Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 544  545  546  547  548 ......... 1254

2013-02-27 23:26:56

já spíš uvažoval, že by se přestavěla na 120 se vzhledem 144. Čistě jen úvaha

Edit: No pokud je to opravdu VE, tak dle tohoto poláka to jde http://nissanzone(tečka)pl/viewtopic.php?t=8430

foto z NeoVVL UK klubu http://i172.photobucket.c...9/gnalcarion/DSC00729.jpg takže to jde :)

2013-02-27 23:31:46

Rado....myslim, ze s Jifem by sis o turbeni 144 mohl psat docela dlouho.

2013-02-27 23:35:34

už jsem koukal do profilu no

2013-02-27 23:44:24

Co se narocnosti tyce, tak je to stejne zda DE+T nebo VE. Jen DE+T bude asi drahsi a narocnejsi na udrzbu, coz je logicke...

2013-02-27 23:49:29

No alespoň někdo stojí na mé straně

2013-02-27 23:58:28

Určitě díky jagymu bude VE levnější varianta.A i já ji bych ji před lety volil,pokud bych měl na výběr.

Pokud máš rád zrychlení od 6 do 7 sec. na 100km/h a může ti to dát VE neváhej.Ale pokud ne a chceš 300Nm krouťák i do nejprudšího kopce a předjíždět 3V6 naftu a koukat na jejich užaslé ksichty jdi do DE+T.To ti z mých zkušeností DE+T může nabídnout hodně,ale taky hodně vzít,tj. pokud máš zbytečných cca 80-100tisíc navíc a hodně energie,jdi do toho.

2013-02-28 07:45:58

No dneska jsem měl tu možnost řídit Mondeo 2.0, a řeknu vám, že to je teprv lenivé auto, jak jsem byl rád, že jsem přesedl do Primuši

Arteee, 2013-02-27 17:37:24 napsal:

To má zhasnout až po nastartování, to je správně.

Tak pánové, příjemné odpoledne s přehazováním gum.

Tak obrázky:

obr 1. zleva - 215/40 uplně sjetý vzorek, 205/50 nová guma, 215/45 nová guma.

obr2. 215/45

obr3. 215/40

Se 40kama předek padnul úplně zanedbatelně (ty 4mm, což je defacto výška vzorku, který tam nění), naopak se 45kama to šlo nahoru asi 12mm, ale to může být i tím, že vzadu zůstavaly 16ky. Vizuelní stránka nevím no, 45ka vyplní hezky podběh, 40ka vypadá vzdušněji, ale hezky.

Každopádně, tak markatní rozdíl v jízdních vlastnostech jsem nečekal. 40ky stejný jako teď 205, jen to víc táhne a je tužší zatáčení, což je pochopitelné. Ale ty 45ky, stěma to prostě vůbec nejelo, bylo to sakra cítít, že se to rozjíždí utahaně, ufuněně, to mě docela hodně překvapilo, a když jsem si představil, o kolik by se zvedla spotřeba, tak se tedy markatně přikláním k těm 40kam. Ten odpor při akceleraci mě fakt víc než překvapil.

2013-02-28 07:54:51

Arteee tos porovnával jízdu v autě na sjetých 40 a nových 45 ??

Jestli jo tak zapoměň co si zjistil,je to z 80% neobjektivní

A jestli jde o co nej ovladatelnost nebo nic a hned tu gumu někde štípnout (o díru,kanál,atd.),tak profil 40 je to pravé.Věř mi že je to hned a nemusíš ani vědět,žes přejel něco,co ti tu gumu poškodilo - stalo se mi to a i všem galuskářům

A ještě jde jít třeba do profilu 35,30 ...

2013-02-28 07:58:37

Rado,co jsi zjistil z jízdních vlastností mondea? Schválně ....

2013-02-28 08:53:47

Jinak bylo to dvojkový Mondeo, 107kw. Podvozek, nevím jestli ho měl tak rozbitej nebo už od novoty jde cítit každej hrbol, a když jsem vletěl do zatáčky tak to bylo jako na kolíbce. Co se týče tahu motoru, tak ať mi říká kdo chce co chce, ale to auto je šíleně těžký, než se to rozhýbe. Co se týče odhlučnění mi připadá hlučnější než 144 a to nemám odhlučňovací potah zespoda přední kapoty. Čistě můj objektivní závěr více do sedaček mě zarazí má 144 103kw, a jistěji v zatáčkách se cítím taky v Primeře. Jediný co se mi líbilo, vyhřívaný sedačky, protože ty nemám. Možná záleží kus od kusu, ale i ty plasty se mi zdály takový laciný.

2013-02-28 08:59:10

Hlavně ten Mazda/Ford Duratec motor nemá tak razantní odezvu jak SR20, přeci jen trošku tlumený ... zkušenost z M6 a Ford Focus ...pořád je to ale nadprůměrný motor.

Hlavní výhoda Mondea je v extrémní prostornosti na střední třídu .. a pořád to má lepší jízdní vlastnosti než B6 Passat.

2013-02-28 10:00:52

Add druhá lambda. v 144ce plní pouze kontrolní činnost, zda ještě funguje první kat. U SSAC svodu je neštastně umístění otvor pro tuto lambdu, je přesně natočený do táhla řadičky, takže se o ní opíra při 3ce a 5tce a deformuje se. Stačí zbastlit bud simulátor (opravdu jednoduchý obvod s 555kou) a nebo jí možná úplě dpojit. Tak nějak mi přišlo, že naše jednotka na tuto lambdu vesele kálí, když háže nesmysly nebo tam vůbec není. Na jedne 144tce jsem to vyřešil simulátorem, šlape už 3roky. Na současné je zapojená a jednotka je spokojená i bez katu.

Add DET vs VE. porovnání tu bylo, já a Judy, samo že tak od 60-80km/hod se VE nečape, prostě nikdy nemůže disponovat takovým kroutákem jako přefouklý motor. do toho třetího rychlostního stupně je to nastejno, protože jedničku mám krátkou, dvojka furt hrabe a od trojky konečně jedu. V této sekvenci díky absenci kroutícího momentu VE plynule zrychluje bez ztrát.

Jinak jak říkal Jagy, DET je určitě větší sranda na udržování v provozu, protože máte prostě navíc tlakový potrubí, které je náchylné na závady. Jinak co se týče motor managementu tak na 144 je jedno jestli VE nebo DET, musí být vždy piggyback, takže je to jedno.

Marceli, no nevím, i řeč matematiky byla jasná, větší guma = větší valivý odpor. Jen jsem nečekal, že to bude takle citelné, A jak psa Kadli, našel jsem menší stopy o kontaktu gumy s těhlicí A to jsem nezkoušel ještě ty 45ky dozadu, protože už ted ta guma je schovaná pod úrovní blatníku, takže tam by to škrtat mohlo o blatník. Prostě asi nemám na výběr... Btw, vysvětli neobjektivní, jasný, je tam vidět podle první fotky rozdíl v průměru, samo že nová 40ka bude na té fotce taky o ten 1cm vyšší, tedy skoro stejná jako současná 205/50.

2013-02-28 10:02:42

Tak je největší asi z těch sedanů co se prodává. Srovnání s Primerou a nejprodávanějším sedanem Octaviíí

Primera vs. Mondeo - Mondeo o 33 cm delší, o 10 cm širší, o 5 cm vyšší

Primera vs. Octavia - Octavia o 10 cm delší, šířka stejná, o 10 cm vyšší

Kufr - Primera 505l, Octavka 528l, Mondeo jen 500l

Nejvíc mě potěšilo z čeho všeho je Octávka splácaná: VW Golf, VW Bora, Audi A3, Seat Leon, Seat Toledo II, VW Brouk, Audi TT

2013-02-28 11:21:05

Arteee....samosvor, samosvor....!

Jinak je jasne, ze prosty vykonovy potencial DE+T lezi v jine oblasti, nez u VE. Ale plati se za to, nikoli financemi, ale vetsi servisni narocnosti, mensi zivotnosti a v extremnich nastavenich >>> 1 bar take denni pouzitelnosti a spotrebou....

Kolik aktualne tlacis?? ....uz jsi pres 0,6?

2013-02-28 11:26:23

Franta: já bych tu pořád s tou spolehlivostí tak nelaboroval, žádné VE ani DET tu nejezdí tak dlouho aby se o tom dalo průkazně hovořit, je to jen spekulace. VEčko ti taky vyřídím za odpoledne když na to příjde

dvě otázky. jaký svor a druhá co tomu řekne podvozek? já když jel poprvé s předokolkou se samosvorem tak jsem se málem zabil

2013-02-28 11:35:21

No on i fakt, že Jifo to turbo narouboval na motor, který měl nalítáno 230tisíc km, a už to tři roky šlape, tak to taky o něčem svědčí.

Franto, už od Jifa to ja nafoukle na 10psi (takže 0,7bar), a řekl bych, že bez úpravy komprese to je hraniční, furt se mi objevují detonace, ale dost blbě se to dolaďuje, potřeboval bych brzdu s retardérem :-/

2013-02-28 11:36:02

No právě, že Jifova ex už jezdí docela dlouho a motor je na tom dobře. A to i přes to, že si pořád občas klepne. A 0,7b je už slušnej tlak. Je s tím sice až nepředstavitelně práce, ale výsledek za to stojí. Už abych se taky dočkal

2013-02-28 11:37:38

Chmelda, pokud se bavime o vykonech pres 300 koni, ktere jsou v principu realne, tak uz ta celkova zivotnost jde do kopru, to neni otazka nejakeho sledovani. Myslim, ze zkusenosti z 200SX to jasne dokladuji.

VE by melo byt na urovni normalniho serioveho motoru, tudiz bezproblemove. VE za odpoledne nevyridis, pokud v nem bude olej ....)))

EDIT

0,7 by asi jeste melo byt v pohode, t.j.vykon nekde kolem 170 kW resp 230 koni?

2013-02-28 11:43:30

Mam novej iMac, teprve tyden, tak se s tim ucim, protoze jsem mel 17 let PC..... Ted se snazim vlozit obrazek meho auta, tak su zvedavej jestli se me to podarilo....

2013-02-28 11:56:06

Tak Franto, výkony nad 300koní je úplná zbytečnost v primeře, ten podvozek to už nezvládá, takže DET v primeře má tedy ambice být spolehlivé řešení. Jinak ten odhad výkonu je asi reálný, známý s 220konovým autem po usednutí za volant tvrdil, že to je určitě víc než to jeho, ale brzda řekne definitivum. Každopádně teď jsem měl střet s dvojkovou koktou v RS a imho to měl chipnutý, protože se držel jak klíště, u mě fakt zanedbatelná výhoda, takže to určitě neměl v sérii. Pokud ano, tak měřit tlaky :-D

FI.89, to je G25? nádhera, já bych ale radši sáhl po G35tce, to stejně bude moje příští civilní auto :)


Odpovědět

1 ......... 544  545  546  547  548 ......... 1254