Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 567  568  569  570  571 ......... 1254

2013-03-13 11:06:01

Nechte toho, nemá to smysl, je tady hodně odborníku na USA, stejně jako odborníku na ČR, kteří už "jenom 25 let" tady nežijí (ve smyslu vydělávají si na živobytí). Nikam to nevede. Sám jsem byl loni půl roku v něměcku a taktéž to není země zaslíbená, sice platy mají 3x větší, ale to co odevzdají na daních, na zdravotní péči a pod, hravě vyrovná výsledek takový, že jsou na tom ve finále podobně jak my v ČR.

Nikam to nevede, každá země je ekonomicky specifická, a v USA to platí i vnitřně (dle států, nelze generalizovat).

Tohle nepovede nikam, jen se tu úplně zybtečně rozhádáme a nebudem vědět vlastně proč.

2013-03-13 11:09:45

Dobre, kolik treba zaplatis za prvni servis na novy Nissan? My treba davame zakaznikum na Infiniti prvni servis za $9.95 a druhy za $14.95, nekteri dealeri maji prvni dva servisy zadarmo, zalezi na dealerovi, protoze Infiniti jako company "maitenance-free" nema....

2013-03-13 11:22:46

Já třeba nezaplatím nic

2013-03-13 11:23:59

Chmeldoslav: Nová auta určitě nestojí všechna "za hovno", stejně jako Primera nená to nejlepší na světě.

S tou daní je to ale fakt mimo. Jinak prodej osobních aut v ČR se letos opět propadá a je potvrzením toho, že lidé

prostě neutrácejí peníze za auta a firemní nákupy to také nespasí. Zajímavajé ale je, že se nepropadá výroba t.j. naši výrobci Škoda a Hyundai masivně exportují (TPCA už ani nemá kam spadnout). Které auto z této produkce by sis koupil?

Arteee : všude je chleba o dvou kůrkách, nikdo Ti nic zadarmo nedá a bez tvrdé práce to nejde. To je všude společné.

2013-03-13 11:32:59

docela by mě zajímalo co svět s tím přívalem aut dělá, výroby se pořád rozšiřujou, to těch aut musí furt přibývat ne?:D

Dotaz, projel jsem tu nějaké témy pro konverzi zadních brzd z 256 na 278 mm na p11 GT, chce to teda celé brzdiče nebo se vám někomu doma válí nějaký ten mezikus?

2013-03-13 11:43:58

Staci ten mezikus, drzak.

2013-03-13 12:30:27

Ja bych docela klidne Hyundai Genesis V8 sedan koupil, nevidim na tom aute nic spatnyho, hlavne je to RWD to je pro me hodne dulezity a za penize ktery da clovek u Premiovych znacek za V6 ma V8.....Skoda je FWD, to je velky minus ale mozna se dela Superb i AWD nevim a ted uz nemam cas to hledat...

2013-03-13 12:33:18

Superb AWD se dělá. 3,2 V6.

2013-03-13 12:34:48

superb je možné dostat s haldexem což mi příjde pro limuzínu zbytečné ale třeba ta 4 generace haldexu už je na úrovni. dělal se i v kombinaci s 2,0tdi. jsem zvědav jestli někdy procitnu a budu toužit po nové škodovce

2013-03-13 12:45:29

Tak Skodovka se tady neprodava a ani po ni netouzim, ale radeji novej Superb AWD V6 "loaded" nez pet let stary auto, at je to jaka chce znacka ...

2013-03-13 12:46:30

Fl.89: tak to nesouhlasím, radši 6 let starý subaru outback než nového superba:D

2013-03-13 12:48:06

onsad: 3,6 VR6...)) ... podladěný Passat.

Genesis sedan V8 se nevyrábí ani neprodává v ČR, pouze kupé 3,8 V6. Ale za to tu máme možnost kupovat celou řadu jiných V8, V10 a V12, ale to nám nestačí, protože my potřebujeme něco lepšího a tak kupujeme W8 a W16.

2013-03-13 12:48:23

Chmeldoslav: No ja bych Subaru nekoupil ani novy, NIKDY!

2013-03-13 12:57:08

no "my" si tu spíš ujíždíme na 0,9 s pěti turbama a šesti kompresorama, 1,1 super eco turbo mega giga boost, 1,2 high tuning performance a maximálně 1,9 krávo turbo pičo vod spoda to táhne a králové mají 2,0 Regulérně Supersportovní octavii a to je vrchol. nerad bych zapomněl na 1,3 a 1,6 a 1,9 motory ve felckách a nerad bych taky zapomněl na dnes již legendu motor 742.12 ze stodváci, který take stále brázdí naše komunikace. dalším pokladem evropy je 1,4 turbo kompresor z našich supersportovních Fábií.

2013-03-13 13:07:49

Chmeldoslav: ja nerozumnět řeči tveho kmene...

2013-03-13 13:11:10

Fizzbiker: to byl pořad z cyklu "naše město v kostce". ale máme tu jednoho fanšmejkra, je to pohřebák a jezdí s tím starým cadilacem jak měli pohřebáci:D já jen že se mi udělalo nevolno jak se tu začalo mluvit o W16 a podobně:D

2013-03-13 13:31:22

Fl.89: lukka: Co tim jako chces rict??? Pokud si koupis BMW tak ctyri roky nebo 50000 miles nezaplatis za servis ani $

no co tím chci říct, asi to, že vše souvisí se vším a nic není zadarmo, pochybuji, že ti někdo udělá něco zadarmo tím spíš v Americe a to jestli ti tu částku napíše na fakturu při prodeji vozu nebo při servisu mi je uplně jedno (tím vůbec nechci srovnávat ceny v čr a v americe, jen mi přišel padlý na hlavu výraz "zadarmo" ve všech souvislostech. Prostě akorát marketingový žvásto-kec

2013-03-13 13:41:43

Tušíte někdo, jaké jsou skutečné výrobní náklady na automobil a jaká marže/režie je v oblasti prodeje, marketingu atd.?

Býval odhad, že výrobní náklady dělají cca 30% ceny automobilu, zbytek je navíc. Jen pro odhad, taková kompletní karoserie pro kompaktní SUV je někde kolem 1000 EUR, zadní nápravy stojí kolem 60 EUR, přední o trochu víc.

....tam je prostoru.....

2013-03-13 13:51:05

franta.s: toho bych se hrozně bál to takhe vyjádřit - výrobními náklady bys myslel přímý materiál, mzdy, energie? to bych třeba těch 30% věřil, ale co náklady na vývoj, daně, zařízení, školení, další legislativní povinnosti ono zas nic nefunguje si myslím zbytečně až na legislativní buzeraci (tím nemyslím veškeré zákony) a i ty výdaje na marketing můžou v důsledku mít i "pozitivní" vliv (rožšíření výroby tj. relativní pokles režie na jeden kus) ale je potřeba se na to všechno dívat z nadhledu. Nechci slevu zadarmo

2013-03-13 14:41:20

lukka: Já se toho nebojím, protože se tím zabývám....))

Není cílem tady analyzovat definici výrobních nákladů a to, jak se počítají které režie. Chtěl jsem jenom napsat, že v následném řetězci po výrobě automobilu je obrovská marže ..... která na některých konkurenčních trzích umožňuje i to, že k autu je nabídnut "bezplatný" servis.


Odpovědět

1 ......... 567  568  569  570  571 ......... 1254