Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 538  539  540  541  542 ......... 1254

 Svobi
2013-02-25 21:14:17

Tak dnes jsem byl solidně nasrán . Ta Kia to jsou auta . Celý víkend na tom makám kvůli STK , vyrábim lem , zadní brzdy,tyčky stabíku a takové píčarny. Dnes mi došly přední desky a tak je tam v15 h nahazuju kolem 16h vyjíždim z garáže všechno super udělaný ručku jsem dotáhl ,že už konečně brzdí krásně. Přijedu domu zatáhnu ručku a serval jsem ji něco se dole utrhlo asi jak se to tam rozdvojuje pro lanovod . To je krám neskutečnej tak jsem STK nestihl . A příští týden to budu muset vyřešit v 5 jedu do Brna.

To je v prdeli taková věc jako ruční musí přeci vydržet zatáhnout i od 3 lidí najednou ,když je to bezpečnostní prvek a ne že za ní vezmeš a něco se utrhne

2013-02-25 21:18:47

SR20VE bych dal do větších aut čistě kvůli komfortnější jízdě a plynulé akceleraci. 16VE pro menší auta jako almery, sunny a podobně a honit výkon. ta 1,6 bude mít styl ala honda, větší komprese, větší litrový výkon, výkony budou šílený po úpravách, jen pošetřit lépe chlazení. nissan věděl proč sr20ve dával do primer a s CVT, kdo chtěl asi sportovnější zážitek sáhl spíš po pulsaru s sr16ve. do větších aut 20ve s 16ve vačkama

2013-02-25 21:38:07

Z dvoulitra ale taky uděláš styl ala honda ... viz Type R 2.0L

Oba můžou točit 9000ot a s 2.0 dosádneš vyšší torque ...

2013-02-25 21:42:11

Netusim z kama cerpas informace, ale Hondy s 1.6 byly pred 20ti lety. Ted jednoznacne dvoulitr, doba davno pokrocila. Vzdyt doted trpi jinak skvela Integra na to, ze to byla jen 1.8cka. Nehlede na to, ze N1 bylo sakra malo a motory ty kone ani v serii nemaji. A SR16VE ac je fajn, tak nejede. Na urovni serioveho SR20DE.

Muzu vedet, jaky je problem s chlazenim?

2013-02-25 21:42:23

Ja se zastavam nazoru "objem nicim nenahradis", takze kdybych se mel rozhodovat, tak u me by slo do Sunnyho 20VE

2013-02-25 21:44:20

Svobi, tak hlavne abys stihl ty moje brzdice

Uz by mely byt na ceste nebo kdovi zda uz nedorazily...

2013-02-25 21:45:37

SR20VE mozno lepsia spotreba a ten motor bude asi dostupnejsi a mozno aj lacnejsi, predsa ich bude asi viac ako SR16VE

2013-02-25 22:04:50

Samozrejme, ze SR16VE je min a jsou drahsi. Nejak mi unika smysl, proc kupova drahsi motor, ktery jede jako SR20DE a nema velky potencial na upravy. Jako downsizing v praxi jo?

2013-02-26 13:25:09

Blby no...

http://www.novinky.cz/kri...cii-raketove-vzrostl.html

2013-02-26 13:29:24

Je pekny videt, ze Nissan neni ani v 1 desitce.

2013-02-26 14:35:32

Řeším dilema, jaký pneu, tedy co se rozměru týče. Nyní mám 205/50 R16. Na léto jdu na 17ky a nevím profil, protože k současnému není obvodově (průměrově) žadný ekvivalnet. Tedy 215/40 je o 8mm nižší a 215/45 je o 12mm vyšší. Podvozek mám už teď o 40mm dole, takže si říkám, že těch 8mm ještě dolů už bude brutál. Kdo jaký 17ky máte na primče?

 Svobi
2013-02-26 14:40:27

Já tam mam 215/45 R17 a pohoda s turbem bych to spíš neřešil a dal taky ty 45

2013-02-26 14:40:55

Arteee, vzhledem k turbu bych asi volil 215/45, myslim ze to nijak nepoznas ze je to vetsi prumer. Jinak Judy ma na svem BC podvozku 215/40, tak jukni na fotky cos delal napr. v Mimoni a uvidis no. Ale ja bych asi volil ty vyssi. Mel je kdysi i tofoj, Svobi je tusim jezdi na leto taky.

EDIT: Tak Svobi byl o par vterinek rychlejsi...

2013-02-26 14:43:02

Dik kuci ... To jsem si myslel, ze je ma Judy, a prave si moc dobre pamatuju jak rikal, ze do mycky si bere drevene prkna aby tam vubec vjel. Ja jsem se svetlou vyskou vozu taky už na stiru...

Asi vezmu ty vetsi

2013-02-26 14:44:33

Já měl na Primči P11 GT 215/40 17ky, drželo to jak přibité, ale taky to spolu se sníženým podvozkem dostávala sežrat na našich cestách, takže jsem v konečném důsledku jezdil pomaleji než teď s N15 1.6SR osobně bych bral 215/45 když už ty 17ky musí být (zas takový obrovský rozdíl to oproti 215/40 dle mě nebude) a jak psal Svobi, turbo u Tebe si s tím určitě poradí kdyžtak taky mrkni do profilu, mám tam foto, jestli něčemu pomůže...

2013-02-26 14:55:00

Rozdíl je 1cm na profilu. Jako připlácnout jí ještě víc na zem je fajn, ale jak si psal Diego, na naše cesty nic moc :-/ Takže půjdu do větších balónů, teda ... Musím jednat rychle, co teď koukám, tak ceny letňáku jsou teď nejnižší za celou zimu.

2013-02-26 14:57:24

A bude to lip vypadat, nebude velka mezera mezi kolem a blatnikem

PS: Jop, ber je hned, pak najednou pujde cena zase nahoru, pamatuju si to z predeslych let.

 Svobi
2013-02-26 15:04:07

Mě se nejvíc líbilo když byly sjeté a bylo to jak ta 40,ale mám to jak kozu originál no,ale měnit to moc nechci pax to funguje výtečne stína koni tlumicema i na rozbité cestě jako skoro žádný auto

2013-02-26 15:07:43

No co jsem dal do pryč ty menší pružiny ze zadku, tak se to chová konečně už normálně, ale na velkých výmolech teď v zimě je to s tím podvozkem porod, jak je ta progrese tvrdá nakonci, tak auto se prohne už teď na 50kach, takže asi i těch 45 bude lepších, protože profil snížím oproti 205/50 opravdu skoro o nic, takže bych nemusel nic pocítít, oproti těm 40kám, kde profil je už o víc jak 2cm nižší. :-D

 Svobi
2013-02-26 15:23:03

Jj origo gt a nějaký lepší tlumiče je na naše cesty asi něj nebo pak nějaký Bc s vhodnyma pruzinama. A doladis jak potřebuješ.

Ale co zas aspoň na okruhu jednou do roka to bude lepší pro vás


Odpovědět

1 ......... 538  539  540  541  542 ......... 1254