Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 421  422  423  424  425 ......... 1254

2012-10-18 00:13:31

Luky

2012-10-18 08:38:42

chmeldo neviem si predstaviť ako by si z toho scott-russela urobil 4x4 a ani stredový tunel nemáš dosť široký na kardan a výfuk...

2012-10-18 09:29:37

To by tam musela celá náprava z něčeho jinýho ...

2012-10-18 09:37:24

no já si myslim že by toho muselo být víc než náprava...

BTW pořád mi trochu ubývá olej (teď jsem dolil necelý litr na 8000 km), ale potvrdil jsem si že to ubyde hlavně po jízdě po dálnici ve vyšších otáčkách a připadá mi že to stále teče jak je těsnění pod víkem ventilů, na druhé straně než je rozdělovač, jak jsou tam takové ty dva gumové půlměsíce, dává smysl že by to tam teklo, ale jenom při vyšších otáčkách?

Dřív jsem o tom neuvažoval, protože jsem nechal vyměnit minulý rok na podzim těsnění pod víkem ventilů, ale na základě dalších zkušeností mě napadlo že ho ten expert možná vůbec nevyměnil...

2012-10-18 10:54:33

Muze to byt krouzek u rozdelovace, zalezi kde ti to presne tece...

2012-10-18 11:13:30

Thommy: Diky

temny jezdec: Tak olej muze standardne ubyvat, ze ho to uz po tech letech neco sezere. To teceni z pod vika by delat nemelo, ale stacilo by to asi znovu pretesnit nebo prave ty krouzky u toho rozdelovace jak pise jagy. Me to taky chvilema tece z predni casti z pod vika, asi spatne dany tesneni pri vymene vacek. Staci pretesnit a bude zase klid.

2012-10-18 11:18:27

Při výměny těsnění pod víkem se musí dát trochu tmelu do místa jak jsou ty žlábky. Je to přesně popsaný v servisnim manualu . A dáva se i pod poslední domek vačky když to neuděláš při výměně vaček tak ti to bude téct v místě jak je ten rozdělovač. Jinak kroužek k rozdělovači asi 4kč a drží už rok a něco.

2012-10-18 11:41:35

Jak Judyho :D http://www.autoscout24.de...335&cd=634858519630000000

2012-10-18 11:51:22

No, kolem rozdělovače to mě napadlo taky, ale tam olej není, je právě spíš na druhé straně, o to že se má do těch jsem taky v manuálu viděl, ale on ten manuál určitě neměl, tak možná by stačilo ho tam přidat....

Jinak ten motor je "nový" - resp výbrus, nové písty, kroužky a těsnění ventilů před cca 15.000 km, v tom problém nebude (a bylo to děláno jinde)

2012-10-18 11:59:54

Svobi: No je ji dost podobna a je pekna, ale nektery veci nic moc. No a hlavne ta cena?? U nas by se Ti lidi uz vysmivali... Takze kdovi jak tam.

Vcera sem koukal taky na nejaky pekny GT z Polska a tam za ne chteli taky docela dost, cca 80tis.+

2012-10-18 12:02:03

Já teď koukal na pěkný černý GTčko za 1500 eur. Jindy klidne 2500 nemci si je ceni

2012-10-18 12:09:36

A nebo sem taky koukal po Sunny Pulsaru Trochu jina liga i cenove a nekdy az moc vysoko cenove... Ale kdyz pak clovek kouka na Youtube jak jede se 400HP vedle EVO VIII a nakope mu

2012-10-18 12:16:39

Lukyisek: myslíš GTI-R? Nemyslím si že to auto může konkurovat Evu nebo STI, ve své době jistě, ale dneska už jsou ty auta úplně jinde, elektronické diferenicály, apod, možná bys sehnal GTI-R a dostal ho na 400hp za podobné peníze jako stojí to sériové evo VIII, takže by bylo rychlejší v přímce, v zatáčkách ovšem zdaleka ne, a v té chvíli bys na tom GTI-R musel začít měnit převodovky jako na běžícím pásu nebo dá šílené peníze do nějaké zakázkové a zrovna tak motory, pokud bys opět nedal ještě větší peníze do toho motoru předem aby byl na 400hp spolehlivý... a věřím že v té chvíli už budeš na ceně hooodně slušně upraveného Eva a ještě jsi nezačal řešit podvozek atd....

Já mám taky sen že si jednou GTI-R pořídím, ale vidím to reálně jenom se sériovým nebo o něco málo vyšším výkonem.

2012-10-18 12:20:46

U eva máš 400 koni otocenim kohoutku když to řeknu blbě. Akorád výfuk a přelazení .

Byl by si schopnej konkurovat evu a stačil by ti menší výkon ,ale na řízení bude o dost těžší než Evo .

2012-10-18 12:45:03

takovýhle extrémní tuning nemá podle mě smysl, lepší koupit to EVO, technika a spolehlivost bude asi úplně jinde

2012-10-18 12:53:11

Neberte me hned za slovo, nezatracuju EVO, to v zadnym pripade, je to super kara. Ale ze sem videl to videjko a takovy GTI-Rko taky neni vubec spatny. Ano, neda se to srovnavat, to je jasny. Ale z GTI-R kem bych taky nejezdil nekde rally nebo tak neco. Stejne by to mel clovek jen na projizdky po pekny silnici, jinak garazovka. EVO jinak samozrejme uplne jina liga, bral bych ho hned, ale tam me stve zase ta spotreba 12-15 litru porad, i kdyz clovek jezdi lehka noha. Ono mozna i to GTI-R by nebylo o moc niz, ale kdovi. A mit EVO, tak to ma clovek "na denni" jezdeni a tam by me ta spotreba trochu stvala. Hold neco za neco...

2012-10-18 12:56:10

Seriová EVO6 umí jet při klidné noze za 9 ,ale kdo to má vydržet

2012-10-18 12:59:25

jasný ale jde o to že do EVA sedneš a cítíš se pohodlně, funguje skvěle za každého počasí na každém povrchu, když si zacáluješ benzín můžeš s tím jet x kiláků na dovolenou, můžeš s tím jezdit do práce, do tesca na nákup, máš tam klimatizaci a veškerý komfort. To je asi jako srovnávat Bugatti Veyron s koenigsenem nebo jinýma speciálama. Veyron je prostě nejrychlejší nejluxusnější auto dělaný na každodenní provoz v plné palbě, koenigsen nemá nic jen to nejnutnější

2012-10-18 13:03:47

Jo a navíc Sti má dokonce i ISofix pro dětskou sedačku dokonce i r.v 2004 .

Ideální rodiný auto prostě no

2012-10-18 13:07:26

Njn, seriova a s fakt fakt lehkou nohou. Navic EVO 6 asi nekde jen tak nesezenu, max. s RHD par kousku.

PS: Jo, asi bych taky psis volil to STI, preci jen provozni naklady trochu nizsi a spatny taky vubec neni.


Odpovědět

1 ......... 421  422  423  424  425 ......... 1254