Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 502  503  504  505  506 ......... 1254

2013-01-31 12:39:05

máš recht, když nissana tak bez gumy

2013-01-31 12:41:02

Kdo by měl rád taky gumu ,že

2013-01-31 17:12:35

Chudak moderator http://www.stream.cz/vide...jhorsi-soutezici-v-taxiku

2013-02-01 08:06:25

Hele kluci, příp. teda i řidičky , neřikalo se. že se udělá ňákej srazík? P

2013-02-01 09:55:13

boze muj...

2013-02-01 14:56:39

potřeboval bych znát dimenze matic a šroubů v zadním horním uložení tlumičů u p11 u lifbacku. jak se k ním dostanete sundáním výztuh mezi kufrem a sedačkama. chtěl bych je vyměnit ale nechce se mi to rozdělávat a běhat s tím do krámu (mám to z garáže fakt daleko), spíš to udělat rovnou, neví někdo? pamatuju si jen že měli takovou plochou hlavičku aby přes ně šli dát ty pláty

2013-02-01 18:19:24

Dneska sem pořídil pumpu z Myšule, tak sem jí hned musel vyměnit. Bylo to príma hrabat se s pořezanýma rukama v nádrži plný benzínu Ale nakonec to dobře dopadlo. No změnila se rychlost natlakování benzínu. Stará pumpa tlakovala tak 2 vteřiny, teď to udělá jenom bzzzn a hotovo

2013-02-01 18:24:47

Ze bych si taky udelal radost jen na "obyc" SRko Ale kdovi jak moc to pomuze, u Tebe bude treba.

2013-02-01 18:38:46

No na výkon to asi žádnej vliv mít nebude. Ale docela sem koukal, co kolem toho filtru plavalo za bordel, takže by si to každej měl vyčistit.

2013-02-01 18:55:52

Takze vpoho všechno našel si to jo ? A měl jich víc Valis nebo ti dal nějakou ?

A kary jak svině tam co . Teda zas na kost rozebraný jak je znam

A určitě si myslim pro naše výkonové aplikace lepší než Walbro , které je dražší , míň spolehlivé a žere určitě víc proudu a nevim jak je stavěné napájení u Nissanu zda tam pak neni už rapidní pokles U

2013-02-01 19:22:45

Tak ze bych na tofim nechal jeste alespon radnou ocist te origo? Ho ze me uz asi klepne

2013-02-01 19:27:25

Jo jezdí k nim 3 autobusy z Černýho Mostu. Pumpu měl připravenou a podle mě to je ideální volba. O autech mi ani nemluv. Nemá to nijak označený, ale jdu a vidím polepený STi na hřebíkách, vedle ní druhá rozebraná, takže sem hned zabočil.

Luky můžeme to vyčistit, je to otázka 20 minut a vyplatí se to

2013-02-01 19:31:53

To kdybys viděl na facu co tam robi blázni . Parádní práce

2013-02-01 19:37:35

Tofi fakt? Tak to mam radost, cim min prace a vice uzitku, tim lip Ja Te nemit, co bych delal, Ty na vse vzdy dopredu prijdes u sebe a pak uz je to hracka

Jinak dnes jsem mel jednu zkousku a kdyz jsem pak sel pred skolu, tak venku jelo v klidku (akorat vyjel) bily EVO. Tusim ze to byla IX, ale nadheraaaa

2013-02-01 19:39:56

Sem na to včera koukal. Když tě práce baví, tak je to vidět.

Akorát si na tvoje auto Luky vezmu gumový rukavice

2013-02-01 19:47:00

Tofi, klidne Ti je koupim Jinak uz sepisuju seznam, se to nejak rozsiruje. Ale ja zitra budu taky asi makat, mam doma ty zadni brzdice + doladit ty predni. No vsak Ty vis.

EDIT: Tak uz me to dost s*alo a nemohlo to dopadnout jinak... Snad uz bude vazne na dlouho klid.

2013-02-01 20:50:29

To se bude lítat pres rukáv. A vyměněny to máš hned

2013-02-01 20:55:11

Ty voe, no snad uz to bude konecne jak rikas.

Jinak ja menit nebudu, to az pak s tofim, je toho vice, takze nema smysl se ted v tom vrtat... Behem vikendu se pokusim pripravit jeste nejaky dalsi veci

PS: Jinak sem se zarek ze uz nebudu kupovat jety okolo castek 1000Kc/kus a radsi sem trochu priplatil za jistotu a vzal novy za necelych 2100Kc/kus s DPH. Posledni mi vydrzely asi 1,5 roku a zase slus. Tyhle asi budu casteji prostrikavat necim, at ta rucka vydrzi dlooouho.

2013-02-01 20:56:28

A jsou doma

Na třetí fotce je vidět,že u Eagle F1 (dole )samotný běhoun je po změření o dobrej centimetr širší a přitom jsou to oboje šíře 205 mm

Proto jsou tak těžký 9,5 F1vs. 8,2 kg V12

2013-02-01 20:57:53

Jo Marceli, dnes odeslano, takze asi pristi tyden ocekavej Driv to neslo

EDIT: A jinak paradni pneu, byt tak ve 205/50, tak sem je asi taky uz bral. Ale Kumho nakonec dobry.


Odpovědět

1 ......... 502  503  504  505  506 ......... 1254