Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 439  440  441  442  443 ......... 1254

2012-11-03 00:30:30

To jsou sracky kam se ty 4 buzny vejdou, do tehle se vejdou fakt jen 2. I kdyz ja byl v lete hustej borec taky. Leto, vedro, stazena strecha a vedle na sedacce 2 zensky To byla fakt masaz a vsichni cumeli. A jeste to byly starsi baby

2012-11-03 00:32:11

To já měl k dispozici v tý době novou Audi A4 cabrio 3.0 úprava MTM a protože byl březen,tak se místo holek zbalili další tři kamoši a jeli jsme do It. na víkend chacha

2012-11-03 00:34:24

A4 auto pro deticky

2012-11-03 00:46:45

MB je pro ty co nepoznali Audi

Znám A4 A6 A8 TT A4 RS benzíny i nafty-od 2.5 přes 3.0 po 4.2 i v naftě a MB mě od tý doby vůbec neoslovuje a že sem jich pár projel.V KV je ten MB sprostý slovo,ty maj rádi už jen rusáci hehe.Design,interiery a ovládání je hnus - stačí v jeden den přesednout a už se do mergla nevrátíš

2012-11-03 08:29:08

Tak to je asi jen u Vas v KV, diky Rusakum. Vetsina lidi jak sedne do MB, tak fakt uz nechce jinak, a ze jich znam dost. I kdyz nepopiram ze u tech nejnovejsich je o co stat. Uz to ted taky neni bohuzel ono. Ale Fauve Group ee, to fakt snad radeji temer cokoliv jinyho. A ze uz jsem to probiral s dost lidmi kteri do toho hluboce vidi. Ale ja jsem rad za svoji Primusku

2012-11-03 09:02:20

Typicky nemecky trojboj MB-BMW-Audi....kdo z koho...

Po svezeni v nekolika MB posledni dobou mam ja osobne naprosto jasno. Preci jen delaji ta auta o neco dele nez ostatni a je to sakra poznat.

V Nemecku je to z hlediska prestize take jasna vec.

2012-11-03 09:10:16

Franta: Moc hezky napsano, presne tak. Ostatni nerikam ze jsou spatne, ale co se tyce komfortu a i ty kvality (i kdyz dnes jak jsem psal je to uz horsi) je to fakt nekde jinde. I ty AT prevodovky mely odjakziva vymakany. A taky se to rika, kdyz MB, tak jedine s AT, protoze to maj dlouhymi lety zmakly.

2012-11-03 09:13:02

... pls smazat!

2012-11-03 09:13:17

... pls smazat!

2012-11-03 11:36:59

Mě šlo hlavně o sestrojení celýho auta po inženýrský stránce a jak myslí na nejmenší detaily atd. V tomhle už A8 předčí jen Lexus (Japan )

Jeden blbej příklad: proč si řidič v A8 má kam dát lahev s pitím a v Sku ne?Protože nějakej idiot šetřil na velikosti dveřní kapsy-21 století ehh.O ovládání tempomatu nemluvě.Ale jedno MB neberu,oni ho totiž dokážou řídit všichni tupci a je dělanej pro pasažery vzadu,ale Audi,nebo BMW ocení řidiči jako my - proto máme Nissany Almery a Primery a ne líp vybavenou a pohodlnější france produktion.

Luky co si to sem hodil?

2012-11-03 12:02:15

Me to takhle neprijde tedy, ale co clovek, to jiny nazor Ja v Sku nasel i to co sem si ani nemyslel ze by tam mohlo byt

Jinak s tema predchozima zpravama, ac se to nezda v sobotu, tak jsem ve skole a nejak jim tu nejde net a navic jsem na telefonu, tak pri nacitani se mi ta zprava poslala 3x A smazat uz to bohuzel nejde...

2012-11-03 12:22:45

BMarcellus, ešte je tu potom iný pohľad - pohľad automechanika. A ten ti povie, že Audi (resp. všetky autá koncernu) nezostrojili inžinieri, ale študenti 1. ročníka externého štúdia andragogiky. Pretože nikto iný nedáva napr. zámok konektora zo 4 možností práve na tú stranu, kde k nemu nie je prístup, nikto iný nevymyslí to, že kvôli diagnostike jednej súčiastky je treba demontovať inú vec, bez ktorej je ale potom diagnostika nemožná alebo že kvôli prístupu k jednej veci je najskôr potrebné demontovať ďalších päť...

2012-11-03 13:14:42

No to je sice všechno hezký možná i pravda. ALe proč A6 z roku 2005 v plný výbavě vypadá proti maxime jak kůlnička na dříví ? JE fakt je vtom ticho na dalnici a takle ,ale neni to zdaleka pohodlný a příjemný jak maxík a za volantem nemůžu najít místo .

A kámen úrazu je v momentě kdy tam něco děláš to zcela určitě

2012-11-03 15:12:46

Myslim ze to vsichni pisou velmi dobre a Svobi to ted potvrdil. Ta Maxima na svoji dobu je fakt jinde a nejen na svoji dobu. Jak je videt tak i ted dava jiny a novy auta v pohodlnosti a kvalite. Nevim ted jestli Maxima zrovna, ale nejaky rakovyhle auto melo podvozek ze stare 124 MB a to byly taky supa auticka, jen dobrych uz moc neni...

2012-11-03 17:48:28

Jasný,všude je něco,bmw zase vypadávají různý kabely po přejetí přejezdu,žerou klapky atd,atd a to nemluvě co vím o panamerách.Ale to jak audi dotáhlo a předčilo ostatní ze stavu co je nissan apod je neuvěřitelný a ostatní to museli dohnat a proto teď soupeří.A Cico,ty studenti jsou jedny z nejlepších kapacit co teď vyvijí nový generace aut jako ferrari nástupce enza,nebo italii a jiný.Tak to bych bral vážně.Mimochodem už léta znám mechaniky u audi,bmw i MB a nejmenší nadšení je u MB.Takže vím jak to je a není.Ale hlavně bych nechtěl ani jedno z nich dýl jak 80tis km.Pak jdou do kytek kvůli sofistikovanosti - rozuměj ať to funguje 5let a pryč s tím

2012-11-03 19:23:00

Proc taky myslis, ze si doma drzime porad starou Masarku kombi 290TD s najetymi uz cca pres 400tis. km, to auto je nezmar. Pak jeste nejaky lehce novejsi co jeste jde, ale nejnovejsi MB uz bohuzel fakt neni co byval. Driv to byly auta na 20let no problem, ale je jasny ze by ted sli vsichni proti sobe, tak se vse dela na par let a konec.

Sousedka dela u Hyundai a byla v Korei a tam bezne lidi menej auta za novy po cca 3 letech. U nas to tak sice nejde, ale vsici vyrobci vseho se toho stejne drzej.

2012-11-03 19:58:58

A32 neměla konkurenci, s 3,0 V6 byla v USA opakovaně autem roku...))

Jinak MB mělo slabší období, ale už jsou jejich auta opět zcela v cajku a není co vytknout.

U mě je jedním z favoritů na auto aut W124 ...nemá chybu .... snad jen v tom, že E500 se dělá pouze s automatem

2012-11-04 00:07:31

Franta, tak me s tim AT nevadi. U MB vedi ze by to lidi oddelali, tak do vsech techto aut davaji AT, maj to zmakly. Jinak na srazu sem E500 videl a lahudka, ty vytazeny blatnicky a orig. kola 18". Naprosta parada. 124 byly nej, hlavne ty povestny nafty. Pak jeste Masarka a pak uz je to horsi, ale i tak se to da. Nektery CDI novejsi motory uz maj taky nalitano 3/4 mil. km, ale je to spis ojedinely. Kazdopadne to jsou pohodlny auta na pohoda jizdu, zadny zavodeni, max. v rovnym smeru, tam nektery MB velmi umi, napr. V8.

EDIT: Jinak dnes prvne jizda se zimakama (185/65 R15) prehozenyma na puvodni ALU a nutno rici, ze se to nechova tak hrozne jak na plechacich. Jak je to na rafku 7" a ALU s ET35, cili vic vylezly, tak je to proste stabilnejsi nez s uzkym a zalezlym plechacem. To se predtim nedalo. A auti alespon i pres zimu bude vypadat lepe

 Romik
Roman
2012-11-04 10:58:46

tak se dneska skusim podivat odkud mi tece ta voda z motoru bavili jsme se z kamosem a rikal ze mohla klidne viskocit nejaka zatka co je na hlave ze kdyz v zimne zamrzne voda tak to vipadne aby se hlava neroztrhla tak se uvidi jestli tam neco takoviho za zavadu bude

 Romik
Roman
2012-11-04 18:31:44

http://www.nissanclub.cz/...l/27550_3762_dscf7270.jpg na teto fotce je kolo nevim od ceho jestli k vodni pumpe z hora to je takhle http://www.nissanclub.cz/...l/27552_3762_dscf7273.jpg a hnedka za nim je dirka a z toho mi tece voda z motoru nevite nekdo jak to opravit je tam spatnej pristup k tomu kdyz jsem do toho strcil sroubovak tak to prestalo tect skuste nekdo poradit diky


Odpovědět

1 ......... 439  440  441  442  443 ......... 1254