Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 462  463  464  465  466 ......... 1254

2012-12-18 07:18:02

Ceska demence, nezna mezi.

2012-12-18 08:18:35

protlak : Mam origo Nissan stresni nosice na P11.

2012-12-18 10:12:38

jagy SZ

2012-12-18 23:24:09

Pro Zetkaře

2012-12-20 08:27:39

Rád bych vám představil auto které již jistě dobře znáte, ale asi jste nevěděli, že je to jedno z nejlepších aut na světě.

http://new.skoda-auto.com...s/testujrapida/summary-t2

tak tohle si pročtěte kor mandelíčkovic:D

"Přišel páteční večer a s ním pánskou částí naší rodiny oblíbený pořad TopGear... Vymýšleli jsme, kde najít vhodný plácek na testování jízdních vlastností po vzoru tohoto pořadu a nakonec poprosili dědu, jestli by nám domluvil pronájem autocvičiště ÚAMK ČR v Českých Budějovicích. "

"Zdeněk: Jedničkaa a vyrážíme. Pozor, jednička je sportovně krátká. Takže rychle dvojku a teď se projeví 105 koní. Motor Vás zatlačí do sedačky a už Vás nepustí. Zabírá pěkně odspodu a pobízí Vás do řazení pořád nahoru a nahoru až na šestý převodový stupeň, který má ještě pořád dost záběru. Takže kopců se s ním opravdu nebojte. Potřebujete rychle zabrzdit? Žádný problém. Rychleji zatáčkou? Opět bez problému. "

trochu mi to připomíná starý speed který jsem četl na střední, chybí mi tam už jen hláška typu " ta síla mi omotala střeva kolem páteře"...je to dobrá zpráva, zahoďte Zetka, primery, skyliny...tohle je auto pro nás

2012-12-20 09:15:09

.. a že tam všichni pořád brzdí. Doba ze 100 na 0 tam je, ale z 0 na 100 asi zapomněli :D ...no to přeci nemůžeme dát méně než pět hvězdiček

2012-12-20 09:21:56

Člověk by ani nečekal samou chválu a pozitivní "nezávislý" recenze na Seata Toledo eh teda chtěl jsem říct Škodu Rapid , když je to na jejich oficiálních stránkách.

2012-12-20 10:28:42

http://www.blesk.cz/dobryvyrobek ve Škodovce jsou hodně smutný, že se Rapid neprodává, tak už neví co vymyslet.....především sportovně krátká jednička pobavila - když je právě důležitý aby pro sportovní užití byla dlouhá

2012-12-20 10:56:09

Jj,zní to směšně. Ale vemte si a porovnejte ceny dříve,kdy primery stály asi to,co dneska velká octavia a už se tolik nesměju.V rámci konkurence renaultu,nissanu atd. se to povedlo,i když pro nás je to hnůj - ale za 200tis. udělej auto jako máme mi s poloviční cenou .....

Snad mi rozumíte

2012-12-20 11:54:07

BMarcellus: úplně ne - Primera je auto střední třídy a stála kolem půl mega. Dnešní auta střední třídy stojej podobně (až na světlý výjimky a u nich je většinou ňáký ten háček). Doufám, že neporovnáváš primeru a Rapida (ten mimochodem stojí 300 000,-

P

2012-12-20 11:57:03

primera GT ve své době stála 750 tisíc. pokud si ročně zhruba připočteš inflaci 3% a vynásobíš nějakýma 15 rokama tak si dnešníma penězma na milionu cca. dá se někde zjistit kolik jich bylo třeba vyrobeno? přeci jen když se člověk podívá jak málo jich jezdí a jak málo se jich prodává...je to tím že jich je málo nebo je lidi neprodávají?

2012-12-20 12:08:10

Primera GT byla vrcholná verze, jak můžeš přičítat inflaci? Kolik byl tehdy průměrný plat a kolik teď?

Rapid není špatný auto, ale nelze z něj dělat víc než má být a to je kategorie mezi Fabií a Octávkou

Když se to vezme obecně tak ceny aut šli vůči platu samozřejmě trochu níž - hlavně asi díky krizi a taky díky tomu že u nás byly auta rel. drahý. Ale nelze míchat kategorie a ani provonávat výbavy. Doba jde dopředu. To je jako kdybych srovnával kolik stála LCD televize před 5 lety a kolik teď...

2012-12-20 12:09:29

nevím kolik byl plat tak příčítám inflaci, ale životní úroveń stoupá, cena je orientační. hodnota tedy může být ještě daleko dražší. nicméně výroba se optimalizuje, zlevňuje, používají se méně kvalitní materiály a podobně:D

2012-12-20 12:23:55

Ono rapid se prodává méně už jen kvůli toho, že když se kouknu na starýho Rapida, tak to mělo alespoň sportovní design, kdežto nový Rapid není Rapid, ale nová Fabia sedan .. Takže kdyby se to prodávalo se třemi dveřmi a né s pěti, tak už lidi celkem slyší i na jméno Rapid. Toť můj názor co jsem slyšel jak se lidi baví

2012-12-20 12:42:17

Tehdy byly auta kvalitnejsi a taky drahsi. Vydrzely jezdit 20 let. To se vyrobcum dnes jiz nehodi, tak delaji mene kvalitni za mene penez a vydelaji na servise.

2012-12-20 13:01:36

Nejvíc mě děsí jak kdysi slavný a kvalitní značky jdou do pr...kvančic. Z Nissana je Renault, Škodovka kopíruje od Seatu. Třeba kamarád co dělá v BMW elektrotechnika mi občas vypráví, jak třeba X6 je slepenec z dílů ze všech možnejch koutů světa a prej už tam začíná bejt víc dílů od číňanů než od Němců.

2012-12-20 13:36:05

Bohuzel uz jen velmi malo vyrobcu aut stoji za to... Co se tyce ceny Primery, tak fakt se pohybovala okolo roku 98 mezi 700-800tis. Mel jsem, nebo tatik nekde ma, nejakou puvodni nabidku. Takze moc pekny. Dnes auta stojej za starou belu, ale delaj to schvalne, setri a automobilky chteji at lidi meni auta po max. 3-5 letech, sileny..

2012-12-20 14:02:26

kluci co to tu vymýšlíte doma mám dobový prospekty a určitě najdu i ceníky. Když jsme kupovali Almeru v roce 2000, tak stála v základu 350 000,- Chce mi tu někdo říct, že základní cena o třídu vyššího modelu je dvojnásobná?

Kde jste vymysleli, že škodovka kopíruje od Seatu?

P

2012-12-20 14:14:59

Tátu taky stála Almera v roce 1997 okolo 350 000,- takže koukám, že ty ceny se moc neměnili. Jinak k tomu kopírování, tak Škoda Rapid je až na několik detailů kopie novýho Seatu Toledo. Koncepčně byl dřív hotovej Seat a Škodovka to pak jen okopčila, teda aspoň jsem to čet. To je tak když jsou automobilky v koncernu na předku maj sice jinej znak, ale jinak jsou to minimálně motorově a technicky stejný auta s jen trochu jiným designem.

NO_HITS  
Laďa
2012-12-20 14:20:59

škoda seat vw a teď si nevzpomenu co ještě sou v podstatě ty samý auta a není to žádná novinka, např motor 1.6 55kW co je ve felicii je v ve vW polo 6N1/6N2 a možná by se našel i v seatu


Odpovědět

1 ......... 462  463  464  465  466 ......... 1254