Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 495  496  497  498  499 ......... 1254

2013-01-23 23:22:01

Se svodama a bez katu jsem taky hned prisel na to jak je to uplne jiny. A co je lepsi, ze i klesla spotreba. Takze jen samy uzitek, tedy az na to ze to trosku smrdi.

PS: Takze se asi nedozvim jakyma cudlama svetla natocit na druhou stranu? To znamena ze ted budu asi nejakou chvili jezdit s pravym svetlem ktery docela solidne sviti protijedoucim do oci...

2013-01-23 23:29:17

Luky .....Kde si kupoval ten dekat ....jaky ma ten Tvůj průměr?

2013-01-23 23:35:01

Je to stejnej prumer jako jsou svody, tzn. 2,5". Ja ho nekupoval, Tofoj se tusim nekdy loni domluvil s Kadlim, kterej zrovna ty trubky mel a bral ji sobe a me ji vzal rovnou taky. Pak se na to navarovaly priruby tak to pripravil i me. No a kdyz jsem prijel se svodama, tak to mel hezky pro me pripraveny a nahodilo se to tam. Ja prave od Kadliho chtel taky tu trubku, tak se to domluvilo takhle.

PS: Ale brzy by mela byt snad k mani, tedy cca za 1,5 mesice uz doufam (jagy vi...)

2013-01-23 23:41:37

Sice dražší, ale fungovat bude.

http://www.highperformanc...alog/10-vyfukove-soustavy

průměr 3 palce, svody mají 2,5.....

2013-01-23 23:51:50

jagy: JWT asi nechci, jwt je cenově pro mě nezajímavé. spíš to HKSko je lákavější

2013-01-23 23:53:08

Šiška versus houba.....

Děláš chybu, chlapče.

2013-01-23 23:53:59

to je věc názoru, na houbě nevidím nic špatného, kor když mám airbox pořád. když na to může jezdit většina japonska, proč ne já

2013-01-24 00:12:26

Franto, hlavně obdivuj Jifa, to je jeho dítě, 95% udělal on, já to jen opečovávám, a teď na mě vyplouvají věci, které neměly přežít víc jak dva roky. Ale popravdě, jsou to jiné, než bych čekal = činské turbo drží, kopie walbra čerpadla stále dodává konstatní tlak, za to kopie greddy BOVka už zařvala, to jsem se nepoučil a šel do další, která vydržela ještě mín. Teď jezdím ze BOV úplně a je to pro tento systém asi nejlepší, ale do budoucna plánuju recyrkulační, které už mám, jen vymýšlím, jak povedu a udělam trubky (spojkama se tam prostě už nevejdu). Zatím se jen rozpadlo potrubí, ale to se musí najít vhodné materiály, které ustojí namáhání a okolní vlivy, výfuk. Bohužel konstrukce svodu u SR20DET vymýšlel nějaký ignoracký japončík, když si myslel, že to 20kg turbo s precatem udrží čtyři 8čky štefty, které se ještě rozpalují doruda, a myslel si, že když už to udrží, že se nebudou povolovat.

Auto dostalo jinej podvozek, stále špekuluju nad brzdami, auto se vyvařilo a hodilo se do celolaku.

No a stále se ladí, ale už jsem ve stádiu, kdy potřebuju brzdu s retardérem, protože street lazení už jsem vyčerpal. Mám tam ještě pár bodů, kdy mi holka zadetonuje, ale teď si říkám, že to mohlo být právě tím vstřikem, protože přes něj utíkal benzín, takže chyběl ve válci, a ještě tam mohl být nezměřený vzduch = detonace.

2013-01-24 00:14:02

Kupovat de-kat trubku jsou vyhozene penize. Nikdy bych to takhle neresil...

JWT i HKS je ok, mam vyzkouseno oboji... kazde ma sve + a -.

Artee: Svody u SR20DET urcite nejsou problem... u tebe bude spis problem, ze tam nemas prakticky nic original a spatna smes tomu taky nepomaha.

2013-01-24 00:19:16

Franto, jak rikam, trubku mit asi budu, tak by nemel byt problem se pripadne domluvit. Koupis urcite za min

2013-01-24 00:26:50

Jagy, svody jsou z S14, jen jsou trochu prihnuty bliz k motoru, a to turbo je proste T25/T28 s jednotnou prirobou, kterou ma jak S14ka, tak S13 S-ER. Vsak kupuju tesneni na 200sx Tohle je originál, a skoro všichni dvoukilaři mi říkají, že stím povolováním těhle šteftů bojují taky. Jediné dlouhodobější řešení je použití nordlock podložek. S tím jsou zatím dobré zkušenosti.

2013-01-24 00:35:03

Jenze ty nemas OE dily, ale chinu svody, atd... nevidel jsem problem, ze by nekdo resil neco takoveho u OE SR20DET (GTiR, S13, S14, Avenir, Bluebird,...).

2013-01-24 11:07:48

Jagy, to neni o činských dilech. Ty čtyři štefty 8čky tam jsou i na OEM dílech, těsnění má přesně tento otvor, turbo má přesně díru na 8čku šroub, svody mají M8 závit. To není o číně, to je o konstrukci. Sponge, co by strojírník, nad tím kroutil hlavou, sám by tam čekal minimálne 10ky na takovou aplikaci a váhu (a to ja mám díky nerezu ten system jestě lehčí, proti OEM litině). Vem si logiku. Svody máš na osmi 13kách šteftech, o 30cm materiálu dál, ti celý zbytek váhy vysí jen na čtyřech 8kách.

Mluvil jsem s prodavačem v HPP, když jsem tam byl dvakrat pro těsnění mezi svody a turbo, pak už se mě ptal, jestli mám dvoukilo, tak jsem tu ukazoval, dlouho jsme se bavili a říkal, že to je běžná starost, uvolňování těchto šteftů, a že on to na svém dvoukilu vyřešil až těma nordlock podložkama (neříkám, že se ti to uvolní druhý den, ale po roce ten materiál je už tak natahnutý, že to těsnění foukne). Toť celé.

2013-01-24 12:35:33

ja som na svoju aplikaciu pouzil 10ky sroby namiesto povodnych 8mm steftov. takisto som sa vykaslal na akekolvek tesnenia, dal som zrovnat vsetky stycne plochy a uz roky nemam absolutne ziadny problem, tesnenie nemam ani na bloku, ani na zvody-turbo. rozhodne odporucam pouzit seriove liatinove zovdy, su podstatne lepsie ako by si jeden mohol mysliet, ako ca18det tak sr20det liatinove zvody su plne v pohode do cca 350k vykonu a nemaju ziadny problem s praskanim a po zarovnani nehrozi ohnutie....

2013-01-24 14:47:08

Jen pro info, o nekom sikovnym s rovnaci stolici na auto by nekdo v Praze nebo Praze-Zapad (ci blizkem okoli) nahodou nevedel??

2013-01-24 16:03:20

luky: až tak jo? jestli je hnutej nosník tak bych se na to vybod teda

2013-01-24 16:19:27

Vybod na co? Rovnat? Kdyz ono to neni asi tak sileny, to ze byl naraznik na jedny strane trochu niz a na druhy vic u svetla sem prisuzoval necemu jinemu, ale zda se to fakt trochu na ten nosnik. Orig. svetla sedely vesmes super, az na mensi rozdily, ale u tech JDM je to fakt znat jak jsou trochu jiny - mensi a velky blinkr, tzn. jak jsem psal, pravy blinkr ma od narazniku dost slusnou mezeru. Druha strana trochu, tak jak sem napr. videl u Judyho a Ty to tak budes mit asi stejne.

2013-01-24 18:57:00

Tak jsem si s tim po prichodu domu z prace opet hral, no pekne na houno, protoze auto stoji venku (jinou moznost nemam), takze jsem to ladil slozite po tme a dle baraku - podobne jako kdysi HnIDy Nakonec se zadarilo a zda se ze to bude i docela slusne postelovany, ale presne to jeste poznam, furt lepsi nez to bylo...

Jinak jsem koukal jeste na to jak to tam mam chyceny. Ten pravy blinkr vypada silene, ale je to proste tim, ze mam naraznik moc vysoko a je to tedy se svetlem na sobe desne napasovany a blinkr uz nemuze jit niz, tak to nedam dal. Ale treba by stacilo jen sundat naraznik a proste ho lepe dopasovat, mozna to v nosniku nebude, nevim.

Vice na foto-brzy hodim, i kdyz na foto po tme s bleskem to vypada snad jeste hure nez v realu. Druha strana taky vypada jak kdyby tam byla dira jako vrata, ale v realu je to vcelku uplne v pohode.

2013-01-24 19:07:45

Kooonečně se mi plní tužba.Goody eagle F1 letěly z baráku (jak se říká) a mam obj. HANKOOK Ventus V12 EVO 205/45 R16 87W

Goody 9.5 kg a Hanc. by měla být o cca 2kg lehčí

Ovšem nic není dokonalý žejo : chtěl jsem profil na 50,ale nedělají ho.

2013-01-24 19:23:10

no Lukysku jeste doladit ty detaili a je to cajk huste to sviti z boku oddelene jak to sviti z dalkam skus pak udelat foto ty parkovacky jsou good tak jsem to mel na fiatu delane jo co je tam za zarovky normalne ty co v origo svetlech


Odpovědět

1 ......... 495  496  497  498  499 ......... 1254