Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 559  560  561  562  563 ......... 1254

2013-03-08 17:03:57

Nechcem zakladať nové téma tak to chcem dať tu. Mám v pláne urobiť z hmloviek denné svietenie a to takto : od baterky natiahnuť kábel „ +“ cez samostatný vypínač do kabíny a potom kábel ťahať von ku hmlovkám a tam niekde tesne pri hmlovkách ho napichnúť na origo káble hmloviek. Čiže v podstate na vypínači bude svietiaca kontrolka že sú hmlovky zapnuté. V podstate mi budú svietiť iba hmlovky. Takto so zapnutými hmlovkami jazdím už cca rok a policajti mi iba raz povedali že hmlovky nie sú denné svietenie , ale povedal som im na moju obranu že aj Fábie a Oktávky to tak majú. No , teda skoro. V podstate mi aj dali zapravdu a nechali ma ísť. Ide mi o to , aby som nepálil všetky svetlá , lebo keď chodím takto teraz tak idú aj parkovačky + zadné svetlá + osvetlenie palubky + osvetlenie SPZ. A kupovať denné svietenie + montáž ... to sa mi fakt nechce a ešte rezať do nárazníka(konečne GT) už vôbec nechcem.

Skôr ma zaujíma , že ak to takto spravým , či dačo neodpálim , alebo niečo podobné. Myslím si že sa nemá čo poondiať , ale predsa sa radšej opýtam. Dík za prípadné rady.

 tofoj
Tomáš Fojtík
2013-03-08 17:04:35

Tak sem se vrátil domů ze špitálu a čekal tu dáreček Zároveň sem se stihl projet po zimě a zdá se, že pumpa z Lanceru autíčku pomohla. Je možný, že sériová už jela hranu.

2013-03-08 17:21:33

Vidis, ja rikal ze ta moje pumpa uz bude asi taky ou ou... Ale zkusime ji ocistit

Jinak congrats, pekny darecek, taky doma mam, jen trosku jinou

2013-03-08 17:25:49

a tady se nekomu bude spojkovat

 tofoj
Tomáš Fojtík
2013-03-08 17:35:07

Spíš třeba nedržela zvýšenej tlak, nebo nevím, ale auto znám fakt dobře, a když teď šlápnu ve 3 tis na plyn, tak se nestačím divit. Ale do 2,5 a po 6 ten motor pořád nejede, hlavně v těch vysokejch mě to štve, japonskej atmo šestnáctiventil co nemá smysl točit.

Za spojčičku sem radši připlatil a vzal organiku, měla by 300Nm udržet

2013-03-08 18:32:54

Seriova pumpa zvlada klidne i 300HP, spis je problem, ze starim odchazeji... pro jistotu u takovych uprav vzdy menit. To, ze to netoci je problem - jak jsem nekolikrat rekl - seriovym sanim a vyfukem.

Jinak spojka good, osvedcena klasika...

2013-03-08 18:33:15

Type R to nebude nikdy

Jak říká jagy - nenavazuje jedno na druhý

2013-03-08 18:37:42

BMarcellus: Aby to tocilo jako Type-R je to nejmensi... jen vetsina na to nema penize I z atmo DE jde udelat monstrum, ale malokomu se do toho chce vzhledem k tomu, ze VE je vhodnejsi z mnoha duvodu a ve vysledku i levnejsi...

A tofiho setup je dobry, tak jak je... kompromis na daily.

2013-03-08 18:40:52

Jj já vím

Měl jsem to napsat polopatě

 tofoj
Tomáš Fojtík
2013-03-08 18:50:23

Ten vejfuk na to má největší vliv, to je pravda. Ale zase sem zatím nejel s DE, který by mělo takovej krouťák. Do budoucna zkusím z mýho bejvalýho polskýho tlumiče udělat Dynomax VT

2013-03-08 19:01:54

Tak je to taky tim, ze v podstate tu zadne DE, ktere by tvemu setupu odpovidalo, neni.

Viz. graf, serie RR DE vs. to same s 3" vyfukem, 3" CAI a 20° predstih.

2013-03-08 19:05:54

Mirko:

Zapojení denních světel není problém. Já osobně tam mám tři relátka. Jedno napěťové, světla se mi rozsvící až, když se zvedne napětí v síti, cca 5sec, tohle relé sepne spínací relé, které vede proud do denních světel a poslední relé je rozspínací a je napojené na obrysová světla, takže po zapnutí obrysovek denní shasínají. Celý to mám napojený na stálej proud u rádia. Možná bych někde našel i schéma zapojení.

Jedinej problém s mlhovka vidím ten, že mlhovky mají jinou homologaci, denní mají na sklech označení RL.

 tofoj
Tomáš Fojtík
2013-03-08 19:18:56

Ještě sem zvědavej, co ukáže AFR na sériový jednotce. Rád bych to pak nechal odbrzdit, tak snad bude nějaká zvýhodněná možnost. Jinak nevíš jestli ten druhej závit na lambdu je M18x1,5? Mám teda koupenou matku, že jí navařím na decat trubku, ale kdyby to šlo, tak nemusím teď nic vařit, kvůli wb.

2013-03-08 19:36:37

Tofoj ... a budes tedy turbit, nebo tedy pokracujes v ladeni tech Poncamu?

Pomerne dostupne jsou i Procamy, ale tam uz je to jasne na vymenu ventilovych pruzin, programovatelnou jednotku a hodne hodne ladeni.

Vyhodou sani a vyfuku je to, ze je vyuzijes na vsechny mozne setupy a reseni, proto neni od veci jimi zacit.

Jagy ....jak jste daleko s tou karbonovou trubkou sani?

2013-03-08 19:37:16

AFR bude hodne bohata... to je problem seriove ECU (u kazdeho auta). Na dyno jsem zvedav.

Zavit bohuzel nevim, ale jedny svody tu mam...

franta: cekam stale na prototyp

 tofoj
Tomáš Fojtík
2013-03-08 19:45:04

Tak ostřejší vačky se daj sehnat bez problémů, ale je to celkově dražší, a aby to jelo jinde než nahoře, musí se zvýšit komprese. Kdysi sem to počítal, dostat z DE 190 koní by vyšlo skoro na 30 tis.

Turbo se chystá postupně a pomalu. Nejdřív se musí všechno co s tím souvisí naházet na auto, a toho ještě chybí plno. Spojka, wideband, Nistune, vstřiky, ... technická. Chce to čas

Ten závit bude asi v pohodě, pak akorát aby se tam vešla, ale směr by měl bejt taky dobrej.

2013-03-08 19:52:59

tofoj: organicka Exedy je super, mam ted tu OEM a uz ta je dost velky progres, stejne jako to Nistune (uz mas?)..

No jasne, pri tom ladeni DE nad 175 PS tj za S3 nebo Poncam vacky uz to pekne rychle naskakuje a jdes nakladove nad VE.

Ale to sani a vyfuk by to urcite kazdopadne chtelo...)))

Mirko, 2013-03-08 17:03:57 napsal:

Nechcem zakladať nové téma tak to chcem dať tu. Mám v pláne urobiť z hmloviek denné svietenie a to takto : od baterky natiahnuť kábel „ +“ cez samostatný vypínač do kabíny a potom kábel ťahať von ku hmlovkám a tam niekde tesne pri hmlovkách ho napichnúť na origo káble hmloviek. Čiže v podstate na vypínači bude svietiaca kontrolka že sú hmlovky zapnuté. V podstate mi budú svietiť iba hmlovky. Takto so zapnutými hmlovkami jazdím už cca rok a policajti mi iba raz povedali že hmlovky nie sú denné svietenie , ale povedal som im na moju obranu že aj Fábie a Oktávky to tak majú. No , teda skoro. V podstate mi aj dali zapravdu a nechali ma ísť. Ide mi o to , aby som nepálil všetky svetlá , lebo keď chodím takto teraz tak idú aj parkovačky + zadné svetlá + osvetlenie palubky + osvetlenie SPZ. A kupovať denné svietenie + montáž ... to sa mi fakt nechce a ešte rezať do nárazníka(konečne GT) už vôbec nechcem.

Skôr ma zaujíma , že ak to takto spravým , či dačo neodpálim , alebo niečo podobné. Myslím si že sa nemá čo poondiať , ale predsa sa radšej opýtam. Dík za prípadné rady.

2013-03-08 19:56:15

zbytocne bastlenie a bude to len oslnovat

z ebay cca 15e mas denne svietenie aj s RL znackou, takze bezproblemove plug&play

2013-03-08 19:57:18

jejda bude dalsi Turbo Pi.. tak to uz trosku pojede

 tofoj
Tomáš Fojtík
2013-03-08 20:00:57

Mě by keramická spojka nevadila, asi bych se s ní naučil, ale pojede někdo jinej a motor vyletí z kapoty. Takhle by to mělo bejt uživatelsky příjemný. Nistune nemám, jagy plánuje nějakej hromadnej nákup. Sání mám z 2.0TD, takže zůstane sériový


Odpovědět

1 ......... 559  560  561  562  563 ......... 1254