Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 465  466  467  468  469 ......... 1254

2012-12-20 22:16:14

Nadeje umira posledni.

V Japonsku ma Nissan celou radu zajimavych vozu, stejne jako v USA.

Trendy se vzdy obraci, podivejte treba na to nove Toyobaru.

Do te doby je tu k dispozici stale dostatek P11.

2012-12-20 22:18:40

protlak má pravdu, severokorejci jsou zamrzlí už minimálně 50 let. Vládnoucí vrstva by potřebovala uranový doly a obyčejní lidi by se konečně rádi pořádně najedli. Co se týče Nissan-Renaultu, tak se není čemu divit, že plnohodnotní nástupci Almer, Primer a Maxim chybí. Proč by si Renault budoval další konkurenci, že.

2012-12-20 22:21:26

Danny si vedle jak tá bedle Možno tomu pridávaju "moje" skúsenosti s renaultom ale vôbec ich renault nedo..rvil,prosťe je to automobilová politika dnešného trhu,navyše renaultu môžeš byť vdačný za stratový projekt menom GTR.Renault vôbec nie je taký zlý ako sa o ňom píše,tie priepastné rozdiely písmen sú v reále omnoho menšie,navyše ocenujem DNA áut,to je jedno akej značky..

2012-12-20 22:23:24

Kia a Hyundai 50 let pozadu? Kde?

2012-12-20 22:28:02

Renault jako takovej si přines z 90. let tak špatnou pověst, že už si jí nikdy nenapraví. V čele stála Laguna, zřejmě nejporuchovější auto všech dob. Zastánci Renaultu budou vždycky poučovat ostatní, že to, co maj ve znaku není piča, ale diamant. Každej to sice ví, ale nikdo tomu neřekne jinak než auto s pičou ve znaku. Já jenom vim, že od doby, kdy Nissan začal spolupracovat s Renaultem, tak se kvalita zpracování rapidně snížila...prostě na ty auta začali kašlat. Jakkoli se může Renault snažit, to mě nezajímá, ale je jasně vidět, že Nissan to ovlivnilo celkem dost, teda bohužel pro evropský trh. Jak je to v Japonsku bo USA, to nevim.

2012-12-20 22:29:57

jagy, ale to jsou jihokorejci, ne kldr. To je "celkem" rozdíl.

2012-12-20 22:30:41

Oni ti jihokorejsti chlapci pouzivaji celkem jednoduche technicke koncepty, coz mi dnes spis prijde jako vyhoda.

Spolu s progresem v designu a kvalite, coz je treba u I30 markantni, jsou dnes plne konkurenceschopni.

Kdo dnes nabizi solidini atmosfericke 1,6 resp. 2,0 motory s vykony 135 nebo 165 koni?

2012-12-20 22:33:57

Danny: Sorry, to jsem trochu prehlid.

Danny, 2012-12-20 22:29:57 napsal:

jagy, ale to jsou jihokorejci, ne kldr. To je "celkem" rozdíl. .. ..

2012-12-20 22:36:30

2012-12-20 22:38:30

Ale KLDR taky neni 50 let zpatky....Ti rovnou preskocili automobilsmus a jedou tvrde rakety....))

2012-12-20 22:39:45

jagy, v poho. franta: přesně tak, nové generace automobilů Hyundai a Kia jsou zase o level výš, než jejich předchůdci a to nemluvim o starších modelech. Pamatujete na příšerně vypadající a neohrabané Santa Fe bo Sorento? To se s jejimi nástupci nedá vůbec srovnávat. Navíc nižší střední třída. Kia tam má kromě Cee'du také Rio, které se také změnilo k nepoznání. Nová i30 je moderní a skvěle vybavené auto. Ty střední výbavy trikolor daleko převyšují plné palby některých konkurentů. Ten vývoj je tam opravdu markantní.

2012-12-20 22:42:49

2012-12-20 22:49:44

Nedavej tam toho Ghosna, nejsme na nej zvedavi.....

2012-12-20 22:55:17

KLDR přeskočila kromě aut taky jídlo, trh, marketing, hospodářství a mnoho dalších užitečných věcí...

2012-12-20 23:03:13

Co mě teď docela zaujalo je novej Leon. Před časem to vypadalo, že VW dochází se Seatem trpělivost a teď přichází novej Leon, kterej mě celkem překvapil. Třeba u předních světel. Klasický diody i trubice s příplatkem u lepších výbav a třeba takovej Golf je zřejmě nebude mít vůbec, přitom je to jejich vlajková loď nižší střední třídy. Zajímavý.

2012-12-20 23:17:22

Vlastnil som 19 16V phase 1,clio williams som jazdil asi 5x,zvezení som bol v Alpine A310,clio 197 a nenadával som nikdy, pretože každé DNA bolo jedinečné,či už to bolo alebo nebolo 100x poruchovejšie ako DE motor alebo K20 ktorým som už tiež niečo nalietal.Ale zaslepiť sa fejkom nikdy nedám.Táranie ako sú korejci vpredu môžem Sú v predu na peňaženku,aj to už neplatí..A že volaké ostré linky od thomasa burkleho ochlastajú nissanáka,no jediná odpoveď je:zapál nissánka a choď si kúpiť kus čistej histórie,a k tomu nech ti pribalia nejakú šlapku z pohraničnej oblasti ktorú vykurovalo celé pohraničné nemecko,to bude ta správna žena do manželského zvazku Danny keby si mal aspoń jedno očko striezve tak si musíš všimnúť že si dosť zobrali aj od nissan/infiniti.Ale ak si Fejker tak potom

 tofoj
Tomáš Fojtík
2012-12-20 23:20:43

Tak to sme Svobi rádi. V Sobotu nám bobiku přivez ukázat, určitě se rád projedeš

2012-12-20 23:22:42

Netahal bych do toho sportovni modely, ty jsou trosku jinde... hlavne teda i skladany jinde (v Dieppe). S nema nemam zadny problem a klidne bych je koupil. Bezny Renault je ale bohuzel zlo, setkavam se s tim denne v praci a na nejake DNA techto modelu vazne neslysim.

Renault bohuzel Nissan pohrbil takovy, jaky ho zname. Uz nema prakticky zadne zajimave auta, kdyz nepocitam GT-R a Z, ktere se vyrabi v JPN. Sice je zachranil financne, ale to je tak vse, Nissanu Renault nic nedal. GT-R prodelecne neni, tomu neverim... nizka cena samozrejme byl dobry marketingovy tah, prodava se dobre a ma ve svete skvele jmeno.

2012-12-20 23:25:00

Cedexi, dej si ledovej obklad na čelo a přestaň si tady honit triko. Já nepatřim mezi lidi, co se rádi hádaj, já beru všechno nad věcí. Asi nemůžeš překousnout tu skutečnost, že si každej někdy dělá z Renaultu srandu. Já vim, že Rencky byly v rally dobrý, ať už ve skupině B bo v Dakaru, ale to s tim nemá nic společného. Jestli patříš mezi Slováky, kteří svůj pocit méněcennosti vyjadřují tímto způsobem, tak to je tvůj problém.

 tofoj
Tomáš Fojtík
2012-12-20 23:32:40

Nissan má zajímavejch aut dost, akorát né pro nás. Je to ale strašný auto s parodií na podvozek.


Odpovědět

1 ......... 465  466  467  468  469 ......... 1254