Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 542  543  544  545  546 ......... 1254

2013-02-27 21:42:16

....akorat pak u 144 nastava po vymene svodu drobny problem s montazi druhe lambdy (ale resitelny).

Kazdopadne vsem vrele doporucuju jejich vymenu.

2013-02-27 21:47:31

Já myslel, že to jde bez problému. Tak dva otvory pro lambdu tam jsou.

MadmanCZ: vypadá čistě. Nikde nejdou vidět úniky oleje. Barvu má normální

2013-02-27 21:52:13

Pravdepodobne rozdilne umisteni druheho zavitu. Stejny pripad jako na N14/P10/B13. Navarit druhou matku neni problem...

2013-02-27 21:56:18

Jagy, blbe umisteni a lambda tam jde velmi spatne, resi se adapterem, Kadli ho myslim mel. Jinak ty puvodni svody jsou tak masivni, ze snad nemuzou odejit nikdy.

2013-02-27 21:58:09

Nejjednodussi bude navarit novou matku ne?

Litina rada praska a u downpipe je to u pletence taky otazka casu.

2013-02-27 21:58:22

ja už mám jedne pripravené hoši, ale nahodím to asi až keď bude celý výfuk. Teším sa na to strašne, tie pôvodné sú hrozné a mám pocit že už budú prasknuté, celý ten môj výfuk už mal taký nezdravý zvuk

2013-02-27 22:00:59

K čemu tam vůbec je ta druhá lambda ?? Nedá se odpojit??

2013-02-27 22:02:28

Pletenec je jasny, te odhazi rychle i na tech SSAC.

Redukce nebo nova matka je ciste otazkou moznosti a preferenci, ja jsem tam nemel nic a holt obcas blikla chyba....bez nejakeho dopadu na fungovani motoru, myslim, ze ta druha lambda je stejne jen kontrolni.

2013-02-27 22:07:00

Presne kvôli tým dôvodom som sa chcel vyhnúť tým zvodom strašne. Obával som sa praskania zvarov, rozpadnutia pletenca.... ale prekážalo mi celkom aj to umiestnenie lamby. Nemala by v ideálnom prípade sledovať zmes všetkých 4 valcov ?

2013-02-27 22:07:53

Druhou lambdu jem měl odpojenou a ECU to neřešila.Nevím proč.

Pokud by byl problém,lze vyřešit tzvn.O2 simulátorem.

2013-02-27 22:07:58

popravdě bych z 144 vyhodil polovinu věcí co tam nemusí být ...

2013-02-27 22:11:21

Rado....tak to udelej...)))

Nejvetsi kulturni sok jsem zazil po koupi, kdyz jsem si htel seridit volnobezne otacky a predstih.

Predstih ok, ale ten volnobeh jaksi standartne nejde.

2013-02-27 22:13:31

čeká mě to ... budu měnit klapu... beru si na to týden dovolenou. To byste mi klidně mohli poradit,

pročetl jsem plno diskuzí na téma škrtící klapka a AAC ventil. Ale mám v tom celkem zmatek. To, že by se měla resetovat ŘJ jsem pochopil. Ale už jsem nějak nepobral, jestli se každá klapka musí nastavovat, a vlastně které řešení je to správné. A jak resetovat ŘJ. Našel jsem asi 3 postupy. Asi nejužitečnější se mi zdál příspěvek EPLa (http://www.nissanclub.cz/...l-video-z-datascanu-55741) funguje tento postup na 144.

2013-02-27 22:17:17

Vitej do klubu.

Jakmile odejdou ty ridici ventily na skrtici klapce, nepomuze ani cisteni a musel bys to cele preprogramovat.

Vymena klapky je jedine spolehlive a spravne reseni, rozdil ve fungovani motoru pred a po propastny.

EDIT

Jinak vlastni vymena klapky je v pohode....prace tak na 2 hodiny. Odpojit, vymontovat a opacne. Trosku horsi pristup k hadickam, ale da se to.

2013-02-27 22:19:17

No mě jde hlavně o to, že když vyměním nefunkční, spíše špatně funkční, ta funkční, tak zda jde vyresetovat ŘJ přes OBD2 a zda se to musí nastavovat. Nebo jen odpojím baterku, přehodím klapky. Nahodím baterku nastartuju a nechám ať si to jednotka načte :D

2013-02-27 22:20:46

Nerez svody dobra vec, nemuzu si je vynachvalit, jen bacha na nevyuzity srouby co jsou v zavitech, fakt radi ulitavaj, takze radne dotahnout!

Jinak sundavat jen kryt stavajicich je nesmysl, uz bys ho nedal zpet, je to desna pakarna a vymotat ho ven fakt stoji trochu usili, osobni zkusenost kdyz jsme to rvali loni s tofojem. Jo a zaroven s tim doporucuju dat i decat trubku, je to lepsi. Ale pokud je kat dobrej, tak proc ho tam zase nenechat, muj byl uz dost KO.

2013-02-27 22:23:23

Ja jenom vymenil s odpojenou baterkou t.j.resetem RJ. Mel jsem v te dobe i jednoduchou diagnostiku, ta ale chyby nehlasila.

Postup dle EPL vypada dobre, ale podle me se ta kalibrace stejne provede pri provozu.

Funkce nove klapky bez problemu, vsechny problemy s volnobehem, drzenim otacek a sekanim plynoveho pedalu se vyresily.

2013-02-27 22:24:34

Kluci, jen tak OT, kdyby jste nekdy nekdo chtel servis, nebo co koliv na Vasich Nissanech, tak neni problem u me. Neni problem da se rict cokoliv. Od vymeny oleju az po co chcete kdyztak piste do SZ

2013-02-27 22:25:58

Já ho tam nemám. Sice nevím co to bude dělat v létě, ale to už snad budou nerez. Nemám je totiž na co našroubovat. A potřeboval jsem zkontrolovat kat, takže prostě musel dolů. A měl jsem ho rychle venku, trošku síly a za 5 minut byl venku. Problém byl v tom, že nebyl za co přimontovat nazpátek. Zůstal mi jen jeden šroubek, zbytek se zalomil.

Edit:

Kadli: a odkud jsi, jestli to není tajemství.

Franta: tak klapka není úplně nová, použitá od Jagyho, takže myslím, že snad nic špatnýho mi nepošle. Co jsem kupoval vše v naprostém pořádku. No hlavně doufám, že už se konečně zbavím mého problému a bude to plynule táhnout až k omezovači.

2013-02-27 22:29:56

Je treba odvrtat stefty a dat tam do pruchozich der nove srouby a take nove tesneni.

Problem 144 neni klasicky t.j.druhy kat, ale ta megaobluda ve svodech.....)))


Odpovědět

1 ......... 542  543  544  545  546 ......... 1254