Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 491  492  493  494  495 ......... 1254

NO_HITS  
Laďa
2013-01-21 16:33:37

bmarcellus: s autem jezdím 2 roky jak si myslím že se jezdit má tj neklesám pod 2000ot. jezdím trochu svižněji a sem tam ten motor protáhnu abych ,,vymetl pavučiny,, Rozjíždím se živěji na křižovatkách , sem tam si lehce zagumuju atd ale si stejně jediná m,ožnost je asi mechanický pročištění po rozebrání

2013-01-21 16:46:06

A podívá se někdy motor během týdne mezi 4500 a 6500 ot. ?

To co máš v motoru způsobil předchozí uživatel.Nic nečisti,jen tam lej olej s menším rozpouštěcím účinkem,jako je 10w ,nebo 15w - nic nezkazíš a je to levný a motor si s těmahle olejema rozumí bez obav

NO_HITS  
Laďa
2013-01-21 17:06:00

minimálně jednou, ale spíš víckrát liju tam LM 10w40 s MoS2 už 3. náplň po 8000km ( teda 4. , ale první sem pro jistotu vyměnil po 1000km)

2013-01-21 17:21:17

cena podle mě to nevyváží kor u obyčejných aut.

Artee: právě, že volba tvrdšího a odolnějšího materiálu dovoluje udělat elektrodu užší a tím snížit zapalovací napětí mělo by to zlepšit zapalování. měl jsem o tom přednášku u kamaráda motorkáře, kde volba těchto svíček je prý opravdu znát kor ve vysokých otáčkách, ale obyčejným autům co máme je to asi jedno

jinak jestli platinu nebo iridium je asi jedno, možná iridium, je to tvrdší a o něco odolnější kov

2013-01-21 19:56:46

Nazdar hoši

Mám vo štvrtok cestu k Vám do ČR. Idem do Frýdku-Místku kúpiť Nissan Cabstar - potreboval by som na tom vymeniť zvislý čap... Predajca ale vraj nemá na to priestor tak sa chcem opýtať či niekto z Vás by nebol ochotný mi s tým helfnuť - v podstate z okolia frýdku - Idem cestou frýdek-třinec-jablunkov-čadca-žilina... a potom po "diaľnici" do KE...

Kto mi vie pomôcť?

Bol by som veľmi vďačný

2013-01-21 20:30:17

Nikto?!?

P.S. ešte jedna otázka vie mi tu niekto vybaviť COC???

2013-01-21 20:32:42

rád bych pomohl, ale jsem silně z ruky

2013-01-21 20:59:05

Hlavně to u nás ani nemáme tohle COC , unás to funguje jinak. Nevim podle mě ať ti to zjistí prodejce jestli to vystaví úřad nebo STK u nás to nevim ,ale nezdá se mi to .

2013-01-21 21:05:52

Ještě ke svíčkam, je to jak píse Arteee. Platina a zejména iridium mají výrazne vyšší odolnost při vysokých teplotách než slitina CuCr. Neznamená to, ze motor s iridiovou svíčkou bude mít vyšší výkon, ale svíčka vydrží dele a bude pomaleji degradovat.

U P11-144 se už používají platinové PFR6G-11 s prodlouženým intervalem výměny .....u 110 kW jsou porad ještě předepsaný měděné, ale montáži iridiovych BKR5EIX se nic nezkazi (ale ani nic dramatického nezíská). Aktuálne kupuju v cene 206 CZK za kus.

2013-01-21 21:23:05

já tu nespekuluju o použitých materiálech o tom žádná, nadhodil jsem tenkost elektrody. Proč teda v rámci ještě větší životnosti z těch lepších materiálů neudělají elektrodu stejně tlustou jako je origo? neřešte to, říkám u auta je to jedno

2013-01-21 21:33:52

Jde o merne tepelně zatížení elektrod a měděnou špičku bys hned utavil, proto se děla kroužek.

Iridium a platina resp.jejich slitiny vydrží víc a proto ma elektroda tvar hrotu, což zase pomáhá stabilitě výboje.

.....strávil jsem x-desítek hodin na cestách s bývalým technickým ředitelem Brisku, tak jsem teoreticky vybaven....)))

2013-01-21 21:57:59

franta.s: PFR6G-11 za tu ludovu cenu ci BK ?

ja tam mam momentalne nejake Brisky obyc. a musim zaklopat ide to normalne...

este som sa nerozhupal dat 50e za sviecky

2013-01-21 22:08:17

Ta cena je za ty iridiove BKR5EIC-Y11. Je to mostecké CarDo, mají internetový obchod.

Platinové stojí v Čechách oficialne kolem 500 CZK, daly se tu sehnat za 1000 všechny.

.....mnohokrát jsem slyšel, kde je rozdíl mezi Brisk a NGK svíčkami a proč je zatím nebrat.

2013-01-21 22:14:18

tiez sa mi to nepacilo, ked som tam zbadal sviecku Brisk,

ale tak stale je nieco ine a tym stale odkladam kupu platinovych

2013-01-21 22:23:13

Tak je honem rychle kup, do té 103 kW nic jiného nepatří......

2013-01-21 23:11:17

Jak píše Franta, měděná svíčka by se ti hned upálila a z hrotu by byla stejně koule, ale s svíčka by měla už jiný odtrh. Kulová plocha pro jiskření není nejideálnější, ale furt ideálnější, než válcovitá. Jiskra má na kulové hraně tendenci "tancovat", jiskra (oblouk) přeskakuje nejmenší cestou ionizace. Z hrotu jde vždy ze špičky.

O žádné napětí nejde, to je totální blbost, napětí ti budící cívka vyrábí stále stejné.

Franta má vymytou hlavu od lidí z oboru, a já zase už ze škol. Zrovna VN techniku si docela pamatuju.

A opět jak píš Franta, do 103KW opravdu nemá cenu laborovat se svícema, předepsané NGK jsou nejlepší. I když Franto, proč tam dáváš teď teplejší svíčku? nějaký znatelný rozdíl? Já teda používam s turbem naopak už 7ky, a ještě se zmenšeným odtrhem.

2013-01-21 23:42:09

Ja jedu odjakziva 6 . Obyc NGK za 70 kč kus a menim je snad s olejem

2013-01-22 00:09:31

Arteee ...u mne to vymyvani nazývali studium.....))) ....ale spis bych tu svíčku uměl vyrobit, než nakreslit, aby fungovala....))

Mezi teplotní radou 5 a 6 zase tak velký rozdíl není, samozřejmě vím, ze 6 je běžný standard. Vzhledem k tomu, kde a jak s autem jezdím, jsem se rozhodl vyzkoušet ty teplejší iridiove. Zázraky neočekávám, ale svíčka za 200 korun kus me neslozi.

2013-01-22 09:45:44

No já právě taky mezi 6 a 7 rozdíl moc nečekal, a hle, studené starty, jako samotný zahřátý volnoběh smrdí, jak kdyby ten benzín jen protekl (AFR mám OK), ale zase jsem tomu možná pomohl, když motor jede ve WOT. Tak si říkám, že s 5kou se ti to sice rychleji ohřeje, ale aby naopak při nějakým svižnějším režimu to nebylo moc.

Lidi do S13 s SRkem davaji nejvic 8ky pro stage3. Ale S3 je uz vykonová masáž

2013-01-22 22:53:28

tak som nasiel foto

tento zazrak tam je


Odpovědět

1 ......... 491  492  493  494  495 ......... 1254