Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 545  546  547  548  549 ......... 1254

2013-02-28 12:01:00

franta.s : jakýkoliv motor zvládneš vyřídit, zajímalo by mě kolik by zvládnul ostrých kol když pominu brzdy a gumy teda ty by asi odešli dřív

2013-02-28 12:05:48

Arteee: To je 2012 G37 mam ho patej mesic, najeto 2500 miles...

2013-02-28 12:09:47

Já tu fotku G37 nevidím

2013-02-28 12:11:16

tyhle infinity se vyrábějí v americe všechny? japonský díly?

2013-02-28 12:40:24

Fl.89, aha, tak. to jsem se hrube netrefil :) ale pekna je i tak.

Jinac, tem napadlo, ze Mektchiova turbo primera vrci snad furt. Jen se pry casto menilo tesneni pod hlavou, coz nasvedcuje bud na chudou smes nebo detonace, coz vzhledem k plnicimu tlaku 1bar je dost realne. A motor furt zije. Jagy mi rikal nejaka aktualni infa, ale uz si je nepamatuju :-D

2013-02-28 12:44:16

Musim to vsechno napred "doladit", zatim me to ale moc nejde....

2013-02-28 12:45:53

Chmeldoslav: Vsechny Infiniti krome JX35 se vyrabeji v Japonsku, JX v Americe...

2013-02-28 12:47:55

Samosvor je pro DE+T jasna vec... stoji cca 25tis. Quaife. Mame ho vyzkouseny a funguje vyborne. Zadny mechanicky svor se te nebude snazit zabit. U zavodniho lameloveho je to neco jineho...

Do 300PS bude vydrz jeste v pohode a dal bych nesel. Spis mensi turbo okolo 250HP, svor a bude to hodne zajimave. Kompres 10:1 neni problemova, to je naprosto bezne hodnota modernich motoru. Je to jen a jen o nalazeni, coz s nejake piggy packem proste neni jednoduche, kdyz do toho zasahuje seriova ECU, cidla, atd.

Co se Mikyce tyce, tak puvodni motor umrel tak 2 roky zpatky, auto stalo... pak koupil ode me DE a umrelo asi po mesici a od te doby opet stoji. Ted nedavno se zminoval, ze neco ze "zbytku" sklada. Ale uz ho to moc nebere evidentne...

Chmelda: Nevim, jake ostre kola myslis, ale VE nam jezdi ve 3 zavodnich autech bez jakychkoliv problemu. Obavam se, ze ten motor nevyridis jen ostrou jizdou. Neni rozdil oproti DE.

2013-02-28 13:06:43

VE by som bral do daily car a DET mozno na nejake okruhy. VE ta nezozere za ziva a vykon ma na dennu prevadzku super co sa tyka aj spotreby

2013-02-28 13:21:25

Jagy, a víme jak umřel? tedy jestli zaklepal na klice atd... A víme na jekém setupu, protože jestli Mekitch na 1 baru začínal, tak věřím, že chtěl víc.

Jasný, piggy má hranice, a ladit sním motor je v konečném důsledku 10x obtížnější, než s laditelnou jednotkou, ale zrovna ten předstih mě přijde takovej hodně nezávislej, krom sériového knocksenzoru do něj nic nezasahuje. Jsou dvě mapy (reps tři), neutrál (tedy předstih pro nezatížený motor), klasická load mapa a save mapa. Jenže pro moje auto je to prostě napytel

Linuxak, no, DET není o sežrání za živa. Moje NA primera průměr cca 9l, DE+t asi 9.8l A to si furt hraju s mapama. Mám i mapu, se kterou jsem měl průměr na nádrž asi 8,6l, kde bylo vše, hodně svižná dálnice, okresky a město. To nalazení na cruise jízdu je alpha a omega spotřeby. Teď na zimu mám trochu bohatší mapu, a jezdím 100% Praha za 10l, což NA motor jezdil za 9,5l.

2013-02-28 13:26:53

http://i1192.photobucket....errariThanksgiving001.jpg

2013-02-28 13:26:57

Ja taky zadnou fotku nevidim, ale stejne bych asi bral

2013-02-28 13:27:02

Arteee:

tak to nieje tak zle, cakal som vacsiu spotrebu , ale na druhu stranu mozno pri rovnakom style jazdy ti VE zozerie 7l/100, drzim palce nech sa Ti to podari poriadne naladit, raz som cital jednu recenziu na SR20DET P144, nepisal si ju ty?

2013-02-28 13:35:51

Uz by tam mela byt mejte se hezky, hola, hola, prace vola....

2013-02-28 13:37:07

Arteee tak to jo,ještě sladit i gumy na zadek

Jinak na tý těhlici nebyla guma,ale vytrženej a rozteklej asfalt z tvojí akcelerace na 2.st

2013-02-28 13:42:11

Kucí, on photobucket.com je dost často blokován ve firmách, takže jestli koukáte v práci, tak se vám to asi neukáže, mě na mobilu se ukázala bílá kráska, takže si počkejte domu

Linuxak, nope, já jsem žádnou ještě nepsal, nevím zda Jifo, každopádně to nejspíš byl někdo z Polska, protože tam jezdí asi tři P11/144 SR20DE+t.

Já se teď snažím dotáhnout Jifovu práci k dokonalosti, ale je to cesta nelehká. Např, doladím si mapu, chrochtám si, jak je to supr, a pak zjistím, že mi povolila jedna spojka na saní, násldně zjistíš, že si dolazoval na špatném hardware a po opravě můžeš vlastně začít znova, protože je to rozhašený. Dál přemýšlím, jak to potrubí změnít, aby mělo co nejmín spojů a přitom chci zaimplemetnovat recyrkulační BOV. Dále mě opět manžeta probrousila kabel od ABS, takže krom prdlé manžety musím opět spravovat ten kabel, protože tohle fakt někdo vymyslel hlavou.

Btw, to je problém všech primer, v plném rejdu se dotýka kabel od ABS manžety na vnějším kloubu, doporučuju kabel povolit a povytahnout na tehlici tak aby ten oblouk byl delší a šel ohnout mimo manžetu.

Marceli, už se na tom pracuje, právě jsem odklikl objednávku pneu... nakonec ty 40ky, ale ještě jsem přemýšlel, ale 40 jsou prostě blíž těm 205/50. To vůbec, to byla testovací jízda po výmolech a kočičích hlavách a tramvajovém pásu, akcelerace se konala jednou, když jsem vyjel konečně na asfalt a ona se vlastně nekonala. Motor hučel turbo fučelo jak šílený a auto se moc pohybovat nechtělo, až pak za hranicí 3500rpm to začlo hrabat, ale tam už rozměr kol nerozhoduje :-D

2013-02-28 14:40:24

Linuxak: Presne naopak, DET do provozu a VE na zavody. Atmo je do nasich aut na zavody mnohem vhodnejsi. Jak rika Artee, pri nalazenem DET neni problem jezdit taky za slusnou spotrebu. Otazkou pak je, kdo to umi dodrzet... Samozrejme VE diky VVL je schopno jezdit usporne a efektivne.

Artee: Tusim, ze detonace... proste nalazeni. Tlak nemel urcite vice nez 1bar na puvodn motor a na ten muj motor mel snad jen 0.5bar, ale opet ho zabilo asi nalazeni (detonace, vysoke egt).

2013-02-28 14:47:29

No, to mě trošičku děsí. Ono taky není detonace jako detonace, pokud uvažuju detonace (moc velký předstih) a samozápal, což lazením nijak neovlivníš, krom snížením tlaku či teploty. Ale nějak nevím, jak tyto dva jevy od sebe rozlišit.

2013-02-28 15:36:38

artee: co tam vůbec leješ za benoš? jinak samozápal nemusí nutně vyvolat následné detonace

2013-02-28 15:38:04

povětšinou stovku, ale snažím se odlazovat na 95ku, kvuli univerzálnosti.


Odpovědět

1 ......... 545  546  547  548  549 ......... 1254