnou houbičku vlastně vyhodíš po 3 letech tiskárnu. že by výrobce o tom opět nevěděl? moje nokia 5110 a 3310 kterou mám v šuplíku pořád funguje a to se vykoupala v bazénu, rybníce, spadla několikrát na stavbě...můj iphone nebo HTC sensation či galaxy S3 byl jako v bavlnce, nikdy nespadl, iphone se vysral dva měsíce po záruce, vlivem přehřátí (51 stupňů celsia) se povolili MĚKKÉ spoje kterými jsou letovány obvody...oprava nerentabilní. nemluvě o tom že idioti (učitě nechtěně:D) používají korozivní materiál na spoje, časem prostě ho zabije i minimální vzdušná vlhkost. pořád se ptám...kde je vlastně ten technologickej a materiálovej pokrok? proč nejsou schopni zachovat i životnost? ne protože nemohou ale protože nechtějí, spousta produktů na světových trzích má kurvítka, bohužel se blbě prokazují. vítejme v západním konzumním snu

2013-04-08 13:05:11

Je to tak, vse je to spotrebni zbozi a tak to asi i FL.89 bere, protoze evidentne dlouhodobe nema prakticky zadnou zkusenost.

2013-04-08 13:14:41

FI.89: Tak jak pisou ostatni, jsi trosku mimo realitu no, jako vetsina americanu. A taky u aut u Vas bych pochopil proc vydrzi, proc fungujou skvele, apod. Az tady v CR be, jak jsi psal, 360 dni v roce pekny stejny pocasi a obcas sprchne a silnice budou jako sklo na 95% silnic ne-li vic, tak pak ano, pak ty auta asi budou fungovat v pohode. Stejne to ale nemeni nic na tom, ze chvilkama mas prazvlastni nazory i chovani, na to kolik Ti je jak jsi psal.

2013-04-08 13:19:17

chmeldoslav a jagy, veľmi dobre ste to zakončili... myslím že nič viac k tomu nie je potreba dodať, bohužiaľ je to tak...

2013-04-08 13:37:55

Protoze chci jet dnes trochu driv do prace tak nemac cas to tady ted rozebirat, doufam ze budu mit cas pozdeji...

lukyisek:"...prazvlastni nazory i chovani, na to kolik Ti je jak jsi psal." Jaky nazory a chovani jako mam mit, na veku nezalezi, dulezity je na kolik se clovek citi a jak premysli, ale asi mas pravdu kdyz to beres podle lidi v mem veku v CR, protoze kdyz jsem se setkal predloni na dovolene s mejma "bejvalejma kamaradama" z mladi kteri jsou zhruba v mem veku, tak jsem myslel ze mluvim s devadesatilejma duchodcema....

2013-04-08 13:42:49

FI: Jo v tom mas pravdu, chapu, ale stejne, dospelej jsi, jsi tady na tom svete dyl nez vetsina z nas tady, tak by mel byt stejne predpoklad trochu lepsich nazoru nekdy. Ale to je jedno, uz to neresme.

2013-04-08 13:51:15

já bych se zeptal asi takhle - kolik bude za 40 let jezdit dnešních oktávek a jestli je vůbec půjde, vzhledem ke konstrukci a možnostem kutila vůbec udržet při životě. Naproti tomu dát dneska do super stavu a udržovat 40 let starou škodu 100 není větší problém.

2013-04-08 14:06:35

lukka: na takovou tisícovku už se nějaké díly shánějí dost blbě čoveče.

mě to celé příjde jako škoda, vem si kolik se denně šrotuje aut a elektroniky a bohužel to číslo neustále nabývá, veškerá energie která byla vynaložena přišla vhniveč pokud něco co mě materiálně může přežít skončí na banalitu po pár letech ikdyž by to mohlo někomu ještě sloužit.

2013-04-08 14:27:13

chmeldoslav: myslím, že to je pořád reálný i když je taky pravda, že dost dílů je vlastně až do š 120 zaměnitelných, a tudíž je to taky ode mě dost neobjektivní blábol-uznávám, no myslel jsem to ale hlavně tak, že na to udržovat auto dříve stačila de fakto běžně vybavená dílna se svářečkou, dneska je auto plné zbytečných součástek, které člověk ani za svůj život nenastuduje a o to hůř i sám opraví (vyrobí) až výroba skončí nebo i jsou vyrobené prostě takovou technologií, kterou doma člověk těžko něčím nahradí-záměrně jak jsi psal výše. Jinak v tomhle mám uplně stejný názory jako ty - je to taková kapitalistická demagogie ve stylu aby bylo co vyrábět tak to staré musíme násilně zničit. Místo toho, co by se hledal funčkní systém a energie se věnovaly opravdu "smysluplně" i když co to vlastně dneska je .... dneska už je všechno prázdný termín....

2013-04-08 19:54:12

Já ještě můžu doplnit,že pokrok od VW,Audi je takový,že jejich vedení v roce 2002 dalo svým inženýrům rozkaz,aby dělali motory tak,aby vydržely 200.000 km. Né víc

Proč taky,takovej typickej zákazník,jako je Fl... a pod. (bez urážky),stejně mění auto v cca 100 - 150 tis. potažmo 3-5 let.maximálně.A to platí i u dieselů.A pak už je mu přeci potřeba prodat další produkt s ještě více dílama z Číny.

mImochodem škodovka s tou hrůzou,co dostává od vw je mnohem spolehlivější než zbytek koncernu?!Je to tak,škoda ještě vlastně zachraňuje čest vwéčku.

Jsou to všechno interní ověřený informace,nespekujuji.

Že se šetřilo vždycky je pravda,né že né.Ale na old Nissanu vydrží ložiska i 200 tis. km a dneska 50 tis. km,to je to šizení,co máme na mysli.

A pokrok jako nožní brzda na servo pohon je k ,když ti pak zamrzne,voláš odtah a pak vysolíš za opravu půlku průměrnýho platu v ČR

Jsou to jen cingrlátka pro ....


Odpovědět

1 ......... 625  626  627  628  629 ......... 1254