Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 540  541  542  543  544 ......... 1254

2013-02-26 19:58:28

Nádherný je ten motor, ale čo to je zač ?

2013-02-26 19:59:59

Luky ještě může mít Arteee trošku jinak blatníky a podběhy než u tebe?

motor nevím,textu nerozumím,jen tomu že je to rework - tj. znovuudělanej motor - koukni na ty rozvody,nebudou asi origo,nebo je závodní ...

2013-02-26 20:07:06

Jo, je to náhrada za reťaz, asi to je spoľahlivejšie. Musí to fungovať parádne a predpokladám že je to nezničiteľné. Mercedes využíva takýto rozvod pre nafty.... jeden čas som to vyrábal (rozumej, podieľal sa na výrobe) v robote.

ok, vygooglil som to... základom je motor Nissan L28 (nissan/datsun 280 Z). pekné peklo

2013-02-26 20:09:50

Artee: Tech 6.5kg u TD mas zvazenych?

Jimny: mam bile TD 15x7. ET tusim 23. Idealni na N14/N15. Na foto jsou jen spinave od zav. desticek.

ATS DTC jsou dobre, ale tezko sehnatelne - uz se nevyrabi.

2013-02-26 20:12:02

ET zaujímavé... nevyzerajú vôbec zle Aká tam je váha, prípadne cena ?

Našiel som tieto, sú celkom zaujímavé... cenovka trošku vyššia, keďže u nás nie sú bežné... ale sú to ROTA no, stále to sú repliky, neviem ako sú na tom kvalitou.... prípadne tuhosťou. Váhovo nie sú až také hrozné.Minimálne na zrazy ako štýlovka by mohli byť super ! Ale potom by mi bolo treba nejaké veľmi slušné 14-15 na slick.

2013-02-26 20:20:13

Cca 6kg, ted jsou obuty se slickem AVON. Cena cca 12tis. komplet nebo cca 8tis. kola bez pneu.

2013-02-26 20:29:54

Jagy, jojo, právě že zvážených, protože na netu v tabulkách je tenhle rozměr ocejchovanejch skoro k 8kg, což když jsem to nesl mě přišlo jako blbost. Jeden pár mám sundanej z gum, takže jsem provedl diferenční měření a vychází to s přihlédnutím k chybě na obyč váze tak 6,5-7kg, což je na ten rozměr asi odpovídající, když vezmu, že ty TDčka co si mi sehnal pro známeho na FoFo (ty černé 16") měly asi 6,3kg.

2013-02-26 20:45:37

Prave proto se ptam, protoze ty "papirove" hodnoty jsou vyssi.

2013-02-26 21:24:49

Jak dlouho vydrzi rozdelany zavreny olej? Vali se mi tu asi pul roku LM. Do P11 nemusim nastesti dolejvat, tak chci vedet, jestli zbytek muzu pouzit pri vymene a dalsich cca pul roku.

2013-02-26 22:38:43

Protlak já bych to neřešil a v klidu ho tam dal. Ještě mam doma zbytek zté tvojí jak jsem měnil kolik tam máš ?

2013-02-26 22:41:41

To se musim mrknout, ale rekl bych, ze tak litrik urcite. Menit ale budu az za cca 4 mesice.

2013-02-26 22:58:12

nevie niekto kde zmizla tema "Zaujimave inzeraty" ?

2013-02-26 22:59:39

http://www.nissanclub.cz/...lect=219885#message219885

2013-02-26 23:21:49

to kto tak zaujimavo presunul do sekcie 300ZX?

ale dik

2013-02-26 23:23:11

ale koukám, že tam není všechno ..

2013-02-27 00:45:20

Nevím,mám to takhle ve sledování témat a mizení pár věcí už jsem zaznamenal a předesílal

2013-02-27 12:00:54

Ahoj vsem priznivcum Nissan-Infiniti, muj prvni prispevek

2013-02-27 15:49:42

Gratulijem k prvému príspevku.

Chlopi takto , vymenil som dnes konečne ten môj nešťastný Knock senzor ... samozrejme som vymazal chyby z ECU. Pri diagnostike mi to potom píše kód 55 , teda bez chýb.. Už som aj jazdil na aute a stále kód 55. takže som spokojný , ale ak sadnem do auta a vložím kľúč do zapalovania a otočím s ním tak zhasne kontrolka AirBag a ešte dačo , ale Check Engine svieti dalej a až keď naštartujem tak zhasne aj ten Check. Nemalo by to zhasnúť tak ako Airbag pred štartovaním? A až potom naštartovať? Lebo ako vravím ECU hlási 55 - teda bez závad. Teda ja som bol v tom že zhasne pred štartovaním všetko okrem baterky a olej kontrolky. Tak ako to je???

2013-02-27 16:18:11

Na 144 se mi zdá zhasne až po nastartování. Jinak všechny kontrolky by měly zhasínat nezávisle na sobě.

2013-02-27 17:37:24

To má zhasnout až po nastartování, to je správně.

Tak pánové, příjemné odpoledne s přehazováním gum.

Tak obrázky:

obr 1. zleva - 215/40 uplně sjetý vzorek, 205/50 nová guma, 215/45 nová guma.

obr2. 215/45

obr3. 215/40

Se 40kama předek padnul úplně zanedbatelně (ty 4mm, což je defacto výška vzorku, který tam nění), naopak se 45kama to šlo nahoru asi 12mm, ale to může být i tím, že vzadu zůstavaly 16ky. Vizuelní stránka nevím no, 45ka vyplní hezky podběh, 40ka vypadá vzdušněji, ale hezky.

Každopádně, tak markatní rozdíl v jízdních vlastnostech jsem nečekal. 40ky stejný jako teď 205, jen to víc táhne a je tužší zatáčení, což je pochopitelné. Ale ty 45ky, stěma to prostě vůbec nejelo, bylo to sakra cítít, že se to rozjíždí utahaně, ufuněně, to mě docela hodně překvapilo, a když jsem si představil, o kolik by se zvedla spotřeba, tak se tedy markatně přikláním k těm 40kam. Ten odpor při akceleraci mě fakt víc než překvapil.


Odpovědět

1 ......... 540  541  542  543  544 ......... 1254